דף הבית » תרופות סבתא » חוסר תחושה בגפיים – 21 תרופות של סבתא חשובות מהמטבח
dddada daadddad dddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadd

חוסר תחושה בגפיים – 21 תרופות של סבתא חשובות מהמטבח

חוסר תחושה בגפיים: 21 תרופות של סבתא מהמטבח
חוסר תחושה בגפיים הוא מצב שכיח המתרחש כתוצאה מנזק עצבי, זרימת זרימה לקויה או פציעה.זה יכול לגרום לתחושות עקצוץ, צריבה וכאבים שיכולים להיות לא נוחים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מהמטבח שניתן להשתמש בהן כדי להקל על תסמיני הרדמות בגפיים.

תרופות טבעיות אלה שימשו סבתות במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים לחוסר תחושה בגפיים.להלן 21 מהתרופות היעילות ביותר בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על הרדמות שלכם בגפיים.

H2 – הגדל את זרימת הדם
זרימה לקויה יכולה להוות סיבה עיקרית לחוסר תחושה בגפיים.כדי לשפר את זרימת הדם, נסה לעשות אמבטיה חמה עם מלחי אפסום.זה עוזר לשיפור זרימת הדם על ידי ציור דם אל פני העור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין או מנטה כדי לעזור בשיפור האפקט.

H2 – תרופות צמחי מרפא
תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הדלקת.כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר לטיפול בחוסר תחושה בגפיים כוללים ג’ינג’ר, כורכום, רוזמרין ופלפל קאיין.להכנת תה, פשוט תלול כפית של עשבי התיבול במים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H3 – טיפ מועיל
חשוב לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשטוף רעלים ולהשאיר את גופכם לחות.

H2 – עיסוי
עיסוי הוא דרך נהדרת לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם.לעסות בעדינות את האזור המושפע במשך 10 עד 15 דקות ביום כדי לסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.אתה יכול גם להשתמש בקומפרסים חמים כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H2 – אקופרסורה
אקופרסורה היא נוהג עתיק ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב ושיפור זרימת הדם.על ידי יישום לחץ על נקודות מסוימות בגוף, אתה יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

H2 – הקלה במתח
מתח יכול להיות גורם עיקרי לחוסר תחושה בגפיים.כדי לעזור להפחית את הלחץ, נסה לנשום נשימות עמוקות לאורך היום ולתרגל טכניקות הרפיה כמו יוגה או מדיטציה.

H2 – ויטמין E
ויטמין E הוא חומר מזין חשוב למחזור בריא.אתה יכול לקבל ויטמין E ממזונות כמו שקדים, אבוקדו ותרד.אתה יכול גם ליטול תוסף ויטמין E כדי לסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

H2 – פלפל קאיין
פלפל קאיין הוא תבלין חזק שיכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.אתה יכול להוסיף קמצוץ של פלפל קאיין לאוכל שלך או להכין תה על ידי תלול כפית פלפל קאיין במים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום כדי לשפר את זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

H2 – כורכום
כורכום הוא תבלין חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.אתה יכול להוסיף כורכום לאוכל שלך או להכין תה על ידי תלול כפית כורכום במים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא עשב רב עוצמה שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומגבירות זרימה.אתה יכול להוסיף ג’ינג’ר לאוכל שלך או להכין תה על ידי תלול כפית ג’ינג’ר במים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H2 – פעילות גופנית
פעילות גופנית היא דרך נהדרת לסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H2 – טיפול חם וקור
טיפול חם וקור הוא דרך נהדרת לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.החלת קומפרס חם וקור לסירוגין לאזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשיפור זרימת הדם.

H2 – מלחי אפסום
מלחי אפסום הם דרך נהדרת לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.הוספת מלחי אפסום לאמבט חם יכולה לעזור למשוך דם על פני השטח שלהעור ומפחית דלקת.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית להפחתת דלקת ושיפור זרימת הדם.אתה יכול לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים ולשתות אותו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H2 – שום
שום הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטי-דלקתיות ומגבירות זרימה.אתה יכול להוסיף שום לאוכל שלך או להכין תה על ידי תיל כמה שיני שום במים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

H2 – חומצות שומן אומגה 3
חומצות שומן אומגה 3 חיוניות למחזור הדם הבריא והפחתת ה

הסעדים של סבתא לחוסר תחושה בגפיים

חוסר תחושה בגפיים יכול להיגרם כתוצאה מפגיעה, מצב רפואי כמו נזק עצבי, או פשוט בגלל ישיבה ממושכת במצב לא נוח.לא משנה מה הסיבה, זו יכולה להיות חוויה מאוד לא נוחה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את אי הנוחות של קהות בגפיים.להלן 21 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא מהמטבח.

1.תה ג’ינג’ר

ניתן להשתמש בתה ג’ינג’ר כדי להפחית את אי הנוחות של חוסר תחושה בגפיים.להכנת התה, פשוט תלול חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך כחמש דקות.מסננים את התה ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הקהות בגפיים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לחוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ושתה אותו עד שלוש פעמים ביום.החומציות של החומץ מסייעת בהפחתת הדלקת ואת התחושה הקהילה.

3.אמבטיה מלח אפסום

ניתן להשתמש באמבטיית מלח אפסום כדי להפחית את אי הנוחות של קהות בגפיים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג בתוכה במשך 20 דקות.מלח האפסום מסייע בהפחתת הדלקת והתחושה המקהילה.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בו לחוסר תחושה בגפיים, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב או מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.התכונות האנטי-דלקתיות של הכורכום יסייעו בהפחתת הקהות.

5.פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה פופולרית לחוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותה אותה עד שלוש פעמים ביום.הקפסאיצין בפלפל קאיין מסייע בהפחתת הדלקת ואת התחושה המקהילה.

6.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לחוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, פשוט ללעוס שתי שיני שום בכל יום או ערבב כפית אחת של משחת שום עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.התכונות האנטי-דלקתיות של שום יסייעו בהפחתת התחושה הקהילה.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לחוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, פשוט לעסות את האזור הפגוע בכמה טיפות שמן קוקוס פעמיים ביום.התכונות האנטי דלקתיות של שמן קוקוס יסייעו בהפחתת התחושה המקהילה.

8.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי להפחית את אי הנוחות של חוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות מגבת במים חמים וסובבים אותה.החל את הקומפרס החם על האזור המושפע למשך 15 דקות בכל פעם.חום הדחיסה יסייע בהפחתת התחושה הקהילה.

9.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה גם כדי להפחית את אי הנוחות של חוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות מגבת במים קרים ולסחוב אותה.החל את הדחיסה הקרה על האזור המושפע למשך 15 דקות בכל פעם.הקור של הדחיסה יסייע בהפחתת התחושה הקהילה.

10.עיסוי

ניתן להשתמש בעיסוי כדי להפחית את אי הנוחות של חוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, פשוט לעסות את האזור הפגוע עם m מעגלי עדיןOTINS למשך 15 דקות פעמיים ביום.העיסוי יסייע להפחתת התחושה הקהילה.

11.מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה הוא תרופה פופולרית לחוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ עשב חיטה עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.התכונות האנטי דלקתיות של עשב חיטה יסייעו בהפחתת התחושה המתהפכת.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לחוסר תחושה בגפיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותה אותו עד שלוש פעמים ביום.החומציות של מיץ הלימון מסייעת בהפחתת הדלקת והתחושה המקהילה.

13.אמבט סודה לשתייה

א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן