דף הבית » תרופות סבתא » להיפטר מצלקות צריבה על הפנים – 20 סעדים גדולים של סבתא ללא מרשם
dcdddadda dedadcdaddaa dadaddd dadc ddadaddd  dadadddd dd

להיפטר מצלקות צריבה על הפנים – 20 סעדים גדולים של סבתא ללא מרשם

להיפטר מצלקות צריבה על הפנים

מיליוני אנשים סובלים מצלקות צריבה על פניהם, ויכול להיות קשה למצוא פיתרון שעובד.לרוע המזל, רבים מהטיפולים הקיימים דורשים מרשם מאיש מקצוע רפואי, שיכול להיות יקר וגוזל זמן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא ללא מרשם שיכולות לעזור להפחית או אפילו לחסל צלקות כוויות על הפנים.

במאמר זה נחקור 20 סעדים גדולים של סבתא ללא מרשם להיפטר מצלקות כוויות על הפנים.נדון כיצד להשתמש בכל תרופה ביעילות, ולספק טיפים מועילים להשגת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לטיפול בצלקות כוויות על הפנים.הג’ל מצמח זה הוא לחות מאוד ומסייע להתחדש תאי עור, מה שיכול להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת נוספת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.הוא ארוז בנוגדי חמצון וחומצות שומן המסייעות לרפא ולהזין את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום.

טיפ מועיל:

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תרופות לילה.הם ייקחו זמן לעבוד, ולכן חשוב להיות סבלניים ותואמים את השימוש בהם.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי, כך שהוא יכול לעזור להפחית את המראה של צלקות צריבה על הפנים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע פעמיים ביום.

מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות כוויות על הפנים.המיץ עוזר להתחדש תאי עור, שיכולים להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של מיץ תפוחי אדמה על האזור המושפע פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות כוויות על הפנים.המיץ עוזר להבהיר את העור ולהפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של מיץ לימון על האזור המושפע פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת נוספת להפחתת המראה של צלקות כוויות על הפנים.החומץ עוזר להבהיר את העור ולהפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של חומץ תפוחים על האזור המושפע פעמיים ביום.

מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.המיץ עוזר להרגיע את העור ולהפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של מיץ מלפפונים על האזור המושפע פעמיים ביום.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.השמן מסייע בהלחות ולהזין את העור, שיכול להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן זית על האזור המושפע פעמיים ביום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.סודה לשתייה מסייעת לפילינג את העור, שיכול להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הכינו משחה של סודה ומים לשתייה, והמרחו אותה על האזור המושפע פעמיים ביום.

שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.השמן עוזר להזין ולחות על העור, מה שיכול להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן שקדים על האזור הפגוע פעמיים ביום.

מי ורדים

מי ורדים הם תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.המים עוזרים להרגיע ולהתייבש את העור, שיכולים להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט למרוח שכבה דקה של ורד ווהטר לאזור שנפגע פעמיים ביום.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא תרופה נהדרת להפחתת המראה של צלקות צריבה על הפנים.השמן עוזר להזין ולהרטיב את העור,

היתרונות של תרופות טבעיות לצלקות כוויות

תרופות טבעיות לצלקות צריבה יכולות להיות אלטרנטיבה נהדרת לטיפולי מרשם.לתרופות טבעיות יש פחות תופעות לוואי, הן זולות יותר וניתן להשתמש בהן בכל סוגי העור.תרופות טבעיות יכולות גם לספק הקלה מכאב, להפחית אדמומיות ולשפר את מראה הצלקת.תרופות טבעיות בטוחות יותר גם לאנשים עם עור רגיש, כמו גם אלו המחפשים להימנע מכימיקלים קשים.

20 הסעדים הגדולים של סבתא ללא מרשם להיפטר מצלקות כוויות

1.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת או מדולל ומוחל באמצעות ספוגית כותנה.אלוורה עוזרת להרגיע ולרפא את העור, להפחית אדמומיות ולשפר את מראה הצלקת.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת עם ספוגית כותנה ולהשאיר אותו 10 דקות לפני השטיפה.ניתן גם לדלל חומץ סיידר תפוחים במים ולהחיל על הצלקת כדי להפחית אדמומיות ודלקת.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת או לשמש כשמן עיסוי כדי לעזור להרגיע ולרפא את העור.שמן קוקוס יכול לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

4.דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של צלקות כוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת ולהשאיר אותו 10 דקות לפני השטיפה.דבש יכול לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

5.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת או לשמש כשמן עיסוי כדי לעזור להרגיע ולרפא את העור.שמן זית יכול לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

6.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מברר עור טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת ולהשאיר אותו 10 דקות לפני השטיפה.חלבוני ביצה יכולים לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת או לשמש כקרצוף כדי לעזור להרגיע ולרפא את העור.סודה לשתייה יכולה לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

8.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת ולהשאיר אותו 10 דקות לפני השטיפה.מיץ תפוחי אדמה יכול לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

9.שמן נים

שמן נם הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות צריבה.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת או לשמש כשמן עיסוי כדי לעזור להרגיע ולרפא את העור.שמן נים יכול לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

10.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות כוויות.ניתן ליישם אותו ישירות על הצלקת או לשמש כעסק כדי לעזור להרגיע ולרפא את העור.כורכום יכול לשמש גם כקרם לחות יומי כדי לשמור על לחות העור ולמנוע נזק נוסף.

11.WITCH Hazel

מכשפה לוז הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של הכוויה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן