דף הבית » תרופות סבתא » ליפידים בדם – 15 תרופות של סבתא רפואית ומשקמת
dcddaddddd dddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadaddddaa ddeda

ליפידים בדם – 15 תרופות של סבתא רפואית ומשקמת

שומנים ודם: 15 תרופות של סבתא לשיקום איזון

למותר לציין כי בריאות ותזונה הם מרכיבים חיוניים באורח חיים בריא.לכן אין פלא שרבים מאיתנו פונים לסבתותינו לקבלת עצות מה לאכול ואיך להישאר בריאים.סבתות מעבירות סעדים וידע על תזונה ובריאות במשך מאות שנים, והן עדיין מהוות מקור מידע חשוב כיום.

במאמר זה נחקור 15 תרופות של סבתא להחזרת האיזון לליפידים בדם שלך.נבחן את סוגי השומנים השונים, כיצד הם משפיעים על בריאותך וכיצד תוכל להשתמש בתרופות שנבדקו בזמן כדי לעזור להחזיר את האיזון ולתמוך ברווחתך הכללית.

מהם ליפידים בדם?

שומנים בדם הם חומרים שומניים שנמצאים בדם.הם מורכבים מטריגליצרידים, כולסטרול ופוספוליפידים, וחשובים לתפקודים גופניים רבים, כולל ייצור אנרגיה, איתות תאים והובלת ויטמינים מסיסים בשומן.

עם זאת, כאשר השומנים נעשים לא מאוזנים, הם יכולים להשפיע לרעה על בריאותך.רמות גבוהות של טריגליצרידים וכולסטרול יכולות להגביר את הסיכון שלך למחלות לב, שבץ מוחי ובעיות בריאות אחרות.לכן, חשוב לפקוח עין על רמות השומנים שלך ולנקוט בפעולה להחזרת האיזון במידת הצורך.

מה גורם לחוסר איזון בשומנים?

חוסר איזון בשומנים יכול להיגרם על ידי גורמים רבים, כולל תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית, עישון ומצבים רפואיים מסוימים.לכן, חשוב להבין את הגורמים הפוטנציאליים לחוסר איזון השומנים שלך ולפנות אליהם כמיטב יכולתך.

הסעדים של סבתא להשבת איזון לליפידים בדם

להלן 15 תרופות של סבתא שיכולות לעזור להחזיר את האיזון לליפידים בדם שלך:

1. הגדל את צריכת הסיבים שלך

סיבים חיוניים לשמירה על רמות כולסטרול טובות.מכוון ל 25-35 גרם סיבים ליום ממקורות כמו פירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים.

2. אכלו שומנים בריאים יותר

שומנים בריאים כמו אלה שנמצאים בשמן זית, אבוקדו ואגוזים יכולים לעזור להוריד את הטריגליצרידים שלך ורמות הכולסטרול LDL.

3. הגדילו את צריכת חומצות השומן של אומגה 3

חומצות שומן אומגה 3 חיוניות לבריאות טובה ויכולות לעזור להפחית את הדלקת.מכוון ל 2-3 מנות של דגים שומניים בשבוע, או קח תוסף במידת הצורך.

4. צמצם את צריכת השומנים הרוויים שלך

שומנים רוויים נמצאים במוצרים מהחי ויכולים להגביר את הסיכון שלך למחלות לב.הגבל את צריכת השומנים הרוויים שלך ובחר בחתכי בשר רזים יותר במידת האפשר.

5. הימנע משומני טרנס

שומני טרנס אינם בריאים ויכולים להגביר את הסיכון שלך למחלות לב.הימנע ככל האפשר על אוכל מעובד ומזון מהיר.

6. הימנע ממשקאות ממותקים

משקאות ממותקים יכולים להעלות את רמות הטריגליצרידים שלך ולהגדיל את הסיכון שלך להשמנה.הגבל את צריכת המשקאות הסוכרים שלך ובחר במקום זאת במים.

7. קבל פעילות גופנית קבועה

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את הבריאות הכללית שלך.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעוצמה בינונית ביום.

8. תרגול ניהול מתח

לחץ יכול להשפיע לרעה על רמות השומנים שלך.נסה למצוא דרכים לנהל את רמות הלחץ שלך, כמו מדיטציה או יוגה.

9. קבל מספיק שינה

שינה חיונית לבריאות טובה ויכולה לעזור להפחתת הדלקת.מכוון ל -7-8 שעות שינה איכותית ללילה.

10. שתו תה ירוק

תה ירוק הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת.מכוון ל 2-3 כוסות תה ירוק ליום.

11. לאכול שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית דלקת.נסה לכלול שום בתזונה שלך בתדירות גבוהה ככל האפשר.

12. הוסף כורכום לתזונה שלך

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הוסף כורכום לארוחות שלך או נסה תוסף כורכום.

13. אכלו עוד פירות יער

פירות יער ארוזים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.מכוון לפחות לשתי מנות של פירות יער ביום.

14. כלול שמן קוקוס בתזונה שלך

שמן קוקוס הוא שומן בריא Tכובע יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.השתמש בו כדי להחליף שמנים אחרים בבישול שלך.

15. אכלו מזונות עשירים בוויטמין E

ויטמין E חיוני לבריאות טובה ויכול לעזור להפחית את הדלקת.כלול מזונות כמו שקדים, תרד ואבוקדו בתזונה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מחפשים דרך טבעית להוריד את רמות הכולסטרול שלכם, נסו להוסיף זרעי פשתן לתזונה שלכם.זרעי פשתן עשירים בחומצות שומן סיבים ואומגה 3 ויכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.מכוון ל

היתרונות של הסעדים של סבתא

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול ולמנוע מחלות שונות.לעתים קרובות הם מבוססים על ידע וניסיון מסורתי, וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בניהול מגוון בעיות בריאות, כולל אלה הקשורים לליפידים בדם.הסעדים של סבתא יכולים להציע יתרונות רבים, כולל:

  • דרך טבעית, בטוחה ויעילה לנהל שומנים בדם ללא שימוש בתרופות.
  • עלות נמוכה וגישה נוחה לתרופות טבעיות.
  • תובנה על הידע הרפואי המסורתי והיכולת ליישם אותו על תנאים מודרניים.

15 תרופות של סבתא רפואית ומשקמת לליפידים בדם

ניתן להשתמש בתרופות של סבתא כדי לסייע בניהול ווויסות שומנים בדם, כולל כולסטרול גבוה, טריגליצרידים וליפופרוטאינים בצפיפות נמוכה (LDLs).להלן 15 תרופות של סבתא רפואית ומשקמת שניתן להשתמש בהן לניהול שומנים בדם:

1.שום

שום הוא אחד הסעדים הנפוצים ביותר של סבתא לניהול ווויסות שומנים בדם.נמצא כי שום מפחית את הכולסטרול והטריגליצרידים, ובעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך אותו בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותו כתוסף.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים כתרופה של סבתא לניהול ווויסות שומנים בדם.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, ונמצא כי הוא מפחית את הכולסטרול וטריגליצרידים.ניתן לצרוך כורכום בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותם כתוסף.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה של סבתא נוספת ששימשה במשך מאות שנים לניהול ולווסת שומנים בדם.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, ונמצא כי הוא מפחית את הכולסטרול וטריגליצרידים.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותם כתוסף.

4.חילבה

חילבה היא עשב מרפא המשמש במשך מאות שנים כתרופה של סבתא לניהול ווויסות שומנים בדם.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, ונמצא כי הוא מפחית את הכולסטרול וטריגליצרידים.ניתן לצרוך חילבה בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותה כתוסף.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה של סבתא פופולרית לניהול ווויסות שומנים בדם.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, ונמצא כי הוא מפחית את הכולסטרול וטריגליצרידים.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותם כתוסף.

6.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם תרופה של סבתא רב -תכליתית לניהול ווויסות שומנים בדם.הם עשירים בחומצות שומן אומגה 3, בעלות תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.נמצא כי זרעי פשתן מפחיתים את הכולסטרול ואת הטריגליצרידים, וניתן לצרוך אותם בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותה כתוסף.

7.שמן זית

שמן זית הוא תרופה של סבתא נוספת לניהול ווויסות שומנים בדם.הוא עשיר בשומנים בלתי רוויים, בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.נמצא כי שמן זית מפחית את הכולסטרול והטריגליצרידים, וניתן לצרוך אותו בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותו כתוסף.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא התרופה הפופולרית של סבתא לניהול ווויסות שומנים בדם.הוא עשיר בחומצה לאורית, שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.נמצא כי שמן קוקוס מצמצםכולסטרול וטריגליצרידים, וניתן לצרוך אותם בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת כתוסף.

9.אבוקדו

אבוקדו הוא התרופה של סבתא מזינה לניהול ווויסות שומנים בדם.הם עשירים בשומנים בלתי רוויים, בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.נמצא כי אבוקדו מפחית את הכולסטרול והטריגליצרידים, וניתן לצרוך אותו בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותו כתוסף.

10.שקדים

שקדים הם התרופה של סבתא מזינה לניהול ווויסות שומנים בדם.הם עשירים בשומנים בלתי רוויים, בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.נמצא כי שקדים מפחיתים את הכולסטרול והטריגליצרידים, וניתן לצרוך אותם בצורה גולמית או מבושלת, או לקחת אותה כתוסף.

11.אגוזי מלך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן