דף הבית » תרופות סבתא » שיקום שיער – 18 תרופות של סבתא מומלצת וסודית
daddaddd daddada  daadaddaddaa dadc daddaad deddedcdadaa ddadd

שיקום שיער – 18 תרופות של סבתא מומלצת וסודית

התרופות הסודיות של סבתי לשיקום שיער

בתור גברת צעירה, אני זוכר שסבתא שלי סיפרה לי סיפורים על תרופות טבעיות לשיקום שיער.היא האמינה כי עשבי תיבול טבעיים ומרכיבים יכולים לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה וכוח.ככל שהתבגרתי התחלתי לקחת את עצתה ולשלב כמה מהתרופות שלה בשגרת טיפוח השיער היומי שלי.במאמר זה אשתף 18 מהתרופות הסודיות של סבתי לשיקום שיער ואציע כמה טיפים מועילים לשימוש בהם.

H2 – מרכיבים טבעיים לשיקום שיער

ישנם מרכיבים טבעיים רבים שניתן להשתמש בהם לקידום צמיחת שיער בריאה וכוח.להלן כמה מהמרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר לשיקום שיער:

• שמן זית – שמן זית הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור בקידום צמיחת שיער בריאה וכוח.זהו גם קרם לחות נהדר לקרקפת ויכול לעזור להפחית את שבירת השיער.

• שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להוסיף לחות ולהאיר לשיערך.זה יכול גם לעזור להפחית את אובדן החלבון ולמנוע קצוות מפוצלים.

• אבוקדו – אבוקדו הוא מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.

• חומץ תפוחים – חומץ תפוחים יכול לעזור לאזן את ה- pH של הקרקפת ויכול לעזור להפחית את נשירת השיער.

• ביצים – ביצים הן מקור נהדר לחלבון ויכולות לעזור להוסיף כוח ובארה לשיערך.

• אלוורה – אלוורה הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להפחית את גירוי הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.

H2 – הסעדים של סבתא לשיקום שיער

סבתי האמינה בשימוש בתרופות טבעיות לשיקום שיער.להלן כמה מהתרופות הסודיות שלה לשיקום שיער:

• טיפול בשמן חם – מרחו שמן זית חם או שמן קוקוס על הקרקפת ועיסו במשך 10 דקות לפני השמפו.זוהי דרך נהדרת להוסיף לחות לקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.

• מסכת שמן ביצה ושמן זית – מערבבים ביצה אחת עם שתי כפות שמן זית ומורחים על הקרקפת.השאירו אותו במשך 20 דקות לפני השמפו.זוהי דרך נהדרת להוסיף חלבון ולחות לקרקפת.

• מסכת אבוקדו ודבש – מועכים אבוקדו אחד ומערבבים עם כף דבש אחת.מרחו על הקרקפת והשאירו 20 דקות לפני השמפו.זוהי דרך נהדרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.

• שטיפת חומץ תפוחים – מערבבים כוס חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים ושימוש כשטיפה אחרונה לאחר השמפו.זה יכול לעזור לאזן את ה- pH של הקרקפת ולהפחית את נשירת השיער.

H3 – טיפים לשימוש בתרופות טבעיות לשיקום שיער

כאשר משתמשים בתרופות טבעיות לשיקום שיער, חשוב לזכור כמה דברים.הנה טיפ מועיל:

• התחל עם קרקפת נקייה – הקפד לשפוך את שיערך לפני שמריחה אחת מהתרופות כדי להבטיח שהקרקפת נקייה מלכלוך ושמן.

• הימנע משטיפת יתר-שטיפת יתר יכולה להפשיט את קרקפת השמנים הטבעיים שלה ויכולה להוביל ליובש וגירוי.

• השתמש במים פושרים – בעת שטיפת שיערך, הקפד להשתמש במים פושרים שכן מים חמים יכולים להפשיט את קרקפת השמנים הטבעיים שלהם.

• אל תשכח למצב – לאחר שמפו את שיערך, הקפד להתנות אותו כדי להוסיף לחות וברק.

• השתמש במוצרים טבעיים – בעת שימוש בתרופות טבעיות לשיקום שיער, הקפד להשתמש במוצרים טבעיים נטולי כימיקלים קשים.

שיקום שיער – 18 תרופות סבתות מומלצות

סבתות מספקות תרופות לשיקום שיער במשך מאות שנים.בעוד שהמדע המודרני נתן לנו הבנה טובה בהרבה כיצד לטפל כראוי בשיער שלנו, לסבתות עדיין יש קצת חוכמה לחלוק.להלן 18 מהתרופות המומלצות והסודיות ביותר של סבתא לשיקום צמיחת השיער.

1.עיסוי שמן קוקוס

עיסוי הקרקפת שלך עם שמן קוקוס הוא תרופה מצוינת לשיקום שיער.שמן קוקוס ידוע כמזין את קרקפתך ומחזק את Hזקיקי אוויר, המסייעים בקידום צמיחת שיער חדשה.לעסות את הקרקפת שלך עם שמן קוקוס חם לפחות 15 דקות ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

2.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לשיקום שיער.הוא ארוז בגופרית, המסייע לעורר צמיחת שיער ולחזק את זקיקי השיער.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של מיץ בצל עם שתי כפות דבש ומעסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

3.אלוורה ורה ג’ל

ידוע ש

אלוורה וורה ג’ל מסייע בהזנת ולחות על קרקפתך, מה שיכול לעזור לקדם צמיחת שיער.כל שעליך לעשות הוא לעסות קצת ג’ל אלוורה על קרקפתך ולהשאיר אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף את זה במים חמים ולחזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.מסכת חלמון ביצה

חלמון ביצה עשיר בחלבונים וויטמינים, המסייע להזין את הקרקפת שלך ולקדם צמיחת שיער.מערבבים חלמון ביצה אחת עם כפית דבש אחת וכפית שמן זית ומעסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

5.מיץ תפוחי אדמה

ידוע ש

מיץ תפוחי אדמה מסייע בקידום צמיחת השיער ולהפחית את נשירת השיער.פשוט מגררים תפוח אדמה ומוציאים ממנו את המיץ.לעסות את מיץ תפוחי האדמה על קרקפתך ולהשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.זרעי חילבה

ידוע ש

זרעי חילבה חילבה עוזרים לעורר את צמיחת השיער ולהפחית את נשירת השיער.משרים שתי כפות זרעי חילבה במים בן לילה.למחרת בבוקר, טחנו אותם למשחה ומורחים אותה על הקרקפת.השאירו אותו למשך 45 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

7.דומדמניות הודית

Gooseberry הודי ארוז בנוגדי חמצון וויטמינים, המסייע להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.מערבבים כף אחת של דומדמניות הודיות עם שתי כפות שמן קוקוס ועסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 45 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

8.תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, המסייע בהזנת הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.פשוט תלול שתי שקיות תה ירוקות במים חמים למשך 30 דקות לפני שמאמצים אותם.לעסות את התה לקרקפת שלך ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שטיפה אותו במים חמים.

9.מיץ לימון

ידוע ש

מיץ לימון מסייע בהפחתת נשירת שיער ולקדם צמיחת שיער.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפות מיץ לימון עם כף שמן זית ועיסו אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

10.חומץ תפוחים

ידוע ש

חומץ תפוחים עוזר לאזן את רמות ה- pH של הקרקפת שלך, מה שיכול לעזור לקדם צמיחת שיער.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם שתי כפות מים ומעסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

11.שמן שקדים

ידוע כי שמן שקדים עוזר להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כל שעליך לעשות הוא לעסות שמן שקדים חם על קרקפתך ולהשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.מסכת יוגורט

ידוע ש

יוגורט עוזר להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.פשוט מערבבים שתי כפות של יוגורט רגיל עם כפית אחת של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן