דף הבית » תרופות סבתא » ליחה כרונית – 21 תרופות אפקטיביות ופופולריות מיושנות בין כל הגילאים
dcddd dbdaddaddaa  daadaddaddaa ddadaddddddaa ddaddaddc

ליחה כרונית – 21 תרופות אפקטיביות ופופולריות מיושנות בין כל הגילאים

ליחה כרונית: 21 תרופות יעילות ופופולריות מיושנות בכל הגילאים

לחיות עם ליחה כרונית יכולים להיות אתגר.זה יכול לגרום למגוון רחב של תסמינים כמו אטימות בחזה, שיעול וקוצר נשימה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מיושנות המשמשות במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במצב.להלן רשימה של 21 מהסעדים היעילים והפופולאריים ביותר בכל הגילאים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל ליחה כרונית.להלן כמה עשבי תיבול פופולריים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של ליחה:

  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות המסייעות בהפחתת דלקת וריר ברור.
  • שום: שום הוא משווה טבעי המסייע לשחרר ליחה ולנקות מהריאות.
  • כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון עוצמתיות המסייעות בהפחתת הדלקת ולהפחית את הריר.
  • טימין: טימין עוזר לפנות ריר מהריאות, כמו גם להפחית דלקת.
  • שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא משווה טבעי המסייע להפחתת שיעול ולשחרר ליחה וברורה מהריאות.

תרופות ביתיות

ישנם גם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בפליגה כרונית.להלן כמה תרופות ביתיות פופולריות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת תסמיני הליחה:

  • גרגר מי מלח: גרגר עם מי מלח חמים עוזר לדלג ריר ולהפחית את השיעול.
  • דבש: לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת דלקת וריר ברור מהריאות.
  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור מסייעת לשחרר ריר ולנקות מהריאות, כמו גם להפחית דלקת.
  • מכשיר אדים: שימוש בכוכב אדים בביתך יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות טבעיות המסייעות להפחתת דלקת וניקוי ריר מהריאות.

טיפ:

נסה לשתות כוס תה צמחים חם (כמו ג’ינג’ר או תה כורכום) מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה כרונית.זה יכול לעזור לשחרר ולנקות ריר מהריאות, כמו גם להפחית דלקת.

חלק 2 – 21 תרופות יעילות ופופולריות מיושנות בין כל הגילאים

1.דבש וג’ינג’ר

דבש וג’ינג’ר הם שניים מהתרופות הפופולריות והיעילות המיושנות ביותר לליחה כרונית.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים העלולים לגרום ליחה.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון ובחזה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית דבש וכפית ג’ינג’ר מגורר טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.מים חמים עם לימון ודבש

מים חמים עם לימון ודבש הם תרופה פופולרית נוספת לליחה כרונית.השילוב של המים החמים, הלימון והדבש יכול לעזור בפירוק הליחה ולהפחית את העומס.הלימון מסייע בפירוק הריר והדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית דבש ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לליבה כרונית.לחומצה האצטית בחומץ יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים העלולים לגרום לפלגה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.ניתן גם להוסיף כפית דבש לתערובת זו לקבלת דחיפה נוספת של תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.

4.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לליבה כרונית.שום חכתכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים העלולים לגרום לליבה.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.אכלו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית נוספת לליבה כרונית.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים העלולים לגרום ליחה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית כורכום בכוס חלב חם ושתו אותו פעמיים ביום.ניתן גם להוסיף כפית דבש לתערובת זו לקבלת דחיפה נוספת של תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.

מסקנה

ליחה כרונית יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות יעילות ופופולריות מיושנות שיכולות לעזור.דבש וג’ינג’ר, מים חמים עם לימון ודבש, חומץ תפוחים, שום וכורכום הם כולם תרופות פופולריות ויעילות לליחה כרונית.אם אתה סובל מליחה כרונית, נסה כמה מהתרופות הללו כדי לעזור להפחית את הסימפטומים שלך.

שאלות נפוצות

מה זה ליחה כרונית?

ליחה כרונית היא ייצור עודף ריר או ליחה בגרון ובחזה שנמשך יותר משלושה חודשים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, זיהומים בדרכי הנשימה ועישון.

האם יש תרופות ביתיות לליבה כרונית?

כן, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה כרונית.דבש וג’ינג’ר, מים חמים עם לימון ודבש, חומץ תפוחים, שום וכורכום הם כולם תרופות פופולריות ויעילות לליחה כרונית.

לסיכום, לסיכום, ליחה כרונית היא מצב קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות יעילות ופופולריות מיושנות שיכולות לעזור.דבש וג’ינג’ר, מים חמים עם לימון ודבש, חומץ תפוחים, שום וכורכום הם כולם תרופות פופולריות ויעילות לליחה כרונית.אם אתם סובלים מליחה כרונית, נסו חלק מהתרופות הללו כדי לעזור להפחית את הסימפטומים שלכם.למידע נוסף על פלגם כרוני, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן