דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בשיעול יבש – 16 תרופות של סבתא הבריאות ועוזרות להתאוששות

טיפול בשיעול יבש – 16 תרופות של סבתא הבריאות ועוזרות להתאוששות

שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע בפינוי דרכי הנשימה ולהגן על הריאות.אך כאשר השיעול הופך להתמיד או כרוני, זה יכול להוות סימן לבעיה בריאותית בסיסית.שיעול יבש, בפרט, יכול להיות מטריד ולא נוח.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים שתוכלו לעשות בבית כדי להקל על הסימפטומים שלכם.להלן 16 סעדים של סבתא הבריאים ויכולים לעזור בהתאוששות משיעול יבש.

טיפול בשיעול יבש עם דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי שיכול להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בו כתרופה טבעית, מערבבים 1 כף דבש עם כפית מיץ לימון טרי ושתה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב 1 כף דבש עם 1/4 כוס מים חמים ולשתות אותם לפי הצורך.

באמצעות ג’ינג’ר לטיפול בשיעול יבש

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות והוא ידוע כיעיל מאוד בטיפול בשיעול.כדי להכין תרופה תה ג’ינג’ר, מערבבים 1 כף ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז להוסיף 1 כפית דבש ולשתות אותו פעמיים ביום.

לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים כמו תה צמחים, מים חמים או מרק חם יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את השיעול.החום הנוסף יכול גם לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.

H2: תרופות אחרות לטיפול בשיעול יבש

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את מעברי האף, לשחרר ריר ולהפחית את השיעול.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת.הקפידו לשמור על עצום עיניים ולשאוף את הקיטור למשך 10-15 דקות.

לשתות חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כטיפול לשיעול יבש, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם 1/4 כוס מים חמים וכפית דבש.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית את השיעול.

H2: שמנים אתרים לטיפול בשיעול יבש

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים לעזור להפחית דלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.כדי להשתמש בשמנים אלה, הוסיפו כמה טיפות של השמן שבחרתם לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן למפזר ולשאוף את האדים.

H3: טיפ מועיל

בעת שימוש בשמנים אתרים, הקפידו לדלל אותם תחילה בשמן נשא כמו שמן קוקוס.זה יעזור למנוע גירוי בעור ויהפוך את השמנים ליעילים יותר.

תרופות צמחי מרפא לשיעול יבש

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בשיעול יבש.להלן 16 תרופות של סבתא הנחשבות לבריאות ומסייעות בטיפול בשיעול יבש:

1.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא משווה טבעי, המסייע לשחרור ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם ריר, שמרגיע את הגרון ומקל על גירוי.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי חזק.זה עוזר להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה העליונות, שהיא לרוב הגורם לשיעול יבש.

3.קליפת דובדבן פראי

קליפת דובדבן פראית היא מצפה טבעי המסייע לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם נוגדי חמצון שיכולים לעזור להגן על הריאות מפני נזק נוסף.

4.עלה של כוכבן

עלה של המטע הוא אנטי דלקת חזק המסייע בהפחתת הדלקת בדרכי הנשימה העליונות.זה גם עוזר להרגיע את דרכי הנשימה הרגיזות ולהפחית את השיעול.

5.טימין

טימין הוא משווה טבעי המסייע לשחרור ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את השיעול.

6.אורגנו

אורגנו הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהגנה על הריאות מפני נזק נוסף.הוא מכיל גם תרכובת הנקראת קרווקרול, שהיא אנטי דלקתית המסייעת בהפחתת דלקת בדרכי הנשימה העליונות.

7.אקליפטוס

אוקאלyptus הוא משווה טבעי המסייע לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי המסייעות להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים בדרכי הנשימה.

8.עלה מולין

עלה מוליין הוא בעל פתיחה טבעי המסייע לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות המסייעות להפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים בחזה.

9.נביחת אלם חלקלקת

קליפת אלם חלקלקית היא אמצעינית טבעית המסייעת לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם ריר, המסייע להרגיע את הגרון ולהקל על גירוי.

10.קולטספוט

Coltsfoot הוא משווה טבעי המסייע לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות המסייעות להפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים בחזה.

11.Horehound

HoreHound הוא בעל משותף טבעי המסייע לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את השיעול.

12.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא נוגד חמצון חזק המסייע בהגנה על הריאות מפני נזק נוסף.הוא מכיל גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות המסייעות להפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים בחזה.

13.זרעי אניס

זרעי אניס הם משותפים טבעיים המסייעים לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את השיעול.

14.קינמון

קינמון הוא נוגד חמצון חזק המסייע בהגנה על הריאות מפני נזק נוסף.הוא מכיל גם תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את השיעול.

15.Horehound לבן

Horehound לבן הוא בעל משותף טבעי המסייע לשחרר ולגרש ריר מהריאות.הוא מכיל גם תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את השיעול.

16.פלפל שחור

פלפל שחור הוא נוגד חמצון חזק המסייע בהגנה על הריאות מפני נזק נוסף.הוא מכיל גם תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את השיעול.

מסקנה

16 הסעדים של סבתא אלה לשיעול יבש נחשבים לבריאים ומסייעים בטיפול במצב.הם עשויים לא לספק תרופה, אך הם יכולים לספק הקלה מהתסמינים.אם אתם חווים שיעול יבש, עדיף להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתשתמשו באחד מהתרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן