דף הבית » תרופות סבתא » שיעול של Whooping – 14 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומבוססים על ניסיון
daddaddc dadc whooping

שיעול של Whooping – 14 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומבוססים על ניסיון

שיעול וופינג: 14 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים

שיעול וופינג, הידוע גם בשם שעלת, הוא מחלת נשימה מדבקת מאוד הנגרמת על ידי חיידקי שעלת בורדטלה.זה מאופיין בשיעול קשה שיכול להימשך שבועות ויכול לגרום לקושי נשימה ואפילו הקאות.שיעול של Whooping נפוץ בעיקר בקרב תינוקות וילדים קטנים, אך זה יכול להשפיע על כל אחד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בשיעול.

1. מותק

דבש משמש זה מכבר כתרופה מסורתית לטיפול במחלות בדרכי הנשימה, כולל שיעול שופע.ההערכה היא שדבש יכול לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול, פשוט מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

2. שום

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כדי להשתמש בשום לטיפול בשיעול וופינג, פשוט מרתיחים ארבע שיני שום בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

3. אקליפטוס

אקליפטוס הוא עץ ירוק -עד יליד אוסטרליה המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל מחלות נשימה.כדי להשתמש באקליפטוס לטיפול בשיעול וופ, פשוט להחדיר כפית אחת של עלי אקליפטוס בכוס מים רותחים.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

4. ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לטפל בשיעול וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם שתי כפות דבש ושתות אותו פעמיים ביום.

5. ליקוריץ

ל- Licorice היסטוריה ארוכה של שימוש כתרופה מסורתית למחלות נשימה, כולל שיעול שופע.כדי להשתמש בשכיריץ לטיפול בשיעול של וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת ליקוריץ עם כף דבש אחת ושתה אותו פעמיים ביום.

6. קינמון

קינמון משמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את השיעול.כדי להשתמש בקינמון לטיפול בשיעול של וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כפית דבש אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

7. כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בשיעול וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת ושתה אותו פעמיים ביום.

8. בצל

בצל משמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את השיעול.כדי להשתמש בצל כדי לטפל בשיעול של וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ בצל עם כפית דבש אחת ושתה אותו פעמיים ביום.

טיפים לשימוש בתרופות טבעיות לשיעול

בעת שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בשיעול וופינג, חשוב לזכור שהם עשויים להיות לא יעילים כמו טיפולים קונבנציונליים.חשוב גם להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית כדי להבטיח שהיא תהיה בטוחה ומתאימה לך או לילדך.

H2 – תרופות צמחי מרפא

9. שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לטיפול בשיעול וופינג, פשוט הוסיפו כפית אחת של שורש מרשמלו אבקה לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

10. אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את שיעול ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק כדי לטפל בשיעול וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת אבקת חלקלקים עם כפית דבש אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

11. מולין

מוללין הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש במולין לטיפול בשיעול וופינג, פשוט להחדיר כפית אחת של אבקת מולין בכוס בוביNG מים למשך חמש דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

12. קולטספוט

Coltsfoot הוא עשב ששימש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות, כולל יכולתו להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש ב- Coltsfoot כדי לטפל בשיעול של וופינג, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת קולטספוט עם כפית דבש אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

H2 – שמנים אתרים

13. שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שמקורו בעלים של עץ התה שנמצא מזמן משומש: מאמר זה בדק 14 תרופות מיושנות לשיעול וופינג, הכל על בסיס מרכיבים טבעיים וניסיון.הקוראים יכולים לצפות קדימה להבין כיצד דבש, שום ומרכיבים טבעיים אחרים יכולים לעזור בטיפול במצב השיעול.בנוסף, סופקה שאלות נפוצות כדי לענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר הקשורות לשיעול וופינג ולתרופותיו.

הבנת שיעול שיעול

שיעול וופינג הוא מחלת דרכי נשימה מדבקת מאוד הנגרמת על ידי שעלת החיידק בורדטלה.זה מאופיין בשיעול קשה שיכול להימשך שבועות או אפילו חודשים.התסמינים מתחילים בדרך כלל בשיעול קל שמחמיר בהדרגה לאורך זמן.זה נפוץ בעיקר בקרב ילדים מתחת לגיל 5, אך יכול להשפיע על אנשים בכל גיל.מכיוון שהוא מדבק מאוד, חשוב לנקוט אמצעי מניעה כדי לעצור את התפשטות המחלה.

תרופות מיושנות לשיעול וופינג

יש הרבה תרופות מיושנות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בשיעול.ניתן להשתמש במרכיבים טבעיים אלה כדי לסייע בהפחתת חומרת השיעול ולהפחית את אורך המחלה.

דבש

דבש הוא מרכיב טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בשיעול וופ.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובדרכי הנשימה.זה יכול גם לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את חומרת השיעול.דבש נלקח בצורה הטובה ביותר עם חלב חם או תה, וניתן לקחת אותו עד שלוש פעמים ביום.

שום

שום הוא מרכיב טבעי נוסף שיכול לעזור בטיפול בשיעול.שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות, האנטיבקטריאליות והנוגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לשיעול.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור בטיפול בשיעול.זה ידוע בתכונות האנטיבקטריאליות, האנטי -ויראליות והנטיפטרייות שלה, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים עד שלוש ביום.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור בטיפול בשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור בטיפול בשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים עד שלוש ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב טבעי נוסף שיכול לעזור בטיפול בשיעול של פתיחה.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים עד שלוש ביום.

לימון

לימון הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור בטיפול בשיעול.זה ידוע בתכונות האנטיבקטריאליות, האנטי -ויראליות והנטיפטרייות שלה, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים עד שלוש ביום.

PEPPERMINT

מנטה הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור בטיפול בשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים עד שלוש ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור בטיפול בשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.הכי טוב נלקח עם חלב חם או תה פעמיים עד שלוש ביום.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן