דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע על: כמה קלוריות יש בשייק פירות עם חלב?
כל המידע על כמה קלוריות יש בשייק פירות עם חלב

כל המידע על: כמה קלוריות יש בשייק פירות עם חלב?

שייק פירות הוא סוג של משקה העשוי מתערובת של פרי עם צורה כלשהי של נוזל. נוזל זה יכול להיות מים, מיץ או חלב. שייק פירות ידועים גם כשייקים, ושני המונחים משמשים לעתים קרובות לסירוגין.

כמות הקלוריות הממוצעת בשייק פירות תלויה במרכיבים שבהם אתה משתמש עבורו. ככל שתוסיפו יותר מרכיבים למשקה, תכולת הקלוריות תהיה גבוהה יותר.

שייק פירות עם חלב הוא משקה בריא ומרענן. אבל כמה קלוריות הוא מכיל?

מספר הקלוריות בשייק פירות עם חלב תלוי במרכיבים. אם השייק מכיל רק חלב, אז יהיו לו בערך 160-180 קלוריות. אם השייק כולל בננות, אז יהיו לו בערך 290-330 קלוריות.

קלוריות הן מדד לאנרגיה שהמזון מספק לגופנו.

המילה “קלוריה” משמשת לעתים קרובות כדי להתייחס ל”קילוקלוריה” או 1000 קלוריות.

המשמעות היא שקלוריה אחת היא כמות האנרגיה הדרושה כדי להעלות ליטר מים אחד במעלה אחת צלזיוס.

אדם זקוק למספר מסוים של קלוריות ביום על מנת לשמור על משקלו.

קלוריות בשייק פירות עם חלב

שייק פירות עם חלב הוא משקה בריא ומזין.

זוהי טעות נפוצה כי שייק פירות אינם בריאים. שייק פירות הם בדרך כלל בחירה טובה יותר מאשר משקאות אחרים עתירי קלוריות כמו סודה או מיץ.

בשייק פירות העשויים עם חלב יש יותר קלוריות מאלה שנעשו ללא חלב בגלל תוספת השומן והחלבון הקיימים בחלב.

הקלוריות בשייק פירות עם חלב תלויות במרכיבים. ככל שתוסיפו יותר פירות, כך ספירת הקלוריות תהיה גבוהה יותר.

הקלוריות בשייק פירות תלויות במידה רבה במרכיבים ובכמות התוספת של כל מרכיב. ככל שתוסיף יותר פירות, כך ספירת הקלוריות שלך תהיה גבוהה יותר – למשל, בשייק בננה עם חלב יש כ-240 קלוריות עבור 12 אונקיות, בעוד שבשייק בננה תות יש כ-380 קלוריות עבור 12 אונקיות.

1 כוס שייק בננה קלוריות

בננה היא פרי שנאכל במשך מאות שנים. בדרך כלל מקלפים, קוצצים ואז מערבבים לשייקים.

כוס אחת של שייק בננה מכילה כ-100 קלוריות. יש לו גם כמה ויטמינים ומינרלים כמו אשלגן, ויטמין C, ויטמין A וסידן.

1 כוס שייק בננה קלוריות לא גבוהות כמו שאפשר לחשוב. כוס אחת של פירות טריים או קפואים מכילה כ-125-150 קלוריות, ובננה היא רק 105-120 קלוריות. תשווה את זה לפחית סודה שמכילה 240-300 קלוריות ותראה שזה לא נורא.

קלוריות שייק תוצרת בית

שייקים הם דרך מצוינת לקבל את המנה היומית שלך של פירות וירקות. הם גם דרך מצוינת להשיג את הפירות והירקות שאתה צריך בצורה נוחה ובריאה. ניתן להכין שייקים בדרכים רבות ושונות עם מרכיבים שונים, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף – כולם טעימים!

ניתן להכין שייקים עם כל מיני מרכיבים, אבל הם עשויים בדרך כלל עם פירות, ירקות או שניהם. אין גבול למה שאתה יכול להכניס לשייק שלך כל עוד הוא משתלב היטב. יש אנשים שאוהבים להוסיף אבקת חלבון לחומרים מזינים נוספים, בעוד שאחרים מעדיפים להוסיף יוגורט לתוספת שמנת.

ניתן להכין שייקים עם כל סוג של פרי או ירק. זה מאפשר להתאים אותם בקלות לטעמו של כל אחד. הקלוריות בשייק משתנות בהתאם למרכיבים שבהם אתה משתמש, אבל ספירת הקלוריות הממוצעת היא בערך 300-400 למנה של 8 אונקיות.

שייק עתיר קלוריות

שייק עתיר קלוריות עשוי לרוב מפירות, יוגורט, חלב ואבקת חלבון.

שייק עתיר קלוריות הוא סוג של שייק המכיל כמות גדולה של קלוריות. ספירת הקלוריות הממוצעת עבור משקאות אלו היא בסביבות 500 קלוריות. שייקים עתירי קלוריות מיוצרים בדרך כלל עם פירות ויוגורטים כמרכיבים העיקריים. הם גם עשויים לפעמים עם חלב או אבקות חלבון כדי לספק חומרים מזינים נוספים.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן