דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בסינוסיטיס – 16 תרופות של סבתא טבעית וזקנה
dbddad dcddadc ddaddaddadddda  daadaddaddaa dadc daddaad d

כיצד לטפל בסינוסיטיס – 16 תרופות של סבתא טבעית וזקנה

סינוסיטיס: 16 תרופות סבתות טבעיות וותיקות

סינוסיטיס הוא מצב שכיח המשפיע על החללים המלאים באוויר סביב האף והמצח.התסמינים יכולים לכלול כאבי ראש, כאבי פנים, גודש באף ולחץ הסינוסים.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, חיידקים ונגיפים.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל לסיבוכים קשים, כמו אובדן ראייה, אובדן שמיעה ואפילו דלקת קרום המוח.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא טבעית וותיקה שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של סינוסיטיס.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לסינוסיטיס שיכול לעזור להפחית את הדלקת וייצור הריר.ניתן לבטל אותו או להשתמש בו כשטיפה באף כדי לשטוף את הסינוסים.לשימוש כשטיפה באף, מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.בעזרת סיר נטי, שופכים בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד ואפשרו לו להיגמר מהשני.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא שיטה יעילה נוספת להקלה על תסמיני סינוסיטיס.זה עוזר לדלל ריר ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בשאיפת קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, שואפים את הקיטור.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשה זאת מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

כדי להפוך את שאיפת הקיטור ליעילה עוד יותר, הוסף קמצוץ כורכום למים.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.

3.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לסינוסיטיס.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום, מרסקים שתי שיני ציפורן ומערבבים עם כפית דבש.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את ייצור הריר.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

5.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם דרך פשוטה אך יעילה להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.הדחיסה החמה תסייע בהפחתת הדלקת והדחיסה הקרה תעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, החל קומפרס חם על האזור המושפע למשך 15 דקות ואז עבר לדחיסה קר למשך 15 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.ריסוס לאף מלח

תרסיסים לאף מלח הם דרך נהדרת לשטוף את הסינוסים ולהפחית את העומס.ניתן לקנות אותם ללא מרשם או להכין אותם בבית עם מלח ומים.לייצור תרסיס לאף מלוחים תוצרת בית, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.שופכים לבקבוק ריסוס והשתמשו לפי הצורך.

7.שום ובצל

שום ובצל הם שניהם תרופות טבעיות חזקות שיכולות לעזור להילחם בסינוסיטיס.שום מכיל אליצין, בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה.אכילת שיני שום גולמיות יכולה לעזור לפנות את הסינוסים, תוך עזרה גם בהפחתת גודש באף.הבצל עשיר גם בתרכובות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה, כמו גם מכיל קוורצטין, מה שעשוי גם לעזור להפחתת הדלקת.אכילת כמה שיני שום גולמיות וחצי בצל גולמי מדי יום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בסינוסיטיס.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת.הוא מכיל גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בסינוסיטיס, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו שלוש פעמים ביום.לחלופין, תוכלו לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס תה חם אחד ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

9.שמן חרדל ושמן קיק

שמן חרדל ושמן קיק הם שניהם תרופות טבעיות מצוינות לסינוסיטיס.שמן חרדל מכיל תרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הסינוסים.שמן קיק מכיל חומצה ריצינולית, שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמנים אלה לטיפול בסינוסיטיס, מערבבים כפית אחת של שמן חרדל עם כפית אחת של שמן קיק ועסה את התערובת לעור סביב הסינוסים למשך חמש דקות לפני ששטיפה אותה במים חמים.

10.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לסינוסיטיס.החום הלח מהקיטור יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את הסינוסים.כדי להשתמש בשאיפת קיטור לטיפול בסינוסיטיס, מלא קערה במים חמים ומאדים ונשנים מעליו במגבת עטופה מעל הראש.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות, דואגים לא לשרוף את עצמכם.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים כדי לעזור לפתוח את הסינוסים עוד יותר.

סיכום

סינוסיטיס הוא מצב שכיח שניתן לטפל בו באמצעות תרופות טבעיות כמו שום ובצל, חומץ תפוחים, שמן חרדל ושמן קיק ושאיפת קיטור.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת, להילחם בזיהום ולפתוח את הסינוסים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים של סינוסיטיס נמשכים או מחמירים.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להשתמש בשמן חרדל ושמן קיק לטיפול בסינוסיטיס?

א: להשתמש בשמן חרדל ושמן קיק לטיפול בסינוסיטיס, לערבב כפית אחת של שמן חרדל עם כפית אחת של שמן קיק ומעסה את התערובת לעור סביב הסינוסים למשך חמש דקות לפני ששוטף אותו במים חמים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן