דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להתייחס לצרידות – 12 תרופות סודיות של סבתא ולא מרשם
dbddad dcddaadddda dcdadaddddaa  daadaddaddaa dadddddaa da

כיצד להתייחס לצרידות – 12 תרופות סודיות של סבתא ולא מרשם

זה לא נדיר לחוות צרגנות, מצב בו מיתרי הקול הופכים להיות מודלקים ונפוחים, וגורמים לשינוי בצליל הקול שלך.אתה עלול למצוא את עצמך מאבד את קולך לאחר יום דיבור ארוך, או שיש לך כאב גרון, דלקת גרון או הצטננות.לא משנה מה הסיבה לצרידותך, ישנם כמה תרופות פשוטות ללא מרשם בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על הסימפטומים שלכם.במאמר זה, נסתכל על 12 תרופות סודיות של סבתא ולא מרשם לצרידות שיכולות לעזור לך להחזיר את הקול שלך תוך זמן קצר.

תה מרגיע

כוס תה חם היא דרך נהדרת להרגיע את גרונך.ישנם כמה תה צמחי מרפא שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.אחד מאלה הוא תה קמומיל, בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.אתה יכול גם לנסות תה שורש ליקריץ, שנמצא כיעיל בהרגעת וריפוי הגרון.תה אחרים שעשויים להועיל לצרידות כוללים אלם חלקלק, שורש מרשמלו ומרווה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים פשוטים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להרגיע את גרונך.הדבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לסייע בהפחתת הדלקת, ואילו הלימון מסייע לשחרר ריר ולהפחתת הגודש.אתה יכול להכין תה פשוט על ידי הוספת קצת דבש ומיץ לימון לכוס מים חמים.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי להקל על הצרידות שלכם.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לצרידות.אתה יכול להכין גרגר מים מלח בבית על ידי הוספת כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות, ואז ירק אותה.המים החמים עוזרים להרגיע את גרונכם בזמן שהמלח מסייע בהפחתת הדלקת ולפרק ריר.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הצרידות שלך.

שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים להיות דרך נהדרת להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר לצרידות כוללים עץ תה, לבנדר, אקליפטוס ומנטה.אתה יכול לדלל כמה טיפות שמן אתרי בשמן נשא, כמו חוחובה או קוקוס, ולעסות את התערובת על גרונך.לחלופין, תוכלו להוסיף כמה טיפות שמן אתרים לקערת מים מהבילה ולשאוף את הקיטור.

Steam Herbal

קיטור צמחים הוא עוד תרופה פשוטה לצרידות.אתה יכול להכין אדים צמחיים על ידי הוספת כמה טיפות של שמנים אתרים וכמה עשבי תיבול, כמו קמומיל, מרווה או טימין, לקערת מים רותחים.מכסים את ראשכם במגבת ונשמו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.זה עוזר להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.

ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שני עשבי תיבול חזקים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גרונך.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת שורש ג’ינג’ר ושורש כורכום במים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים קצת דבש ולימון לטעם.שתו תה זה פעמיים או שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הצרידות שלכם.

שום

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי נוסף שיכול לעזור להרגיע את גרונך.אתה יכול ללעוס על שן שום מספר פעמים ביום או להכין תה שום על ידי הרתחת שום במים במשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים קצת דבש ולימון לטעם.שתו תה זה פעמיים או שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הצרידות שלכם.

חומץ גרגר

חומץ גרגרני הוא תרופה ישנה נוספת לצרידות.אתה יכול להכין גרגר חומץ על ידי הוספת כף של חומץ תפוחים לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות, ואז ירק אותה.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הצרידות שלך.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת בגרון.אתה יכול לבצע שאיפת אדים על ידי הרתחת מים והוספת כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.למקם אותךראשו מעל הקערה ומכסים אותה במגבת.שאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את

5.גרגר עם מי מלח

גרגל עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לטיפול בצרידות.זה עוזר להפחית דלקת ולהפחית את הצטברות הריר בגרון, מה שמקל על הדיבור.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים ½ כפית מלח שולחן ב 8 אונקיות מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה והגרון שלך למשך 30 שניות עד דקה אחת לפני שהוא יירק אותה.

6.מוצץ לימון

זוהי עוד תרופה מיושנת לצרידות.האופי החומצי של הלימון מסייע להרוג חיידקים ולהפחתת דלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את הצרידות.כדי להכין תרופה לימון, חתוך לימון אחד לרבעים ומוצץ אותו למשך מספר דקות.אל תבלע את המיץ, ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים אחר כך.

7.תרופת דבש ולימון

שילוב היתרונות של לימון ודבש יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הצרידות.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע גרון מגורה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת עם המיץ מחצי לימון ושתה אותו לאט.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תה ג’ינג’ר

ל

ג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.תנו לו תלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ומוסיפים כף דבש לפני שתשתו אותו.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את הצרידות.הקיטור מסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את הריר מהגרון.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.שים את הראש מעל הסיר וכיסו את הראש במגבת כך שהאדים לא יברחו.שאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות ועשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יש שורש ליקריץ יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.להכנת תה שורש ליקריץ, הוסף כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש לכוס מים רותחים.תנו לו תלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ומוסיפים כף דבש לפני שתשתו אותו.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.תה מעיל גרון

תה מעיל גרון הוא תה צמחים שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון.זה עשוי משילוב של עשבי תיבול כמו שורש ליקריץ, שורש מרשמלו, קליפת אלם חלקלקים ועלים מולין.להכנת תה מעיל גרון, הוסף כפית אחת של התערובת לכוס מים רותחים.תנו לו תלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ומוסיפים כף דבש לפני שתשתו אותו.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.אלם לוזנגס חלקלק

לוזנגים חלקלקים הם דרך יעילה לטיפול בצרגניות.לנביחת ה- ELM החלקלקת יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי להכין חובבי אלם חלקלקים, מערבבים כפית אחת של אבקת קליפת עץ חלקלקות עם מספיק מים כדי ליצור משחה.מגלגלים את העיסה לכדורים קטנים ונותנים להם להתייבש.ברגע שהם יבשים, ממיסים שכיבה אחת בפה ומאפשרים לו לצבוע את גרונכם לפני שבליעה.

12 הסעדים הסודיים והסודיים של סבתא אלה יכולים להיות דרך יעילה לטיפול בצרגנות.עם זאת, אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.הבנת הגורם הבסיסי של הצרגנות שלך חשובה על מנת לטפל בזה ביעילות.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לצרידות?

התרופה הטובה ביותר לצרידות תלויה בסיבה הבסיסית.גנרלבבעלת ברית, גרגר עם מי מלח, יונקים לימון, נוטלים תרופת דבש ולימון, שתיית תה ג’ינג’ר, ביצוע שאיפת קיטור, נטילת תה שורש ליקריץ, שתיית תה מעיל גרון ולקיחת אלם לוז חלקלק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן