דף הבית » תרופות סבתא » כואב אף – 14 תרופות סבתות טבעיות ועתיקות
dbddd dda  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddadaaddaddaa

כואב אף – 14 תרופות סבתות טבעיות ועתיקות

אפים כואבים – 14 תרופות של סבתא טבעית ועתיקה

האם אתה סובל מאף כואב?יש לך הצטננות או שפעת?אם אתם מחפשים תרופות טבעיות ועתיקות שיעזרו להקל על אי הנוחות שלכם, הגעתם למקום הנכון.במאמר זה נספק לכם 14 תרופות טבעיות ועתיקות של סבתא שיכולות לעזור לכם להרגיש טוב יותר.

ראשית, חשוב לציין כי תרופות טבעיות אינן תחליף לייעוץ רפואי.בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה כל סוג של תרופה טבעית.

1.לשתות מים

שתיית מים רבים עוזרת לשמור על מעברי האף לחים ומסייעת לשטוף את כל החיידקים או הנגיפים העלולים לגרום לכאב.חשוב גם להישאר לחות כשיש לך הצטננות או בשפעת.

2.מכשיר אדים

שימוש במכונת אדים בבית או במשרד יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי אף כואב.מלבד הוספת לחות לאוויר, מכשיר אדים יכול גם לעזור להפחית כל דלקת במעברי האף.

3.תמיסת מלח

שימוש בתמיסת מלח יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת ולהשאיר את מעברי האף לח.אתה יכול להכין תמיסת מלח בבית על ידי ערבוב כף מלח אחת בכוס מים חמים ושימוש במזרק נורה כדי להשקות את מעברי האף.

4.Steam

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר כל ריר הגורם לאף כואב.אתה יכול לעשות זאת על ידי ישיבה בחדר אמבטיה מהביל למשך 10-15 דקות או באמצעות מאדה קיטור.

5.תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן יכולות לעזור להפחית כל דלקת וכאב הקשורים לאף כואב.עקוב אחר ההוראות בחבילה ופנה לרופא שלך אם הסימפטומים שלך לא משתפרים.

6.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר יכולים לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מאף כואב.אתה יכול להשתמש במפזר שמן כדי לפזר את השמנים באוויר או לערבב כמה טיפות עם שמן נשא ולהחיל אותו ישירות על העור.

7.קומפרסים חמים וקרים

החלת קומפרסים חמים וקרים על האף יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מאף כואב.לשם כך תוכלו להשתמש במגבת חמה או בחפיסה קרה.

8.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, שום וכורכום יכולות לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.אתה יכול להכין תערובת של עשבי התיבול האלה עם קצת דבש ולמרוח אותו ישירות על האף.

9.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לאף כואב.אתה יכול לקחת שיני שום גולמיות או להכין תה שום על ידי הרתחת שתי שיני שום בכוס מים אחת.

10.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום לאף כואב.אתה יכול להוסיף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ולהשתמש במזרק נורה כדי להשקות את מעברי האף.

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאף כואב.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כף ג’ינג’ר אחת בכוס מים אחת ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

12.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מאף כואב.אתה יכול לקחת כפית דבש אחת שלוש פעמים ביום או להכין תערובת של דבש וג’ינג’ר ולהחיל אותו ישירות על האף.

13.חומצות שומן חיוניות

חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3 ואומגה 6 יכולות לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.אתה יכול לקחת תוסף יומי או להגדיל את צריכת המזונות שלך כמו דגים, זרעי פשתן ואגוזי מלך.

14.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בכל זיהום ש-אני גורם לאף כואב.אתה יכול לקחת תוסף פרוביוטי יומי

חלק 2: תרופות עתיקות לאף כואב

לאורך ההיסטוריה, סבתותינו ואבות אבותינו העבירו מגוון תרופות לריפוי אפים כואבים.להלן ארבע עשרה סעדים טבעיים ועתיקים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלה לא נוחה זו.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור

היא אחת התרופות הנפוצות ביותר לאף כואב.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי או כפית מלח.מניחים מגבת מעל הראש ואת הקערה ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.שיטה זו עוזרת לשחרר ולנקות ריר מהנחיריים.

ניקוי האף

ניקוי אף הוא תרופה מסורתית נוספת המשמשת לטיפול באף כואב.לשם כך, מדללים חומץ במים והשתמשו בטפטפת בכדי להכניס כמה טיפות לכל נחיריים.זה עוזר לפנות את הריר ולהפחתת הדלקת.שיטה נוספת היא להשתמש בתערובת של מלח ים ומים כדי לשטוף את הנחיריים.שתי השיטות הללו עוזרות להפחית את העומס ולהרגיע את מעברי האף המודלקים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן גם בחירה פופולרית לטיפול באף כואב.תרופה פופולרית היא להכין תה באמצעות קמומיל, ג’ינג’ר ודבש.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע אף כואב.ניתן להשתמש גם בצמחי מרפא אחרים כמו אקליפטוס, נענע ולבנדר להכנת תה ולשאוף להקלה.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש ב

שמנים אתרים לטיפול באף כואב.ידוע כי אקליפטוס, מנטה ולבנדר שמנים מסייעים בהפחתת הדלקת ולהקל על העומס.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כמה טיפות עם שמן נשא ושפשפו על החזה והצוואר או השתמשו במפזר כדי לאפשר לשאוף השמנים.ניתן להוסיף שמנים אתרים לאמבטיה חמה להקלה.

שום

שום משמש לרוב כתרופה עתיקה לטיפול באף כואב.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם מעט מים להכנת משחה.מרחו את העיסה על החזה והצוואר שלכם ומכסים בבד חם להקלה.ידוע כי שום עוזר להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת.

סיכום

לסיכום, ישנם הרבה תרופות של סבתא טבעית ועתיקה לטיפול באף כואב.אלה כוללים שאיפת קיטור, ניקוי אף, תרופות צמחי מרפא, שמנים אתרים ושום.כל אחד מהתרופות הללו יכול לעזור להפחית דלקת, לנקות ריר ולהילחם בזיהום.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

שאלות נפוצות

האם אוכל להשתמש בשמנים אתרים לטיפול באף כואב?

כן, אתה יכול להשתמש בשמנים אתרים לטיפול באף כואב.ידוע כי אקליפטוס, מנטה ולבנדר שמנים מסייעים בהפחתת הדלקת ולהקל על העומס.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כמה טיפות עם שמן נשא ושפשף על החזה והצוואר או השתמש במפזר כדי לאפשר לשאוף השמנים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן