דף הבית » תרופות סבתא » כאב נפיחות בגרון של השקדים – 20 תרופות סבתות שימושיות ויעילות
dbdd dadaddddaa dddaddf dadc ddadadddd  daadaddaddaa daddaa

כאב נפיחות בגרון של השקדים – 20 תרופות סבתות שימושיות ויעילות

מהי נפיחות בגרון של השקדים?

כאב נפיחות בגרון של השקדים, הידועה רפואית בשם דלקת שקדים, היא דלקת של השקדים הנגרמים כתוצאה מזיהום נגיפי או חיידקי.התסמינים כוללים כאבים חמורים בגרון, שקדים נפוחים, קושי בבליעה, חום ובלוטות לימפה נפוחות בצוואר.זה יכול להיות מצב מאוד לא נוח שמשפיע על אנשים בכל הגילאים, ויכול להיות סיבוכים חמורים אם לא נותר לטפל בהם.

הסעדים של סבתא לנפיחות בגרון כואב של השקדים

כשמדובר בטיפול בנפיחות בגרון של השקדים, ישנם כמה תרופות שנבדקו בזמן שהועברו לאורך דורות.תרופות אלה פשוטות, לא יקרות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפגת אי הנוחות ולשפר את הסימפטומים.להלן 20 סעדים יעילים המומלצים על ידי סבתות לכאבי גרון נפיחות של השקדים:

1.גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה עתיקה לנפיחות בגרון של השקדים.כל שעליך לעשות הוא לערבב רבע כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.המלח עוזר להפחית נפיחות ולהרגיע את הכאב.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם חומרים אנטיבקטריאליים טבעיים שיכולים לעזור להקל על נפיחות בגרון של השקדים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף דבש אחת ומיץ לימון אחד בכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

  • 3.חומץ תפוחים
  • 4.תה ג’ינג’ר
  • 5.כורכום וחלב
  • 6.תה שורש מרשמלו
  • 7.תה חלקלקה תה
  • 8.תה שורש ליקריץ
  • 9.תוסף אנזים ברומליין
  • 10.תמצית עלה זית
  • 11.תה מנטה
  • 12.תה חילבה
  • 13.תה Echinacea
  • 14.תה בזיליקום
  • 15.תה קינמון
  • 16.תה ציפורן
  • 17.מיץ אלוורה
  • 18.גרגר סודה לשתייה
  • 19.תוספי ויטמין C
  • 20.פרוביוטיקה

ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים מסורתיים שנקבעו על ידי רופא.עם זאת, חשוב לשוחח עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות.

טיפ מועיל

חשוב להישאר לחות כאשר חווים נפיחות בגרון של השקדים.שתיית שפע נוזלים (כמו מים, תה צמחים ומיצים טריים) יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהשאיר את הגרון לח, מה שיכול לעזור להקל על הסימפטומים.

תרופות של סבתא לאלע נפיחות בגרון של השקדים

גרון כואב, במיוחד אלה הנגרמים כתוצאה משקדים נפוחים, יכולים להיות לא נעימים וכואבים.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שסבתות עברו לאורך דורות כדי להקל על הסימפטומים.להלן 20 תרופות שימושיות ויעילות להרגיע כאב גרון הנגרם כתוצאה משקדים נפוחים.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בגרון כאב.השילוב של התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של הדבש ותכולת הוויטמין C הגבוהה של לימון מסייעת להפחתת הדלקת בגרון ולהקל על כל כאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים יחד שתי כפיות דבש וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה לגרון כאב, מכיוון שתכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת נפיחות ואי נוחות.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר, מגרד חתיכת ג’ינג’ר קטנה ותלווה אותה במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה מסורתית לגרון כאב.המלח עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.להכנת גרגר מים מלח, ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת מספר פעמים ביום למתחם הטוב ביותרts.

4.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לגרון כואב בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לגרון כאב בגלל תכונותיו הטבעיות האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים הנוספים של סבתא לנפיחות בגרון של השקדים

6.שום

שום שימש כתרופה לגרון כאב במשך מאות שנים בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות.כדי להכין תרופה שום, מערבבים כפית אחת של משחת שום בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שומר

שומר שומר הוא תרופה פופולרית לגרון כאב בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.כדי ליצור תרופת שומר, מערבבים כפית אחת של אבקת שומר בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה פופולרית לגרון כאב בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-ויראליות שלו.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, ערבבו כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לגרון כאב בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-ויראליות שלו.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה פופולרית לגרון כאב בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להכין תרופה של אלם חלקלק, מערבבים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.טימין

טימין הוא תרופה פופולרית לגרון כאב בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה לתימין, מערבבים כפית אחת של אבקת טימין בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.רוזמרין

רוזמרי הוא א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן