דף הבית » תרופות סבתא » דלקת שקדים – 19 תרופות מרגיעות ובית
ddcdadaa dadadddd  daadaddaddaa dedadddaddaa ddddaa

דלקת שקדים – 19 תרופות מרגיעות ובית

מהי דלקת שקדים?

דלקת שקדים היא מצב שכיח המשפיע על השקדים, שהם שני גושים עגולים של רקמות הממוקמות בחלק האחורי של הגרון.זה נגרם על ידי זיהום חיידקי או נגיפי ויכול להוביל לנפיחות, כאבים וקושי בבליעה.התסמינים יכולים לנוע בין קל לחמור ועשויים לכלול חום, כאב גרון, בלוטות לימפה נפוחות וכאב ראש.

דלקת שקדים מטופלת בדרך כלל באנטיביוטיקה, אך עבור אנשים רבים, תרופות טבעיות יכולות להיות יעילות גם בהקלה על תסמינים.במאמר זה נדון ב -19 תרופות טבעיות לדלקת שקדים, השימושים והיעילות שלהם.

תרופות מרגיעות ובית לדלקת שקדים

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול להוות תרופה פשוטה ויעילה לדלקת שקדים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים או נגיפים העלולים לגרום לזיהום.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים וגרגר למשך כ- 30 שניות.חזור על כמה פעמים ביום.

2.דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מתסמיני גרון כאב.זהו גם מדכא שיעול טבעי שיכול לעזור להפחית את גירוי הגרון.מערבבים 1 כף דבש עם 1 כוס מים חמים ולוגמים לאט.

3.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מתסמיני גרון כואבים.זה יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לדלקת שקדים, קח 1 כף של ג’ינג’ר מגורד טרי ומערבב אותו עם כפית מיץ לימון וכפית דבש גולמי.ללגום לאט.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, מערבבים 1 כף של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים.ללגום לאט.

5.שום

שום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, קח 1-2 שיני שום ומרסק אותם.מוסיפים אותם לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ולוגמים לאט.

6.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ולגום לאט.

7.לימון

למיץ לימון תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש כתרופה ביתית לדלקת שקדים, מערבבים 1 כף מיץ לימון עם כוס מים חמים ולגום לאט.

8.מנטה

למנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מתסמיני גרון כאב.לשימוש כתרופה ביתית לדלקת שקדים, תלולה 1 כפית עלי מנטה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ולוגמים לאט.

9.חילבה

חילבה היא תבלין שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור במאבק בזיהום ולהפחית נפיחות.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, תלולה 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ולוגמים לאט.

10.שורש מרשמלו

לשורש המרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מתסמיני גרון כואבים.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, תלולה 1 כפית של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ולוגמים לאט.

11.אלם חלקלק

ל- ELM החלקלק יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מתסמיני גרון כואבים.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, תלולה 1 כפית של קליפת עץ חלקלקות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ולוגמים לאט.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יש אנטי דלקתy ותכונות נוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מתסמיני גרון כאב.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לדלקת שקדים, תלולה 1 כפית של שורש ליקריץ ב

חלק 2: אפשרויות טיפול טבעיות לדלקת שקדים

דלקת שקדים היא זיהום שכיח המשפיע על השקדים, שני גושים קטנים של רקמות בחלק האחורי של גרונך.זה יכול לגרום לתסמינים כמו כאב גרון, חום ובלוטות לימפה נפוחות.הזיהום נגרם בדרך כלל על ידי נגיף, אך הוא יכול להיגרם גם על ידי חיידקים.ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על תסמיני דלקת שקדים.

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לגרונות כואבים ותסמינים אחרים של דלקת שקדים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בדבש כטיפול בדלקת שקדים, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים.גרגר עם התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הגרון ותסמינים אחרים.

2.גרגר מי מלח

גרגרי עם מי מלח הם תרופה ביתית נפוצה לדלקת שקדים וזיהומים בגרון אחרים.המלח במים מסייע בהפחתת נפיחות ודלקת תוך הריגת חיידקים ונגיפים.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.גרגר עם התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הגרון ותסמינים אחרים.

3.תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל מאוד לטיפול בדלקת שקדים.לתה צמחי מרפא יש תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית תסמינים כמו כאב גרון, חום ובלוטות לימפה נפוחות.חלק מעשבי התיבול היעילים ביותר לטיפול בדלקת שקדים כוללים מרווה, קמומיל, טימין ופפרמינט.כדי להכין תה צמחים, תלול כפית אחת של העשב שנבחר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושתו אותו מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כטיפול בדלקת שקדים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר עם התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את כאבי הגרון ותסמינים אחרים.

מסקנה

דלקת שקדים היא זיהום שכיח העלול לגרום לתסמינים כמו כאב גרון, חום ובלוטות לימפה נפוחות.ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על תסמיני דלקת שקדים.דבש, גרגר מי מלח, תה צמחים וחומץ תפוחים הם כולם תרופות ביתיות יעילות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הגרון ותסמינים אחרים.אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

  • מהי דלקת שקדים?
    דלקת שקדים היא זיהום המשפיע על השקדים, שני גושים קטנים של רקמות בחלק האחורי של גרונך.זה יכול לגרום לתסמינים כמו כאב גרון, חום ובלוטות לימפה נפוחות.

  • מהם טיפולים טבעיים לדלקת שקדים?
    דבש, גרגר מי מלח, תה צמחים וחומץ תפוחים הם כולם תרופות ביתיות יעילות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הגרון ותסמינים אחרים של דלקת שקדים.

  • מתי עלי לפנות לטיפול רפואי לדלקת שקדים?
    אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.הרופא רשאי לרשום אנטיביוטיקה או תרופות אחרות לטיפול בזיהום.

דלקת שקדים היא זיהום שכיח, אך ניתן לטפל בה בתרופות טבעיות כמו דבש, גרגר מי מלח, תה צמחים וחומץ תפוחים.אמנם תרופות אלה יכולות לעזור להקל על התסמינים, אך חשוב לפנות לטיפול רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים.הבנת דלקת שקדים ואפשרויות הטיפול הטבעי שלה יכולה לעזור לך לשמור על גרונך בריא ונטול כאבים. לחץ כאן למידע נוסף על דלקת שקדים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן