דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון וקושי בבליעה – 23 תרופות של סבתא מהמטבח וימי קדם

כאב גרון וקושי בבליעה – 23 תרופות של סבתא מהמטבח וימי קדם

כאב גרון וקושי בבליעה: 23 הסעדים של סבתא מהמטבח וימי קדם

מהקור הנפוץ ועד גרון, הגורם לכאבי גרון וקשיי שבליעה יכולה להשתנות.בעוד שלרפואה המודרנית יש שיטות טיפול משלה, לסבתות מהמטבח ובתקופות קדומות יש תרופות משלהן להציע.להלן 23 מהתרופות הללו בהן תוכלו להשתמש בכדי להרגיע את כאב הגרון והקושי בבליעה.

1.דבש ולימון

דבש ולימון שימשו זה מכבר כתרופות לגרון כואב וקושי בבליעה.מערבבים כמויות שוות של דבש ומיץ לימון וצורכים אותו מספר פעמים ביום.אתה יכול גם לערבב דבש ומיץ לימון עם מים חמים ולשתות אותו.בנוסף, תוכלו להשתמש בדבש ולימון על טוסט או להוסיף אותם לתה לתוספת הקלה.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לגרונו כואב וקושי בבליעה.קח כוס מים חמים והוסף 1 כפית מלח.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום וירק אותה אחרי כל גרגר.זה יעזור להפחית נפיחות בגרון ולנקות את הריר מהגרון.

טיפ ייחודי

לקבלת הקלה נוספת, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לגרגר מי המלח לתחושת קירור.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון והקושי בבליעה.ישנם עשבי תיבול רבים שניתן להשתמש בהם להכנת תה, כמו קמומיל, שורש ליקריץ, מרווה ותימין.ניתן להוסיף עשבי תיבול אלה למים חמים ולהאפשר להם לתלול מספר דקות לפני השתייה.בנוסף, תוכלו להוסיף דבש ולימון לתה לתוספת הקלה.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר כתרופה לגרון כואב וקושי בבליעה.קח כף של חומץ תפוחים ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.ניתן גם להוסיף דבש ולימון לתערובת לתוספת הקלה.

5.שום

שום הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון והקושי בבליעה.אתה יכול לצרוך שום גולמי או להוסיף אותו לאוכל שלך.לחלופין, תוכלו לערבב שום עם מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.בנוסף, תוכלו להוסיף דבש ולימון לתערובת לתוספת הקלה.

תרופות עתיקות

תרופות עתיקות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי גרון וקושי בבליעה.במקרים מסוימים, תרופות אלה הועברו לדורות של משפחות, ואילו באחרים הם חלק ממסורות רפואיות ארוכות שנים.להלן כמה מהתרופות העתיקות הפופולריות ביותר לגרון כואב וקושי בבליעה:

דבש ומים חמים

השילוב של דבש ומים חמים הוא תרופה מסורתית לגרון כאב.לדבש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון ולהקל על הבליעה.כדי להכין את התרופה הזו, פשוט מערבבים כפית דבש אחת לכוס מים חמים ושותה אותו לאט.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.כדי ליצור תרופה ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

הסעדים של סבתא

סבתות העבירו מגוון תרופות לגרון כואב וקושי בבליעה.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ושתו אותו לאט.

שום

לשום תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וזיהום בגרון.כדי להכין תרופה שום, מערבבים ציפורן שום כתוש אחד עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לגרון כאב.המלח מסייע בהפחתת הדלקת בגרון, מה שמקל על הבליעה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים איתה כפית מלח אחת לכוס מים חמים וגרגר איתו למשך 30 שניות.

שאלות נפוצות:

מה הדרך הטובה ביותר לטפל בכאבי גרון וקושי בבליעה?

הדרך הטובה ביותר לטפל בכאבי גרון וקושי בבליעה היא להשתמש בתרופות טבעיות כמו דבש ומים חמים, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, שום ומי מלח.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך אם התסמינים לא ישתפרו לאחר השימוש בתרופות אלה.

מסקנה

כאב גרון וקושי בבליעה יכולים להיות לא נוחים להפליא ועלולים למנוע מכם לבצע פעילויות יומיומיות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים.סבתות העבירו מגוון תרופות לגרון כואב וקושי בבליעה, וגם תרופות עתיקות פופולריות.לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים.

השילוב של תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים הוא הדרך הטובה ביותר לטפל בגרונם כואב ולקושי בבליעה.שתיית שפע של נוזלים, שימוש בכוכב אדים והימנעות מגירויים כמו עשן ואוויר קר יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.על ידי ביצוע שינויים אלה, אתה יכול לשמור על בריאות גרונך ולהפחית את הסיכון שלך לזיהום.

כאב גרון וקושי בבליעה יכולים להוות דאגה בריאותית רצינית ואסור להקל עליו בקלילות.עם זאת, עם טיפול נכון ותרופות טבעיות, אתה יכול להפחית את הסימפטומים ולשמור על בריא בגרון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן