דף הבית » תרופות סבתא » קירור גרון כואב – 16 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות
daddadda ddaddf dbddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad

קירור גרון כואב – 16 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות

קירור גרון כואב – 16 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות
גרון כואב יכול להוות מטרד אמיתי.זה יכול להקשות על לבלוע, כך שאכילה או שתיית כל דבר יכולה להיות קשה וכואבת.כדי להחמיר את המצב, גרון כואב מלווה לעתים קרובות בהצטננות, בגודש ובנוחות אחרות.אבל למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של כאב גרון.להלן 16 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות שיכולות לעזור להרגיע ולקרר גרון כואב.

H2: ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לגרונות כואבות ששימשה במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לצרוך ג’ינג’ר כתה, בכמוסות, או לגורר ישירות על אוכל.תה ג’ינג’ר מועיל במיוחד בהפחתת הדלקת והקלה על כאבים.

H2: מותק
דבש הוא תרופה עתיקה לגרון כואב ששימש במשך מאות שנים.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ובמקביל לספק כמה יתרונות חיטוי ואנטי -מיקרוביאלי.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

H3: טיפ מועיל
אם אתם מתקשים בבליעה בגלל הכאב, נסו גרגר עם מי מלח חמים.זה יעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.

H2: לימון
לימון הוא תרופה טבעית נוספת לגרון כאב.זהו עיקרי טבעי המסייע להפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בלימון כתרופה, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים וגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

H2: חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לגרון כאב ששימש במשך מאות שנים.זה עוזר להפחית דלקת ולהפחית נפיחות בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

H2: כורכום
כורכום הוא תרופה טבעית לגרון כואב ששימש במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים וגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

H2: פלפל קאיין
פלפל קאיין הוא תרופה טבעית לגרון כאב ששימש במשך מאות שנים.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים וגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

H2: שום
שום הוא תרופה טבעית לגרון כאב המשמש במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום כתרופה, מערבבים ציפורן שום כתוש אחד עם כוס מים חמים וגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

H2: מי מלח
מי מלח הם תרופה טבעית לגרון כאב ששימש במשך מאות שנים.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש במי מלח כתרופה, ערבבו כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר עימו שלוש פעמים ביום.

H2: שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לגרון כאב המשמש במשך מאות שנים.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ובמקביל לספק כמה יתרונות חיטוי ואנטי -מיקרוביאלי.כדי להשתמש בשורש מרשמלו כתרופה, ערבבו כף אחת של שורש מרשמלו מיובש עם כוס מים חמים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת שלוש פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

H2: קמומיל
קמומיל הוא תרופה טבעית לגרון כאב ששימש במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה, מערבבים כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים עם כוס מים חמים ו- Lזה תלול במשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת שלוש פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

H2: שורש ליקוריץ
שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לגרון כואב ששימש במשך מאות שנים.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ובמקביל לספק כמה יתרונות חיטוי ואנטי -מיקרוביאלי.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, ערבבו כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש עם כוס מים חמים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת שלוש פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

H2:

הסעדים של סבתא לקירור גרון כואב

גרון כואב יכול להיות לא נוח ביותר ויכול לגרום לכאב ואי נוחות רבים.למרבה המזל, ישנן שיטות רבות המסייעות לקרר כאב גרון ולהקל על הכאב.סבתות ברחבי העולם השתמשו במתכונים ובתרופות שלהן כדי לעזור לדורות של כאב סובלים בגרון.להלן רשימה של 16 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות לקירור גרון.

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה מנוסה ואמיתית להקלה בגרון.המלח עוזר להפחתת הדלקת, בעוד שהטמפרטורה החמה עוזרת להרגיע את הגרון.כדי להכין תרופה של מי מלח משלך, פשוט מערבבים ¼ כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים.עדיף לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש וקינמון

דבש וקינמון ידועים שניהם בזכות תכונותיהם האנטי-דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לגרון כואב.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית קינמון אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל הקלה בגרון.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים משלך, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולעזור להרגיע גרון כואב.כדי להכין תרופת שורש ליקריץ משלך, תלולה כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת להקלה בגרון.התכונות האנטי דלקתיות של ג’ינג’ר עוזרות להפחית נפיחות בגרון.כדי להכין תרופת תה ג’ינג’ר משלך, תלולה כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש וסחיטת לימון לטעם נוסף.

6.כורכום וחלב

כורכום משמש זה מכבר לתכונותיו האנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לגרון כאב.כדי להכין תרופת כורכום וחלב משלך, הוסף כפית כורכום אחת לכוס חלב חם.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרונות.כדי להכין תרופת שורש מרשמלו משלך, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.לימון ודבש

לימון ודבש ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לכאבי גרון.כדי להכין תרופת לימון ודבש משלך, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שום ודבש

שום ודבש ידועים שניהם בזכות תכונותיהם האנטיביוטיות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לגרון כאב.כדי להכין תרופות שום ודבש משלך, מערבבים כפית דבש אחת ושינה אחת כתושה של שום בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.אלם חלקלק

אלם חלקלקות משמש זה מכבר כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להכין תרופת אלם חלקלקים משלך, תלולה כפית אחת של סליפהRy Elm בכוס מים חמים אחד למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת להקלה בגרון.התכונות האנטי דלקתיות של קמומיל עוזרות להפחית נפיחות בגרון.כדי להכין תרופת תה קמומילית משלך, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש לטעם נוסף.

12.פלפל קאיין

פלפל קאיין משמש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולעזור להרגיע את גרונם כאב.להכנת תרופת פלפל קאיין משלך, ערבבו כפית אחת של פלפל קאיין

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן