דף הבית » תרופות סבתא » השיעול היבש של התינוק – 18 תרופות של סבתא מהמטבח ומשמעותי
ddaddaddc dddda dadc ddaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad de

השיעול היבש של התינוק – 18 תרופות של סבתא מהמטבח ומשמעותי

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות שכיחות רבות אצל תינוקות, אך שיעול יבש יכול להיות מאתגר במיוחד לטיפול.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של שיעול יבש.במאמר זה נחקור 18 סעדים של סבתא מהמטבח שיכולים לעזור להרגיע את שיעולו היבש של התינוק.נדון גם בחשיבות השימוש הראוי והשיקול בסעדים אלה כדי להבטיח שהקטנה שלך תקבל את ההקלה הדרושה להם.בגישה הנכונה תוכלו למצוא את התרופה הטבעית המושלמת לשיעול היבש של התינוק שלכם.

סימנים ותסמינים של השיעול היבש של התינוק

שיעול יבש אצל תינוקות הוא שיעול שאינו מלווה בריר או ליחה.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מגירוי בגרון או בדרכי הנשימה, ויכול להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו כאב גרון, חום או נשימה קושי.חשוב לזהות את הסימנים והתסמינים של שיעול יבש אצל תינוקות על מנת לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר.תסמינים שכיחים של שיעול יבש אצל תינוקות כוללים:

  • שיעול יבש ופריצה
  • כאב גרון
  • חום
  • קושי נשימה
  • צפצופים

הסעדים של סבתא מהמטבח

כשמדובר בשיעול היבש של התינוק, התרופות של סבתא יכולות להועיל להפליא.סבתות השתמשו ברבים מהתרופות הללו במשך דורות כדי לעזור להרגיע שיעול יבש אצל תינוקות.להלן 18 מהתרופות הפופולריות ביותר שיכולות לעזור להרגיע את השיעול היבש של התינוק:

  • דבש – דבש הוא מדכא שיעול טבעי ויכול לעזור להרגיע את השיעול היבש של התינוק.הקפידו להשתמש בדבש גולמי ולא מפוסטר, שכן דבש מעובד עלול להכיל מזהמים.תן לתינוק שלך כפית דבש עד שלוש פעמים ביום.
  • לימון – מיץ לימון יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.מוסיפים כפית מיץ לימון טרי המנופח לכוס מים חמים ותנו לתינוקכם כמה לגימות מהתערובת.
  • בצל – בצל הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.ערוך עירוי של בצל קצוץ במים רותחים ותן להם להתקרר.תן לתינוק שלך כמה לגימות מהתערובת, עד 3 פעמים ביום.
  • ג’ינג’ר – ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית מצוינת לשיעול יבש אצל תינוקות.הכינו תה של שורש ג’ינג’ר טרי המגרש במים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.תן לתינוקך כמה לגימות מהתה, עד 3 פעמים ביום.
  • שום – שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.ערוך עירוי של שום טרי עם קצוץ במים רותחים ותן לו להתקרר.תן לתינוק שלך כמה לגימות מהתערובת, עד 3 פעמים ביום.
  • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית דלקת בגרון.הוסף כפית חומץ תפוחים לספל מים חמים ותן לתינוק שלך כמה לגימות מהתערובת.
  • מי מלח – מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.הוסף כפית מלח לכוס מים חמים ותן לתינוק שלך כמה לגימות מהתערובת.
  • תה קמומיל-תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.הכינו תה של פרחי קמומיל במים רותחים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.תן לתינוקך כמה לגימות מהתה, עד 3 פעמים ביום.
  • קיטור – קיטור יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהרגיע שיעול יבש.הרתיחו סיר מים, הוציאו אותו מהאש ותנו לתינוק שלכם לנשום את הקיטור למשך 10 דקות.
  • מנטה – מנטה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.הכינו תה של עלי נענע טריים עם מים רותחים ומניחים לו תלול למשך 10 דקות.תן לתינוקך כמה לגימות מהתה, עד 3 פעמים ביום.
  • הל-הל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת בגרון.הכינו תה של הל טריות במים רותחים ותנו לו תלול ל -10דקות.תן לתינוקך כמה לגימות מהתה, עד 3

    מהם היתרונות של הסעדים של סבתא?

    הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות ומשמשים לטיפול במחלות רבות ושונות.לרוב הם זולים, קלים להכנה ומספקים הקלה טבעית למחלות נפוצות רבות.תרופות טבעיות כמו אלה יכולות לספק הקלה לתינוקות הסובלים משיעול יבש ללא שימוש בתרופות קשות.התרופות של סבתא יכולות לשמש גם כאמצעי מניעה לחיזוק מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.

    18 הסעדים של סבתא לשיעול יבש של התינוק

    1.דבש

    דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.ידוע שהוא מרגיע ומצופה את הגרון, ועוזר להקל על הגירוי הנגרם כתוצאה משיעול יבש.עבור תינוקות, חשוב להשתמש רק בדבש טהור ולא מפואר.

    2.מנטה

    מנטה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמשכך כאבים, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על שיעול יבש.ניתן להוסיף אותו לתה, להרתיח ולקרר לטמפרטורה פושרת ולתת לתינוק כדי לעזור להרגיע את הגרון.

    3.שורש מרשמלו

    שורש מרשמלו הוא משווה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הגירוי הנגרם כתוצאה משיעול יבש.ניתן להכין אותו לתה ולתת לתינוק כמשקה מרגיע.

    4.ג’ינג’ר

    ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון הנגרם כתוצאה משיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    5.קמומיל

    קמומיל ידוע בזכות תכונותיו המרגיעות והמרגיעות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלת שיעול יבש.ניתן להכין אותו לתה ולתת לתינוק כמשקה מרגיע.

    6.שורש ליקוריץ

    שורש ליקוריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והפנימוסודיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    7.טימין

    טימין ידועה בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    8.זרעי מטרה

    זרעי מטרה ידועים בתכונותיהם האנטי -פסמודיות, האנטיספטיות והמצפיות, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותם ולקרר אותם לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    9.אניס

    אניס ידוע בזכות תכונותיו נגד עמוד העממה והמצפיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    10.שומר

    שומר ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות והמצפיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    11.אורגנו

    אורגנו ידועה בתכונותיו האנטי -חיפושיות והמצפיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    12.לבנדר

    לבנדר ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות והמצפיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    13.קינמון

    קינמון ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות והמצפיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת להקלה על שיעול יבש.ניתן להרתיח אותו ולקרר אותו לטמפרטורה פושרת, ולקבל לתינוק כמשקה מרגיע.

    14.ציפורן </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן