דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ליחה – 21 תרופות סבתות אמיתיות וטבעיות

שיעול ליחה – 21 תרופות סבתות אמיתיות וטבעיות

האם אתה סובל משיעול ליחה?להלן 21 תרופות סבתות
האם יש לך שיעול ליחה מתמשך שפשוט לא ייעלם?אתה לא לבד.מיליוני אנשים סובלים ממצב זה מדי שנה, וזה יכול להיות חוויה מתסכלת ומתישה.

למרבה המזל, קיימת עזרה זמינה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בשיעול והצטננות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.החל מתרופות ביתיות פשוטות ועד תה צמחים ושמנים אתרים, הנה 21 תרופות סבתות שיעזרו לך להיפטר מאותו שיעול פלגם מציק.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לשיעול ליחה.ידוע שהוא מפחית דלקת בגרון ובריאות, ויכול לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול ליחה.פשוט קח כף דבש לפחות שלוש פעמים ביום ועליך להתחיל להרגיש קצת הקלה.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול ליחה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תלולות כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך 15 דקות ואז מסננים את הנוזל.שתו תה זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין רב עוצמה הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ובריאות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול ליחה.להכנת תה כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם דבש.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובריאות.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

6.בצל

בצל הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול ליחה.פשוט חותכים בצל לחתיכות ולהרתיח אותו בסיר מים.מסננים את הנוזל ושותים אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת בגרון ובריאות.

7.לימון

לימון ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול ליחה.פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

8.טימין

טימין הוא עשב פופולרי הידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.להכנת תה טימין, תלולים כמה שופטים של טימין טרי בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה.

9.אורגנו

אורגנו הוא עשב חזק הידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.להכנת תה אורגנו, תלול כמה שפריצים של אורגנו טרי בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול ליחה.להכנת תה קינמון, תלול כפית אבקת קינמון בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה.

11.מנטה

מנטה ידועה בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול ליחה.להכנת תה מנטה, תלולים כמה עלים של מנטה טרייה בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה.

12.ליקריץ

ליקריץ הוא עשב פופולרי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.להכנת תה ליקריץ, תלולות כמה כפיות שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול ליחה

סבתא לתרופות לפלגM שיעול

סבתות ידועות בסעדים הטבעיים שלהן במשך מאות שנים.לעתים קרובות הם מסתמכים על מרכיבים פשוטים וטבעיים וסעדים ביתיים כדי לעזור לטפל במגוון רחב של מחלות.שיעול ליחה אינו יוצא מן הכלל.להלן 21 תרופות סבתות אמיתיות וטבעיות לשיעול ליחה.

1.מים חמים ודבש

תרופה זו היא אחת העתיקות והפופולריות ביותר.פשוט מערבבים כפית דבש בכוס מים חמים ושותים אותו.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גרונך.זה יכול גם לעזור להקל על כל גודש או שיעול הנגרמים על ידי ליחה.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע זה מכבר בתכונותיו הרפואיות.תה ג’ינג’ר הוא תרופה מצוינת לשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך מספר דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הליחה מהגרון.

3.שאיפת קיטור

תרופה פופולרית נוספת היא שאיפת קיטור.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.זה עוזר לפנות את קטעי האף ולשחרר כל ליחה שתקועה בגרון.

4.שום

שום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי חזק.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גירוי בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט אכלו כמה שיני שום גולמיות או הוסיפו אותם לכוס מים חמים ושתום כמה פעמים ביום.

5.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה מצוינת לשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית זרעי חילבה לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך מספר דקות.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הליחה מהגרון.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ושותה אותה כמה פעמים ביום.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גירוי בגרון.

7.מי מלח

מי מלח הם תרופה נהדרת לשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית מלח לכוס מים חמים ולגרוס אותה מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות את הליחה מהגרון שלך.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את שיעול הליחה.פשוט מערבבים כפית מיץ בצל בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גירוי בגרון.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לשיעול ליחה.פשוט מערבבים כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות את הליחה מהגרון שלך.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית לשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גירוי בגרון.

11.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נהדרת לשיעול ליחה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותה אותו מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות את הליחה מהגרון שלך.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את שיעול הליבה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית שורש ליקוריץ לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך מספר דקות.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גירוי בגרון.

13.שורש מרשמלו </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן