דף הבית » תרופות סבתא » סחרחורת ובחילה – 16 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומקובלות ברחבי העולם
daddadddadaa dddddcd  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddad

סחרחורת ובחילה – 16 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומקובלות ברחבי העולם

סחרחורת ובחילה – 16 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומקובלות ברחבי העולם
סחרחורת ובחילה הם שני תסמינים לא נעימים שיכולים להיות בעלי מגוון סיבות ויכולים להופיע יחד או בנפרד.אמנם חשוב לפנות לטיפול רפואי בגלל סחרחורת מתמשכת או קשה ובחילה, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול תסמינים אלה.להלן 16 סעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ומקובלות ברחבי העולם.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילות וגם לסחרחורת.ניתן לקחת אותו בצורות רבות, כמו תה ג’ינג’ר, כמוסות ג’ינג’ר או לעיסת ג’ינג’ר.נהוג לחשוב שג’ינג’ר עובד על ידי הפחתת דלקת והרגעת הקיבה.מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להיות יעיל בהפחתת בחילות וסחרחורת.

2.מנטה

מנטה משמשת זה מכבר כתרופה לבחילה וסחרחורת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להרפות את השרירים בבטן.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

טיפ ייחודי:

דרך נהדרת להשיג את היתרונות של מנטה היא להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לאמבטיה חמה.זה יכול לעזור להפחית בחילות וסחרחורת.

3.קמומיל

קמומיל היא תרופה צמחית פופולרית לבחילות וגם לסחרחורת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

4.שומר

שומר הוא עשב נוסף ששימש לטיפול בבחילות וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-פסמודיות ומכוניות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

5.לבנדר

לבנדר הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית בחילות וסחרחורת.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

6.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב ששימש לטיפול בבחילה וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו תכונות מרגיעות ואנטי -פסמות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

7.קינמון

קינמון הוא עשב ששימש לטיפול בבחילות וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-פסמודיות ומכוניות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש לטיפול בבחילה וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית הן לבחילות והן לסחרחורת.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של משקה מדולל או בכמוסות.

10.כורכום

כורכום הוא עשב ששימש לטיפול בבחילה וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-פסמודיות ומכוניות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

11.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה פופולרית לבחילות וגם לסחרחורת.יש לו תכונות מרגיעות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או בכמוסות.

12.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא עשב ששימש לטיפול בבחילה וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-עוויתיות, מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.

13.ציפורן

ציפורן הוא עשב ששימש לטיפול בבחילה וסחרחורת במשך מאות שנים.יש לו antispasmod

הסעדים של סבתא לסחרחורת ובחילה

בחילה וסחרחורת הם מחלות נפוצות, אך הם גמנוהל בעזרת כמה מהתרופות הביתיות של סבתא שלך.סבתות הן המקור למקור לתרופות טבעיות עבור מחלות רבות, כולל סחרחורת ובחילה.משתיית תה צמחים ועד אכילת מזונות מסוימים, ישנם מגוון תרופות שהוכחו כמסייעות להפחתת תסמיני הבחילה והסחרחורת.להלן 16 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומקובלות ברחבי העולם.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה למחלות רבות, ולעתים קרובות הוא משמש להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך ג’ינג’ר במגוון צורות, כמו בתה, כמוסות או שורש ג’ינג’ר טרי.מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להפחית ביעילות את הסימפטומים של בחילות וסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

2.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך מנטה בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המנטול במנטה עוזר להפחית את הסימפטומים של בחילות וסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

3.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך את קמומיל בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים בקמומיל עוזרים להפחתת תסמיני הבחילה והסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

4.Lemon Balm

לימון בלאם הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך את מזור הלימון בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים ב”לימון “עוזרים להפחית את הסימפטומים של בחילות וסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.החומרים הטבעיים בחומץ סיידר תפוחים עוזרים להפחית את הסימפטומים של בחילה וסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך שורש ליקריץ בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים בשורש ליקוריץ עוזרים להפחית את תסמיני הבחילות והסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים להפחתת תסמיני הבחילה והסחרחורת.ניתן לצרוך כורכום בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים בכורכום עוזרים להפחית את תסמיני הבחילה וסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

8.שומר

שומר

הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת תסמיני הבחילה והסחרחורת.ניתן לצרוך שומר בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים בשומר עוזרים להפחית את תסמיני הבחילות והסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

9.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים להפחתת הסימפטומים של בחילות וסחרחורת.ניתן לצרוך קינמון בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים בקינמון עוזרים להפחית את הסימפטומים של בחילה וסחרחורת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה.

10.הל

הל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת תסמיני הבחילה והסחרחורת.ניתן לצרוך הל בתה, בכמוסות או כשמן אתרי.המרכיבים הטבעיים בזיה

11.ציפורן

ציפורן הוא תרופה טבעית שהייתה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן