דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 12 תרופות ביתיות משמעותיות
dbdd ddaddf  daadaddaddaa dddaadddaa dedadedaddaadddaa

כאב גרון – 12 תרופות ביתיות משמעותיות

כאב גרון: 12 תרופות ביתיות משמעותיות
גרון כואב יכול לאמלל את החיים, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה.מסעדים טבעיים למוצרים ללא מרשם, הנה 12 תרופות ביתיות משמעותיות לגרונו כאב.

גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה מיושנת שקיימת כבר מאות שנים.זה יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולספק הקלה מכאבי גרון.להכנת מי המלח מערבבים 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר שניות.לירוק את הפיתרון ולחזור מספר פעמים ביום.

תערובת דבש ולימון

ערבוב של כפית דבש עם כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי יכול להועיל לכאבי גרון.הדבש עוזר להרגיע את הגרון, ואילו הלימון מסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.תרופה זו נלקחת בצורה הטובה ביותר על בטן ריקה.

טיפ מועיל:

הוספת קמצוץ פלפל שחור לתערובת הדבש והלימון יכולה לעזור להפוך אותה ליעילה עוד יותר במתן הקלה מכאבי גרון.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לגרון כאב.זה עוזר להפחתת דלקת ולשחרר ריר עבה בגרון.כדי לבצע שאיפת קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מכסים את ראשכם במגבת ונשמו את הקיטור למשך מספר דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה ג’ינג’ר ודבש

תה ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה פופולרית לגרון כואב.הדבש עוזר להרגיע את הגרון בזמן שהג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה מספר פעמים ביום להקלה.

תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאבי הגרון.השורש מכיל ריר, המסייע בציפוי הגרון ולהפחתת הגירוי.להכנת התה, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה מספר פעמים ביום להקלה.

ספריי גרגר מים מלוחים

תרסיסי גרגר מי מלח הם תרופה יעילה לגרון כאב.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בתרסיס, מערבבים 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים ושופכים את התמיסה לבקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון ישירות על הגרון מספר פעמים ביום להקלה.

גרון לוזנגס

גרון גרון הוא תרופה ללא מרשם שיכולה לעזור להרגיע את כאבי הגרון.הלוזנגים מכילים מנטול, המסייע להפחתת הדלקת ומספק הקלה מכאבי גרון.חשוב לקרוא את התווית בזהירות ולעקוב אחר ההוראות בחבילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה ביתית עוצמתית שיכולה לספק הקלה מגרונות כאב.הפלפל מכיל תרכובת הנקראת קפסאיצין, המסייעת להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של הפלפל בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר שניות.לירוק את הפיתרון ולחזור מספר פעמים ביום.

תה שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.להכנת תה שום, תלול כפית אחת של שום טחון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה מספר פעמים ביום להקלה.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים להועיל לגרון כאב.תה מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה מספר פעמיםיום להקלה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של החומץ בכוס

חלק 2: תרופות ביתיות נוספות לכאבי גרון

כאב גרון הוא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי דברים רבים, כמו הצטננות, אלרגיות, או אפילו חלקיקי עשן או אבק באוויר.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.להלן כמה תרופות ביתיות נוספות שיש לקחת בחשבון בעת התמודדות עם כאב גרון.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא שילוב קלאסי לכאבי גרון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להרגיע את הגרון.לימון מסייע גם בהפחתת הדלקת ובעל ויטמין C המסייע לגוף להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת מי המלח מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו כמה דקות מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה ביתית יעילה נוספת לכאבי גרון.הקיטור עוזר לשחרר ריר בגרון ולהפחית את הדלקת.לשם כך, מלאו קערה במים חמים.הניחו את הפנים על הקערה וכסו את הראש במגבת.שאפו את הקיטור מספר דקות מספר פעמים ביום.

תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.עשבי תיבול כמו ליקריץ, אלם חלקלק ושורש מרשמלו יכולים לעזור להפחית דלקת.להכנת תה צמחים, תלול כפית אחת של עשבי התיבול בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית נהדרת לכאבי גרון.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להכין את תה הג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

סיכום

גרון כואב יכול להוות מטרד, אך למרבה המזל ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.דבש ולימון, גרגר מי מלח, שאיפת אדים, תה צמחים ותה ג’ינג’ר הם כולם תרופות ביתיות יעילות לכאבי גרון.אמנם סעדים אלה יכולים לספק הקלה, אך חשוב להתייעץ עם רופא אם המצב נמשך.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות אלה לכאבי גרון?

ת: עדיף להשתמש בתרופות ביתיות אלה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא אם המצב נמשך.

מידע קשור

למידע נוסף על כאב גרון וסעדים ביתיים, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה מפורטת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן