דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 23 הסעדים של סבתא סודית וסודית
dbdd ddaddf  ddadadddd dadc daddaad daddddaa ddaddddaa

כאב גרון – 23 הסעדים של סבתא סודית וסודית

מה גורם לכאבי גרון?

ישנם גורמים פוטנציאליים רבים לכאבי גרון.לרוב, זה יכול להיגרם על ידי זיהום נגיפי, כמו הצטננות או שפעת השכיחים, או על ידי זיהום חיידקי.אלרגיות, כמו קדחת השחת, יכולות גם לגרום לכאבי גרון.גורמים אחרים לכאבי גרון עשויים לכלול גירויים סביבתיים, כמו זיהום אוויר, אוויר יבש או עישון.

ישנם טיפולים רבים הזמינים לגרון כאב, החל מתרופות ללא מרשם לתרופות ביתיות.עם זאת, אנשים רבים עדיין פונים לסבתותיהם לקבלת עצות כיצד להרגיע את כאב הגרון.להלן 23 הסעדים של סבתא סודית (ולא כל כך סודית) לכאבי גרון.

1.גרגר מי מלח

אחד התרופות הוותיקות והאמינות ביותר לכאבי גרון הוא גרגר מי המלח.כל מה שאתה צריך זה כוס מים חמים וכפית מלח.מערבבים את המלח למים, ומגרדים למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.זה עוזר להפחתת דלקת בגרון ויכול לספק הקלה מכאב ותסמינים אחרים.

2.תערובת דבש ולימון

תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון היא תערובת של דבש ולימון.שלב כפית דבש עם כמה טיפות מיץ לימון טרי וכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאבים ותסמינים אחרים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, והוא יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות, ואז ירקו אותו.זה יעזור להפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב ותסמינים אחרים.

4.תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.להכנת תה שורש מרשמלו, תלולות שתי כפיות שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכאבי גרון.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מכאב ותסמינים אחרים.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

לקבלת אפקט מרגיע במיוחד, נסה להוסיף קמצוץ של פלפל קאיין לתה הג’ינג’ר שלך.לקאיין פלפל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מכאב ותסמינים אחרים.

6.תה כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי עם יתרונות בריאותיים רבים.זוהי גם תרופה ביתית פופולרית לכאבי גרון.להכנת תה כורכום, תלול כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאבים ותסמינים אחרים.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מכאב ותסמינים אחרים.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

8.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי גרון.למנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון ולספק הקלה מכאב ותסמינים אחרים.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושתו את התה מספר פעמים ביום.

כאב גרון, הידוע גם בשם דלקת הלוע, הוא הדלקת של הלוע או גב הגרון.זהו מצב שכיח הנגרם בדרך כלל על ידי זיהומים ויראליות או אלרגיות.זה יכולהיה כואב מאוד וגורם לקושי בבליעה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי גרון.להלן 23 תרופות סודיות וסבתות שיכולות לעזור להרגיע את כאבי הגרון.

1.דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות ביותר לגרון כאב הוא תערובת של דבש ולימון.ידוע כי תערובת זו בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ויכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.להכנת התערובת, מערבבים יחד כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.נטילת כפית מהתערובת הזו כל כמה שעות יכולה לעזור להרגיע את הגרון.

2.חומץ תפוחים

ידוע כי

חומץ תפוחים הוא חיטוי רב עוצמה וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון.כדי ליצור תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר איתו.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה מכאב.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי גרון.

4.כורכום

כורכום הוא חיטוי רב עוצמה ובעל תכונות אנטי דלקתיות.ניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ושתה אותם.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

6.שום

ידוע ש

שום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות.ניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון ולספק הקלה מכאב.כדי להכין תרופה, מערבבים כמה שיני שום בכוס מים חמים ושותים אותם.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

7.מנטה

PepperMint יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.כדי ליצור תרופה, מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי מנטה בכוס מים חמים וגרגר איתו.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע כאנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית של אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים ושתה אותה.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

9.אלם חלקלק

ידוע ש

אלם חלקלקות יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי גרון.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית של אבקת אלם חלקלקים בכוס מים חמים ושתה אותה.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

10.חילבה

ידוע ש

חילבה חילבה בעלת תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות.ניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון ולספק הקלה מכאב.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אבקת חילבה בכוס מים חמים ושתה אותה.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מכאב.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן