דף הבית » תרופות סבתא » אפים כואבים – 19 תרופות מיושנות זולות ופופולריות בין כל הגילאים
ddaddd dbdddddd  daadaddaddaa dedddadaddaa dddcddaa ddad

אפים כואבים – 19 תרופות מיושנות זולות ופופולריות בין כל הגילאים

אפים כואבים: 19 תרופות זולות ופופולריות מיושנות

אף כואב יכול להיות חוויה לא נוחה ואפילו כואבת.זה יכול להיות קשה גם לדעת כיצד להתייחס אליו בצורה הטובה ביותר.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לאף כואב.

רבים מהתרופות הללו זולות וניתן למצוא אותם ברוב משקי הבית.תרופות אלה יכולות לשמש אנשים בכל הגילאים, מילדים קטנים ועד קשישים.להלן 19 מהתרופות הפופולריות והיעילות המיושנות ביותר לאף כואב.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן אחד התרופות הפופולריות והיעילות המיושנות ביותר לאף כואב.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים 1/4 כפית מלח עם כוס מים חמים.שופכים בעדינות את התערובת לנחיריים המושפעים ומאפשרים לו לזרום במעברי האף ומחוצה לה נחיריים.זה יעזור לפנות כל ריר ומגרים אחרים שעלולים לגרום לכאב.

Steam

Steam הוא עוד תרופה פופולרית ויעילה לאף כואב.כדי ליצור קיטור, מלאו קערה במים חמים והניחו אותה על שולחן או דלפק.הניחו את פניכם במרחק של כ -10-12 סנטימטרים מהקערה וכסו את הראש ואת הקערה במגבת.זה יעזור ללכוד את הקיטור ולהפנות אותו לעבר הפנים שלך.הקיטור יעזור להפחית את הדלקת ולפנות כל ריר או חומרים מגרים אחרים.

טיפ:

הוספת כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים יכולה לעזור להפחית עוד יותר את הדלקת ולנקות כל ריר.

דבש

דבש הוא תרופה פופולרית נוספת לאף כואב.כדי להשתמש בדבש לאף כואב, מערבבים 1 כף דבש עם 1/4 כפית מלח.מרחו את התערובת על הנחיריים המושפעים ומאפשרים לו לשבת כעשר דקות.הדבש והמלח יעזרו להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

שום

שום הוא תרופה פופולרית ויעילה לאף כואב.כדי להשתמש בשום לאף כואב, הכניסו שן שום אחד לקערה קטנה של מים חמים.מכסים את הראש ואת הקערה במגבת ושאפו את הקיטור למשך כעשר דקות.השום יסייע בהפחתת הדלקת ולפנות כל ריר או חומרים מגרים אחרים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה פופולרית ויעילה נוספת לאף כואב.כדי להשתמש בפלפל קאיין לאף כואב, מערבבים 1/4 כפית פלפל קאיין עם 1/4 כפית מלח וכף דבש.מרחו את התערובת על הנחיריים המושפעים ומאפשרים לו לשבת כעשר דקות.פלפל קאיין יסייע בהפחתת הדלקת ולפנות כל ריר או חומרים מגרים אחרים.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה פופולרית ויעילה לאף כואב.כדי להשתמש בשמן זית לאף כואב, הכניסו כף שמן זית לקערה קטנה של מים חמים.מכסים את הראש ואת הקערה במגבת ושאפו את הקיטור למשך כעשר דקות.שמן הזית יסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית ויעילה לאף כואב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לאף כואב, מערבבים 1 כף של חומץ סיידר תפוחים עם 1/4 כפית מלח.מרחו את התערובת על הנחיריים המושפעים ומאפשרים לו לשבת כעשר דקות.חומץ סיידר התפוחים יסייע בהפחתת הדלקת ולנקות כל ריר או חומרים מגרים אחרים.

באמצעות שמנים אתרים לטיפול באף כואב

שמנים אתריים הם תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.קל למצוא אותם ולהשתמש בהם ויכולים להועיל בסיוע להפחתת הדלקת ולספק הקלה מאף כואב.שמנים אתריים נפוצים המשמשים למטרה זו כוללים עץ תה, מנטה, אקליפטוס, רוזמרין ולבנדר.ניתן להשתמש בהם במפזר, להוסיף לשאיפת קיטור או להחיל ישירות על העור.בעת החלת שמנים אתרים ישירות על העור, חשוב להשתמש בשמן נשא כדי לדלל את השמן האתרי ולהימנע מגירוי בעור.

שימוש בקיטור לטיפול באף כואב

Steam הוא עוד תרופה פופולרית מיושנתR כואב אפים.זה עוזר להפחתת הדלקת ומספק הקלה מאף כואב.ניתן לבצע שאיפות קיטור על ידי מילוי קערה במים רותחים, הוספת כמה טיפות של שמן אתרי כמו עץ תה, מנטה, אקליפטוס, רוזמרין או לבנדר, ואז מכסה את הראש במגבת כדי לשמור על האדים.בטח לשמור על עיניים עצומות ולנשום עמוק דרך הפה שלך.יש לעשות זאת במשך חמש עד עשר דקות.

שימוש בתמיסת מלח לטיפול באף כואב

פתרון מלח הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן להכין תמיסת מלח בבית על ידי ערבוב כפית מלח וכפית סודה לשתייה בכוס מים חמים.לאחר מכן ניתן להשתמש בתערובת זו כריסוס או טיפות באף.

שימוש בדבש לטיפול באף כואב

האני הוא עוד תרופה פופולרית מיושנת לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.דבש יכול לשמש כגרגר גרון, או למרוח ישירות על העור כזרם.

שימוש בחומץ תפוחים לטיפול באף כואב

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית מיושנת לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.חומץ תפוחים יכול לשמש כגרגר גרון, או למרוח ישירות על העור כזרם.

שימוש בשום לטיפול באף כואב

שום הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן לצרוך שום גולמי, או שניתן להרתיח אותו והנוזל המתקבל יכול לשמש כגרגר גרון.

שימוש בתה קמומיל לטיפול באף כואב

תה קמומיל הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן לצרוך תה קמומיל חם או קר, ויכול לשמש כגרגר גרון.

באמצעות Echinacea לטיפול באף כואב

Echinacea הוא תרופה פופולרית מיושנת לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן לצרוך Echinacea בצורת תה, או להחיל ישירות על העור כזרם.

שימוש בג’ינג’ר לטיפול באף כואב

ג’ינג’ר הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן לצרוך ג’ינג’ר גולמי, או שניתן להרתיח אותו והנוזל המתקבל יכול לשמש כגרגר גרון.

שימוש במי מלח לטיפול באף כואב

מי מלח הם תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.מי מלח יכולים לשמש כגרגר גרון, או שניתן למרוח אותם ישירות על העור.

באמצעות כורכום לטיפול באף כואב

כורכום הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן לצרוך כורכום בצורת תה, או להחיל ישירות על העור כזרם.

שימוש בשורש ליקריץ לטיפול באף כואב

שורש Licorice הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר להפחית דלקת ולספק הקלה מאף כואב.ניתן לצרוך שורש ליקריץ בצורת תה, או להחיל ישירות על העור כזרם.

שימוש בלימון לטיפול באף כואב

לימון הוא תרופה מיושנת פופולרית לאף כואב.זה עוזר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן