דף הבית » תרופות סבתא » כאב על הלשון – 15 תרופות של סבתא מרגיעה מהמטבח
dbdd dadc ddcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad dedde

כאב על הלשון – 15 תרופות של סבתא מרגיעה מהמטבח

כואב על הלשון – 15 תרופות של סבתא מרגיעה מהמטבח

בשלב מסוים בחיינו כמעט כולנו חווינו כאב בלשוננו.מצב זה קשור בדרך כלל לאי נוחות, תחושת צריבה ואפילו כאב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הכאב ולעזור לו לרפא מהר יותר.

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות מזה מאות שנים, ובמאמר זה נדון בכמה מהתרופות היעילות ביותר לכאבה על הלשון.סעדים אלה קלים למצוא ולהשתמש בהם, והם יכולים לעשות את ההבדל הגדול בהפחתת אי הנוחות הקשורה לכאוב על הלשון.

מה גורם לכאוב על הלשון?

כאב על הלשון יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל חיידקים, וירוסים, אלרגיות ואפילו לחץ.חשוב להבין את הגורם של הכואב על מנת לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר.

במקרים מסוימים, כאב בלשון עלול להיגרם על ידי מצב רפואי בסיסי, כמו הפרעה אוטואימונית או מחסור בוויטמין.אם אתה מאמין שהכאוב בלשונך נגרם על ידי מצב רפואי בסיסי, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה לתרופות ביתיות כלשהן.

15 תרופות ביתיות לכאוב על הלשון

1. מי מלח: מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר עם התמיסה למשך מספר דקות.

2. דבש: דבש הוא חומר אנטי -מיקרוביאלי טבעי, והוא יכול לעזור להרגיע את הכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של דבש על הכאבים ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3. אלוורה: אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לכאבה על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על הכאבים ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4. שמן קוקוס: שמן קוקוס עשיר בחומצה לאורית, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על הכאבים ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5. סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים וגרגר עם התמיסה למשך מספר דקות.

6. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר עם התמיסה למשך מספר דקות.

7. שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז לגרגר עם התמיסה למשך מספר דקות.

8. תה קמומיל: תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, התנודד שקית תה של תה קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז גרגרו עם התמיסה למשך מספר דקות.

9. כורכום: כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים וגרגר עם התמיסה למשך מספר דקות.

10. מיץ לימון: מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות מיץ לימון על הכאבים ונותנים לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

11. שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא נמלה טבעיתiseptic שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאוב על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על הכאבים ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

12. יוגורט: יוגורט הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור ל

תרופות ביתיות ללשון כואבת

במשך דורות נעשה שימוש בתרופות ביתיות כדי להקל על הכאב של לשון כואבת.אמנם ישנן מגוון דרכים להתמודד עם מצב זה, אך הנה 15 מהתרופות הפופולריות ביותר שמשמשות סבתות בכל מקום.

1.מי מלח

המסת כפית מלח במים חמים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של לשון כואבת.ביצוע זה שלוש פעמים ביום יכול לעזור לתהליך הריפוי.

2.חלב מגנזיה

מערבבים כפית חלב מגנזיה עם כוס מים חמים.משטעים אותו סביב הפה למשך כמה דקות ואז לירוק אותו.זה עוזר להפחית את הכאב והדלקת הקשורים ללשון כואבת.

3.דבש

דבש הוא תרופה ידועה ללשון כואבת.תכונות הריפוי הטבעיות של דבש יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.פשוט הניחו כפית דבש ישירות על הכאב ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

4.סודה לשתייה

מערבבים כפית סודה לשתייה עם מעט מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.זה עוזר להפחית את הנפיחות והדלקת.

5.חומץ תפוחים

מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משטעים אותו סביב הפה למשך כמה דקות ואז לירוק אותו.זה עוזר להפחית את הכאב והדלקת הקשורים ללשון כואבת.

6.כורכום

מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה.זה עוזר להפחית את הנפיחות והדלקת.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט הניחו כפית שמן קוקוס ישירות על הכאב ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט שים כפית של שורש ליקריץ ישירות על הכאב ותן לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

9.מרווה

למרווה תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט שים כפית מרווה ישירות על הכאב ותן לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

10.אלוורה

אלוורה יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט שים כפית של אלוורה ישירות על הכאבה ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

11.בצל

לבצל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט הניחו כפית בצל ישירות על הכאבים ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

12.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט הניחו כפית שום ישירות על הכאב ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

13.שמן זית

לשמן זית תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט הניחו כפית שמן זית ישירות על הכאבים ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

14.מיץ לימון

למיץ לימון תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט הניחו כפית מיץ לימון ישירות על הכאבים ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

15.תה מנטה

לתה מנטה יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של לשון כואבת.פשוט הניחו כפית תה מנטה ישירות על הכאבים ותנו לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

סיכום

לשון כואבתיכול להיות מצב לא נוח וכואב במיוחד.אמנם ישנן מגוון דרכים לטפל בה, אך סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך דורות כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים למצב זה.תרופות אלה כוללות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן