דף הבית » תרופות סבתא » כואב פה -טבעת – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות
dbddd dad dddadaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadddaa de

כואב פה -טבעת – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות

כואב פה – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות

כהורה, זה יכול להיות קשה לראות את ילדכם סובל מכאבי פה.פצעים כואבים אלה יכולים להשפיע על איכות חייו של ילדכם ולהקשות עליהם לאכול ולשתות.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו מסבתותינו שהוכחו כיעילות בהקלה על הכאב ואי הנוחות של כאב פה.

פצעי הפה נגרמים בדרך כלל על ידי זיהום, נגיף או טראומה פיזית.סוג הפה הנפוץ ביותר כואב נקרא כואב של סרטן, שהוא כיב קטן ורדוד שמופיע בדרך כלל בחלק הפנימי של הלחיים, השפתיים או הלשון.בדרך כלל פצעי הדל הם לבנים או אפורים עם גבול אדום ויכולים להיות כואבים מאוד.

אמנם אין תרופה לפצעי סרטן, אך ישנן דרכים רבות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים אליהם.להלן 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות:

1. שטיפת מי מלח: שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה למשך 30 שניות.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2. סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת בפצעי הדואר.מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 1 כף מים ומורחים על הכאב.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

3. דבש: לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב הקשורים לפצעי סרטן.מרחו טבילה של דבש על הכאבים והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה.

4. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח טפטוף של שמן קוקוס על הכאבים והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

5. אלוורה: ג’ל אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב הקשורים לפצעי סרטן.פשוט מרחי ג’ל אלוורה על הכאבים והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

6. חלב מגנזיה: חלב מגנזיה הוא נוגד חומצה שיכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה על הכאב והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

7. מי חמצן: מי חמצן הוא חומר חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה על הכאב והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

8. תה קמומיל: תה קמומיל הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח שקית תה קמומילית מקוררת על הכאבים ולהשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

9. לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה על הכאב והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

10. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה על הכאב והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

11. מיץ לימון: מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של מיץ לימון טרי על הכאבים והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

12. שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפצעי סרטן.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן עץ התה על הכאבים והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

13. קרח: קרח יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפצעי סרטן.פשוט מרחי קומפרס קר על הכאב למשך 15 דקות בכל פעם.

14. שום: שום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפצעי סרטן.גמרמז על מרחו ציפורן שום מרוסק ישירות על הכאבים והשאירו 10 דקות לפני השטיפה.

15. ליקריץ: ליקריץ הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לפצעי סרטן.פשוט מרחו כמות קטנה של ליקריץ אבקת ישירות על הכאבים והשאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

16. כורכום: כורכום הוא נמלה טבעית

תרופות של סבתות עבור רינגמות ‘כואב

כואב רינגמות ‘הוא זיהום כואב שיכול להשפיע על רירית הפה ויכול להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות כדי להקל על הסימפטומים.הוכח כי רבים מהתרופות הללו יעילות בטיפול במצב זה.להלן 21 תרופות של סבתא עבור כואב רינגמות ‘שתוכלו לנסות.

1.הדבק דבש וכורכום

משחת דבש וכורכום היא תרופה פשוטה אך יעילה לכאוב רינגמות ‘.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של דבש וכורכום יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאוב.כדי להכין את העיסה, מערבבים חלקים שווים של דבש ואבקת כורכום עם מעט מים ליצירת משחה.החל את ההדחה על כאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל כואב רינגמות ‘.התכונות האנטי-פטרייתיות והאנטיבקטריאליות של שמן קוקוס יכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהרגיע את הכאבים.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על כאב כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

3.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה טבעית נהדרת לכאוב רינגמות ‘.התכונות האנטי דלקתיות של שום יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאוב.להכנת המיץ, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם מעט מים.החל את המיץ על כאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה פשוטה אך יעילה לכאוב רינגמות ‘.התכונות האנטי -חיטושיות של מלח יכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהרגיע את הכאב.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם התערובת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא אחרת לרינגמות ‘כואב

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל כואב רינגמות ‘.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של אלוורה יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאוב.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על הכאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לכאוב רינגמות ‘.התכונות האנטי -פטריות והאנטיבקטריאליות של שמן עץ התה יכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהרגיע את הכאבים.מרחו כמה טיפות של שמן עץ התה על הכאבים כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

7.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לגואב רינגמות ‘.התכונות האנטי-דלקתיות של מלפפון יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאוב.להכנת המיץ, מערבבים מלפפון וחילוץ את המיץ.החל את המיץ על כאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מכשפה לוז

Hitch Hazel היא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל כואב רינגמות ‘.התכונות האנטיספטיות של לוז המכשפה יכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהרגיע את הכאב.החל כמות קטנה של לוז מכשפה על הכאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה נפוצה לכאוב רינגמות ‘.התכונות הנוגדות חומצה של חלב מגנזיה יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאוב.החל כמות קטנה של חלב מגנזיה על הכאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל כואב רינגמות ‘.האנטי- iתכונות נפלמניות ואנטיספטיות של פלפל קאיין יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאוב.מערבבים כמות קטנה של פלפל קאיין עם מים ומורחים על הכאב כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לכאוב רינגמות ‘.התכונות האנטי -חיוביות והעמוסות של מיץ לימון יכולות לעזור להפחית את הזיהום ולהרגיע את הכאב.מרחו מיץ לימון סחוט טרי על הכאבים כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן