דף הבית » תרופות סבתא » גרון – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וסודיים
ddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadaddaa dadc dedadbdd

גרון – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וסודיים

הגרון האנושי הוא חלק מורכב בגוף.הוא משמש לנשימה, אכילה, שתייה ודיבור.זהו גם שער למחלות רבות, כולל הצטננות.במשך מאות שנים סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים וסודיים לטיפול במחלות גרון שונות.להלן מבט על 17 מהתרופות של סבתא לגרון המשמש עדיין כיום.

H2 – תה צמחים
תה צמחי מרפא הם אחד הסעדים הנפוצים ביותר לגרונות כאב.תה אלה עשויים משילוב של עשבי תיבול טבעיים ותבלינים, כולל קמומיל, ג’ינג’ר, שורש ליקריץ ופפרמינט.ידוע שיש להם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.בנוסף, תה אלה הם גם דרך נהדרת לעזור לשמור על חוטי הגרון.

H2 – מותק
דבש הוא תרופה טבעית נוספת לגרונות כואבות.זהו חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי, שיכול לעזור להילחם בזיהומים בגרון.דבש יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.עדיף לערבב כפית דבש עם כוס מים חמים וללגום עליו לאט.

H3 – טיפ מועיל
לפני שתצרוך אחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.

H2 – שום
שום משמש זה מכבר לטיפול בגרון כואב.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים בגרון.ניתן לאכול שום גולמי, להוסיף למרקים או לבשל במנות אחרות.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב.

H2 – מלח
מלח שימש זה מכבר כתרופה לגרון כאב.על פי ההערכה, היא מסייעת להוציא ריר ולהפחית נפיחות בגרון.כדי להשתמש במלח כתרופה, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לגרון כאב.ידוע שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – לימון
לימון הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאלי טבעי, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.כדי להשתמש בלימון כתרופה, מערבבים מיץ לימון עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – פלפל קאיין
פלפל קאיין הוא תרופה טבעית לגרון כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה, מערבבים כפית ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – כורכום
כורכום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מערבבים כפית ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – בצל
בצל הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בצל כתרופה, מערבבים כפית ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – טימין
טימין הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בטימין כתרופה, מערבבים כפית ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותה מספר פעמים ביום.

H2 – שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לגרון כאב.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וריריות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בשורש מרשמלו כתרופה, מערבבים כפית ממנו עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

H2 – שורש ליקוריץ
שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לכאובגרון.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, מערבבים כפית של

תרופות ביתיות לגרון – 17 תרופות של סבתא

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים וסודיים לטיפול במחלות גרון במשך מאות שנים.מתוך מרתח, תה צמחים, מרקים וגרגלים ועד תרופות ביתיות אחרות, ישנם תרופות רבות שהועברו לאורך הדורות.להלן 17 סעדים של סבתא שהם טבעיים ויעילים כאחד.

1.תה דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים טבעיים ששימשו לטיפול בגרונות כאב במשך מאות שנים.דבש שימש לתכונותיו האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות, ואילו לימון שימש להפחתת דלקת ולהרגיע גרונאטים מגורים.השילוב של שני המרכיבים הללו מאפשר תרופה יעילה לגרונו כאב.להכנת תה, פשוט הוסיפו מיץ לימון סחוט טרי ודבש למים חמים ושותים.

2.גרגר מי מלח

גרגים של מי מלח משמשים זה מכבר לטיפול בגרון כואב.מי המלח מסייעים להפחתת דלקת ויכולים גם לעזור להרוג כל חיידקים בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר.

3.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה יעילה לגרון כואב בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-פסמודיות שלו.להכנת תה, פשוט הוסיפו עלי מנטה למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והגבירות החיסון, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי גרון.להכנת תה, פשוט הוסיפו ג’ינג’ר מגורר טרי למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים בעל תכונות אנטי-דלקתיות, חיטוי ואנטיבקטריאלי, שהופכים אותו לתרופה יעילה לגרון כאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר.

6.חלב כורכום

כורכום משמש זה מכבר לתכונותיו האנטי דלקתיות ומגבירה חיסונית.כדי להכין תרופת חלב כורכום, פשוט הוסף כפית כורכום לכוס חלב חם ושתה אותו לאט.

7.תה שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגרון כואב.להכנת תה, פשוט הוסיפו שורש מרשמלו למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

8.תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ שימש לטיפול בגרונו כאב במשך מאות שנים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.להכנת תה, פשוט הוסף שורש ליקוריץ למים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

9.תה טימין

טימין ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות, האנטי-דלקתיות והגבירות החיסון, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגרונם כאב.להכנת תה, פשוט הוסיפו עלי טימין למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

10.תה שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגרון כאב.להכנת תה, פשוט הוסיפו שום מרוסק טרי למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

11.תה חלקלקה תה

אלם החלקלק משמש זה מכבר לטיפול בגרון כואב בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.להכנת תה, פשוט הוסף אלם חלקלק למים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

12.תה מרווה

מרווה שימשה לטיפול בגרון כאב בגלל התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות שלו.להכנת תה, פשוט הוסיפו עלי מרווה למים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

13.שורש מרשמלו וסירופ דבש

שורש מרשמלו ודבש הם שני מרכיבים טבעיים ששימשולטפל בגרון כואב במשך מאות שנים.השילוב של שני המרכיבים הללו מאפשר תרופה יעילה לגרונו כאב.להכנת סירופ, פשוט הוסף שורש מרשמלו ודבש למים חמים ושתייה.

14.מיץ בצל ודבש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן