דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומיוחד
dbdd ddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc deddda dde

כאב גרון – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומיוחד

כאב גרון – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומיוחד
כאב גרון הוא תחושה לא נוחה בגרון שיכולה להקשות על בלע, לדבר או אפילו לנשום.זה יכול להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כמו אלרגיות, הצטננות, שפעת וזיהומים בדרכי הנשימה.אמנם אין תרופה אוניברסלית לכאבי גרון, אך ישנם תרופות טבעיות רבות המשמשות במשך מאות שנים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים אליו.במאמר זה נדון ב -11 בסעדים הפופולריים ביותר של הסבתא לטיפול בכאבי גרון במהירות וביעילות.

1.דבש ולימון

אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכאבי גרון הוא שילוב של דבש ולימון.השילוב של שני המרכיבים הללו אומרים שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כף דבש עם מיץ חצי לימון.שתו את התערובת הזו לאט לאורך היום, או לגרוס איתה מספר פעמים ביום לתוספת הקלה.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בכאבי גרון.מי המלח החמים מסייעים להפחתת נפיחות ודלקת בגרון, ואילו התכונות האנטיבקטריאליות של המלח יכולות לעזור להרוג כל חיידקים מזיקים.להכנת גרגר מים מלוחים, ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין רב עוצמה ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.הוכח כי החומר הפעיל העיקרי שלה, כורכומין, מפחית דלקת ועוזר להרגיע את כאב הגרון.כדי לנצל את תכונות הריפוי שלה, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם לאט לאורך כל היום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל כאב גרון.הוכח כי החומר הפעיל שלו, ג’ינג’רול, מפחית דלקת ועוזר להקל על תסמיני גרון כואבים.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לכאבי גרון, פשוט מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותם לאט לאורך כל היום.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא צמח ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.החומר הפעיל שלו, הריר, עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי לנצל את תכונות הריפוי שלה, תלול כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים לפחות 10 דקות, מסננים ושותים את התה לאט לאורך כל היום.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להכין ריסוס גרון מרגיע על ידי שילוב כפית אחת של שורש מרשמלו עם כוס מים חמים.תן לתערובת תלולה לפחות 10 דקות, מסננים ואז להעביר את הנוזל לבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת ישירות על גרונך מספר פעמים ביום לקבלת הקלה נוספת.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.הוכח כי החומר הפעיל שלה, חומצה אצטית, מוריד את הנפיחות והגירוי בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לכאבי גרון, מערבבים כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו לאט לאורך כל היום.

7.מנטה

מנטה הוא עשב ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.הוכח כי החומר הפעיל שלה, מנטול, מפחית דלקת ועוזר להרגיע את תסמיני הגרון.כדי לנצל את תכונות הריפוי שלה, תלול כפית של עלי מנטה בכוס מים חמים לפחות 10 דקות, מסננים ושותים את התה לאט לאורך כל היום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא צמח ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.ה- Ingr הפעיל שלההוכח כי גליקירריזין, גליקירריזין, מפחית דלקת ועוזר להרגיע את תסמיני הגרון הכואבים.כדי לנצל את תכונות הריפוי שלה, תלול כפית שורש ליקוריץ בכוס מים חמים לפחות 10 דקות, מסננים ושותים את התה לאט לאורך כל היום.

9.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עץ ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.החומר הפעיל שלו, הריר, עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי לנצל את הריפוי שלה

כיצד לטפל בכאבי גרון עם הסעדים של סבתא

סבתות נערכו באופן מסורתי כמקור לחוכמה ורבות העבירו תרופות להרגיע את כאב הגרון ששימשו במשך מאות שנים.כאב גרון יכול להיות חוויה כואבת ולא נוחה, אך שימוש בתרופות מנוסות ואמיתיות אלה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות במהירות.להלן 11 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול בכאבי גרון.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא אחד מתרופות הגרון העתיקות ביותר הקיימות והיא עדיין משמשת עד היום.דבש ולימון יכולים לעזור לציפוי בגרון ולהפחית את הדלקת והכאב.זה יכול גם לעזור להפחית את השיעול והגודש.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית דבש וכפית מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים קטנים.שתו את התערובת לאט, לוקחים לגימות קטנות בכל פעם.

2.גרגר מי מלח

גרגר מים מלח הוא תרופה קלה שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך מספר דקות ואז לירוק אותה.עדיף לעשות זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים ומהווה תרופה פופולרית לגרון כואב.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט, לוקחים לגימות קטנות בכל פעם.

4.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לגרון כאב.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.להכנת התה, הוסף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך מספר דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה לאט, לגימות קטנות בכל פעם.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לגרון כאב.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להפוך את התרופה, תלול כפית שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך מספר דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה לאט, לגימות קטנות בכל פעם.

6.שום

לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.כדי להכין את התרופה, לרסק כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לזה תלול מספר דקות ואז מסננים את התה.שתו את התה לאט, לגימות קטנות בכל פעם.

7.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לגרון כאב.מיץ בצל מכיל אנזים הנקרא אליצין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להכין את התרופה, שילב כמה בצל וסנן את המיץ.שתו את המיץ לאט לאט, לגימות קטנות בכל פעם.

8.כורכום

ל

כורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט, לוקחים לגימות קטנות בכל פעם.

9.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה פופולרית לגרונות כואבות.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להפוך את התרופה, תלולה כפיתשורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך מספר דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה לאט, לגימות קטנות בכל פעם.

10.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לגרונו כאב.למנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.להכנת התה, הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לכוס מים רותחים ונותנים לו לתלול למשך מספר דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש למתיקות.שתו את התה לאט

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן