דף הבית » תרופות סבתא » יובש בפנים – 13 תרופות של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר
dddda ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd dadbdd

יובש בפנים – 13 תרופות של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר

מהו יובש בפנים?

יובש בפנים הוא מצב עור נפוץ המאופיין באובדן שמנים טבעיים ולחות בעור.זה יכול להתרחש בגלל מגוון גורמים, כולל מצבים סביבתיים, טיפוח עור לא תקין ונטייה גנטית.זה יכול לגרום למגוון תסמינים, כמו אדמומיות, מתקלף, גירוד והידוק.יובש בפנים יכול להוביל גם לקמטים, כתמי גיל וסימנים אחרים של הזדקנות מוקדמת.

13 הסעדים של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר

למרבה המזל, ניתן לטפל בעור יבש ללא שימוש במוצרים יקרים או בכימיקלים קשים.יש הרבה תרופות טבעיות בהן אנשים משתמשים במשך מאות שנים, ורבים מהם ניתן למצוא ממש במטבח שלך.להלן 13 תרופות של סבתא מהמטבח שכדאי להכיר:

1.דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, מה שאומר שהוא מסייע לנעול לחות ולהתייבש את העור.זהו גם חומר טבעי אנטי בקטריאלי ואנטי דלקתי.כדי להשתמש בדבש כתרופה לעור יבש, פשוט מרחי שכבה דקה על הפנים והשאיר אותה דולקת למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

2.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי שיש לו תכונות רבות לריפוי עור.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו המסייעות להרגיע ולרפא עור יבש ומעצבן.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לעור יבש, פשוט מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על הפנים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

3.שמן זית

שמן זית הוא שמן טבעי המלא בנוגדי חמצון וחומצות שומן.זה עוזר להחזיר את השמנים הטבעיים של העור, מה שבתורו עוזר לחות ולהזין את העור.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה לעור יבש, פשוט מרחו שכבה דקה על הפנים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא פרי טבעי מלא בשומנים ויטמינים בריאים.זה עוזר לחות לעומק את העור וגם מסייע בהפחתת הדלקת.כדי להשתמש באבוקדו כתרופה לעור יבש, פשוט מועכים אבוקדו בשל ומרחי שכבה דקה על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות, ואז שוטפים במים חמים ופטנו יבש.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי המלא בחומצות שומן בריאות.זה עוזר לחות לעומק את העור וגם מסייע בהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה לעור יבש, פשוט מרחי שכבה דקה על הפנים והשאיר אותה דולקת למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

טיפ ייחודי ומועיל:

כדי לקבל את התועלת המרבית מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב להשתמש בהם באופן קבוע.מכוון למרוח שכבה דקה של התרופה שנבחרה על הפנים כל יום ולהשאיר אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.זה יעזור לשמור על עורך לחות ובריא.

שמן קוקוס לעור שלך

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר ליובש בפנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות והוא עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון המסייעים בהזנת העור ולייבש את העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס כקרם לחות, פשוט לעסות אותו לפנים ולצוואר שלך ולהשאיר אותו דולק למשך 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן קוקוס למסכות הפנים האהובות עליך או להשתמש בהן כמסיר איפור טבעי.

דבש להידרציה

דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא מסייע בציירת לחות לעור.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להילחם בחיידקים העלולים לגרום לגירוי בעור.כדי להשתמש בדבש כקרם לחות, מערבבים כפית דבש עם כפית מים ומורחים אותו על הפנים והצוואר.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

מיץ לימון לאקנה

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לאקנה, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולפילוף את העור.כדי להשתמש במיץ לימון כקרם לחות, מערבבים כפיתמיץ שני עם כפית דבש וכמה טיפות שמן זית.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפה אותה במים פושרים.

יוגורט לריכוך

יוגורט ארוז בחומצה לקטית ובפרוביוטיקה שיכולים לעזור לרכך ולהזין את העור.כדי להשתמש ביוגורט כקרם לחות, מערבבים כפית של יוגורט רגיל עם כפית דבש וכמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על הפנים והצוואר שלכם והשאירו אותה למשך 15-20 דקות לפני שטיפתם במים פושרים.

אלוורה להרגיע

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת ליובש בפנים.תכונותיו האנטי-דלקתיות עוזרות להרגיע את העור ולהפחית אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש באלוורה כקרם לחות, מערבבים כפית של ג’ל אלוורה עם כפית דבש וכמה טיפות שמן זית.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפה אותה במים פושרים.

אבוקדו להידרציה

אבוקדו ארוז בחומצות שומן, ויטמינים ומינרלים המסייעים בהזנת העור ולהתייבש.כדי להשתמש באבוקדו כקרם לחות, מועכים אבוקדו בשל ומורחים אותו על הפנים והצוואר.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

שיבולת שועל לפילינג

שיבולת שועל היא פילינג טבעי נהדר המסייע בהסרת תאי עור מתים ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש ב- OatMeal כקרם לחות, מערבבים כפית שיבולת שועל עם כפית דבש וכמה טיפות שמן זית.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפה אותה במים פושרים.

מלפפון לרענון

מלפפונים נהדרים לריענון ולחדר העור.כדי להשתמש במלפפונים כקרם לחות, מועכים מלפפון ומורחים אותו על הפנים והצוואר.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

בננה להזנת

בננות ארוזות בוויטמינים ומינרלים המסייעים להזין ולהתייבש את העור.כדי להשתמש בבננה כקרם לחות, מועכים בננה בשלה ומורחים אותה על הפנים והצוואר.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

מי ורדים להצערה

מי ורדים הם אנטי דלקת טבעיים המסייעים להפחתת אדמומיות וגירוי.זה נהדר גם לשחזור הלחות ולהחזרת העור.כדי להשתמש במי ורדים כקרם לחות, מערבבים כפית מי ורדים עם כפית דבש וכמה טיפות שמן זית.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפה אותה במים פושרים.

תה ירוק לנוגדי חמצון

תה ירוק ארוז בנוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור מפני נזק סביבתי.כדי להשתמש בתה ירוק כקרם לחות, תלול שקית תה ירוק במים חמים ותן לו להתקרר.לאחר מכן, מרחו את התה הירוק על הפנים והצוואר שלכם והשאירו אותו ל 15-

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן