דף הבית » תרופות סבתא » שפיכה מוקדמת-7 סעדים של סבתא בטוחה ומהירה להקדמה
dadaddbd deddaddedaa  dadadddd dadc daddaad ddddd ddeddda

שפיכה מוקדמת-7 סעדים של סבתא בטוחה ומהירה להקדמה

שפיכה: 7 הסעדים של סבתא לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שגברים מתמודדים איתם בחדר השינה.זה מתרחש כאשר אדם מפלט זמן קצר לאחר החדירה, ויכול להיות מצב מביך ומתסכל.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות שיכולות לעזור לגברים הסובלים ממצב זה.להלן שבעה מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא לשפיכה מוקדמת שיכולים לעזור לגברים לחזור למשחק.

1. תרגילי קיגל

תרגילי קיגל הם אחד התרופות היעילות והטבעיות ביותר לשפיכה מוקדמת.תרגילים אלה כוללים התכווצות והרגעת שרירי רצפת האגן.פעולה זו באופן קבוע יכולה לחזק את השרירים, מה שיכול לעזור לגברים להימשך זמן רב יותר במיטה.

2. קח עשבי תיבול

עשבי תיבול מסוימים כמו אשווגנדה, שטווארי וטרסטריס טריבולוס יכולים להיות יעילים בטיפול בשפיכה מוקדמת.על פי ההערכה, עשבי תיבול אלה בעלי יכולת להפחית לחץ וחרדה, כמו גם להגביר את הליבידו.

3. השתמש בקונדומים

שימוש בקונדומים הוא פיתרון מהיר וקל נוסף לשפיכה מוקדמת.קונדומים לא רק מגנים מפני הריון ומחלות מין, הם יכולים גם לעזור להפחית את הרגישות, מה שיכול לעזור לגברים להימשך זמן רב יותר במיטה.

4. שוחח עם בן / בת הזוג שלך

לפעמים כל מה שצריך זה מעט תקשורת כדי לעזור בשפיכה מוקדמת.שיחה עם בן / בת הזוג על הנושא יכולה לעזור להפחית חרדה ולחץ, מה שעלול להוביל לביצועים טובים יותר.

5. נסה עמדות שונות

לפעמים, שינוי המיקום יכול לעשות את כל ההבדל.עמדות מסוימות יכולות לעזור להפחית את הרגישות, מה שיכול לעזור לגברים להימשך זמן רב יותר במיטה.

6. נסה טכניקות הסחת דעת

לפעמים, המפתח להימשך זמן רב יותר במיטה הוא להתמקד במשהו אחר.טכניקות הסחת דעת כמו ספירה או התמקדות במקום מסוים על הקיר יכולות לעזור להוריד את דעתך מהפעילות המינית, שיכולה לעזור לך להימשך זמן רב יותר.

7. תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו נשימה והדמיה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ והחרדה, מה שיכול לעזור לגברים להימשך זמן רב יותר במיטה.

טיפ ייחודי:

טיפ מועיל נוסף למניעת שפיכה מוקדמת הוא לתרגל את שיטת “START-STOP”.זה כרוך בעצירה והתחלת הפעילות המינית שלך כשאתה מרגיש שאתה עומד לשפוט.זה יכול לעזור לך להיות מודע יותר לגופך ולעזור לך להימשך זמן רב יותר במיטה.

סיכום

שפיכה מוקדמת יכולה להיות מצב מביך ומתסכל.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות שיכולות לעזור לגברים הסובלים ממצב זה.החל מתרגילי קיגל ועשבי תיבול ועד קונדומים וטכניקות הרפיה, ישנם מגוון של תרופות של סבתא שיכולות לעזור לגברים לחזור למשחק.

3.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שפיכה מוקדמת.סבתות ברחבי העולם משתמשות בצמחי מרפא כדי לטפל במצב זה במשך דורות.רבים מעשבי התיבול הללו ניתן למצוא בחנות המכולת המקומית או בחנות המזון הבריאותי שלך.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בשפיכה מוקדמת:

Ginkgo Biloba

גינקו בילובה הוא אחד העשבים העתיקים והפופולאריים ביותר לטיפול בשפיכה מוקדמת.הוא שימש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית כדי לשפר את זרימת הדם ולהגביר את הליבידו.ההערכה היא כי היא עוזרת לגברים להימשך זמן רב יותר במיטה על ידי הגדלת משך הזמן שנדרש כדי להגיע לאורגזמה.

Tribulus terrestris

Tribulus Terrestris הוא עשב הנמצא בשימוש נרחב ברפואה הסינית המסורתית.על פי ההערכה, היא מסייעת להגדיל את הליבידו ולשפר את הביצועים המיניים.ההערכה היא כי היא משפרת את זרימת הדם בגוף, שיכולה לעזור בשפיכה מוקדמת.

Ashwagandha

אשווגנדה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים ברפואה איורוודית מסורתית.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחתת לחץ וחרדה, שיכולים להוות סיבה עיקרית לשפיכה מוקדמת.על פי ההערכה, הוא עוזר להגביר את הליבידוולשפר את הביצועים המיניים.

4.שינויים בתזונה

שינוי התזונה יכול לעזור גם בטיפול בשפיכה מוקדמת.ישנם מזונות מסוימים שיכולים לעזור להגדיל את הליבידו ולשפר את הביצועים המיניים.להלן כמה מזונות שיכולים לעזור לטיפול בשפיכה מוקדמת:

שוקולד מריר

שוקולד מריר עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את הליבידו ולשפר את זרימת הדם.ההערכה היא כי היא גם מסייעת להפחתת לחץ וחרדה, שיכולים להוות סיבה עיקרית לשפיכה מוקדמת.

שום

על פי ההערכה, שום מסייע בהגברת הליבידו ולשפר את הביצועים המיניים.ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת זרימת הדם לאיברי המין, שיכולים לעזור להפחית את הסיכוי לשפיכה מוקדמת.

5.תוספי מזון

ישנם גם תוספי מזון מסוימים שניתן לקחת כדי לסייע בטיפול בשפיכה מוקדמת.ניתן למצוא תוספי מזון אלה בחנויות מזון בריאות או ברשת.להלן כמה מהתוספים הפופולריים ביותר לטיפול בשפיכה מוקדמת:

אבץ

אבץ הוא מינרל חיוני שלפי ההערכה מסייע בהגברת הליבידו ולשפר את הביצועים המיניים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם בגוף, שיכולה לעזור בשפיכה מוקדמת.

שורש מאקה

שורש מאקה הוא עשב הנמצא בשימוש נרחב ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, היא מסייעת להגדיל את הליבידו ולשפר את הביצועים המיניים.ההערכה היא כי היא גם מסייעת להפחתת לחץ וחרדה, שיכולים להוות סיבה עיקרית לשפיכה מוקדמת.

סיכום

שפיכה מוקדמת היא בעיה שכיחה הפוגעת בגברים רבים.סבתות ברחבי העולם השתמשו בתרופות טבעיות לטיפול במצב זה במשך דורות.תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים ותוספי מזון הם כולם טיפולים בטוחים ומהירים להנהיגה לשפיכה מוקדמת.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית לחץ וחרדה, להגביר את הליבידו ולשפר את זרימת הדם בגוף, שכולם יכולים לעזור להפחית את הסיכוי לשפיכה מוקדמת.

שאלות נפוצות

מהי שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת היא מצב בו גבר שופט מוקדם יותר מהרצוי במהלך יחסי מין.לרוב זהו מקור מצוקה לשני בני הזוג ויכול להוביל לחוסר שביעות רצון מינית.

מה גורם לשפיכה מוקדמת?

ישנם סיבות רבות אפשריות לשפיכה מוקדמת, כולל לחץ וחרדה, חוסר איזון הורמונלי ותרופות מסוימות.סוגיות פסיכולוגיות ארוכות טווח כמו דיכאון ובעיות מערכת יחסים יכולות גם לתרום למצב.

מהם טיפולים לשפיכה מוקדמת?

ישנם מגוון טיפולים לשפיכה מוקדמת, כולל תרופות, שינויים באורח החיים וסעדים טבעיים.סבתות ברחבי העולם משתמשות בצמחי מרפא, שינויים תזונתיים ותוספי מזון לטיפול במצב זה במשך דורות.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית לחץ וחרדה, להגביר את הליבידו ולשפר את זרימת הדם בגוף, שכולם יכולים לעזור להפחית את הסיכוי לשפיכה מוקדמת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן