דף הבית » תרופות סבתא » טיפול של Surn Foot – 18 תרופות סבתות טבעיות ומוסמכות
dddaddc dadc surn foot

טיפול של Surn Foot – 18 תרופות סבתות טבעיות ומוסמכות

מהו שלוחה ברגל?

שלוחה ברגל היא צמיחת עצם מחודדת הנוצרת בחלק התחתון של כף הרגל, בדרך כלל לאורך הקשת.בדרך כלל מתפתחים דרבני כפות רגליים בעקב ויכולים לגרום לכאב ואי נוחות רבה.בדרך כלל הם נגרמים כתוצאה ממתח חוזר על עצמם לכפות הרגליים, כמו כמו לריצה או לנעול נעליים לא מתאימות.ניתן לטפל בדרבס רגליים בשיטות שונות, כולל הסעדים של סבתא טבעית ומוסמכת.

18 התרופות הטבעיות והסבתות המוסמכות לטיפול בכף הרגל

  • משרים את כפות הרגליים במים חמים: השריית כפות הרגליים במים חמים יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הלחץ.אתה יכול להשתמש במלח Epsom או בפתרונות אחרים לשאת רגליים לתוספת הקלה.
  • החל קרח: יישום קרח על האזור יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.עטפו ארון קרח במגבת ומורחים אותו על האזור למשך 15 דקות בכל פעם.
  • מתיחת כפות הרגליים: מתיחת כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח.מותח בעדינות את הרגליים והקרסוליים מספר דקות בכל יום כדי לשפר את הגמישות ולהפחית את אי הנוחות.
  • עיסוי כפות הרגליים שלך: עיסוי כפות הרגליים יכול לעזור להקל על המתח והכאב.השתמש בטכניקת עיסוי עמוקה כדי למקד לאזור בו נמצא השלוחה.
  • קח מקלחות חמות וקרות: נטילת מקלחות חמות וקרות יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.להתחלף בין מים חמים וקרים למשך 10 דקות בכל פעם.
  • לנעול נעליים נוחות: לנעול נעליים נוחות יכול לעזור להפחית את הלחץ בכף הרגל ולהפחתת הכאב.הקפד לבחור נעליים שיש בהן הרבה ריפוד ותמיכה.
  • נסה אמבטיות מלח אפסום: נטילת אמבטיות מלח אפסום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מלאו את האמבטיה במים חמים והוסיפו 2 כוסות מלח אפסום.משרים 15 דקות בכל פעם.
  • השתמש תומכי כף הרגל: שימוש בתומכי כפות רגליים יכול לעזור להפחית את הלחץ בכף הרגל ולשפר את הנוחות.חפש תומכי קשת או כוסות עקב המספקות ריפוד נוסף.
  • נסה דיקור סיני: דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.דיקור מוסמך יכול להכניס מחטים לנקודות ספציפיות בכף הרגל כדי להקל על המתח.
  • תרגול יוגה: תרגול יוגה יכול לעזור למתוח ולחזק את הרגליים.חפש שיעורי יוגה המתמקדים במתיחות ומתנוחות שמכוונות לכפות הרגליים.
  • לקחת ויטמינים: נטילת ויטמינים יכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב.חפש תוספי מזון המכילים ויטמינים C, D ו- E.
  • נסה את טאי צ’י: תרגול של טאי צ’י יכול לעזור בשיפור הגמישות ולהפחתת הכאב.חפש שיעורים המתמקדים בכפות הרגליים ובקרסוליים.
  • השתמש באמבטיות רגליים: שימוש במרחצאות רגליים יכול לעזור להפחתת דלקת וכאב.מלאו אגן במים חמים והוסיפו מלח אפסום או פתרונות אחרים לשאת כף רגל.משרים את כפות הרגליים במשך 15 דקות בכל פעם.
  • החל קומפרס: יישום דחיסה יכול לעזור להפחתת דלקת וכאב.משרים מטלית במים חמים וסובבים אותו.החל אותו על האזור המושפע למשך 15 דקות בכל פעם.
  • השתמש בכריות חימום: שימוש בכריות חימום יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.מניחים את כרית החימום על האזור למשך 15 דקות בכל פעם.
  • לאכול מזונות אנטי דלקתיים: אכילת מזונות אנטי דלקתיים יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.חפש מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, אגוזי מלך וזרעי פשתן.
  • קח משככי כאבים: נטילת משככי כאבים יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.חפש תרופות ללא מרשם המכילות איבופרופן או אצטמינופן.
  • נסה ארומתרפיה: ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.חפש שמנים אתרים, כמו לבנדר או מנטה, שניתן להשתמש בהם כדי לעסות את כפות הרגליים.

ייחודיטיפ pful

אם אתם סובלים מדרבי כף הרגל, נסו להישאר מהרגליים ככל האפשר.קח הפסקות תכופות במהלך פעילויות והימנע מפעילויות בעלות השפעה גבוהה העלולות להחמיר את המצב.בנוסף, וודא ש

חלק 2 של טיפול ברגל – 18 תרופות סבתות טבעיות ומוסמכות

דרבנות רגליים יכולות להיות כואבות במיוחד ויכולות גם להגביל את טווח התנועה של רגלינו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות טבעיות ומוסמכות שיכולות לעזור להציע הקלה מאי הנוחות הקשורה למצב זה.במאמר זה נדון ב -18 תרופות סבתות טבעיות ומוסמכות לטיפול בדרבס רגליים.

שימוש בטיפול בחום וקרח

טיפול בחום וקרח יכול להיות יעיל להפליא בטיפול בדרבנות רגליים.החום מרגיע את השרירים והגידים סביב השלוחה ואילו קרח מצמצם דלקת ומכניס את האזור כדי לספק הקלה זמנית.כדי להשתמש בטיפול בחום, אתה יכול להשתמש בכרית חימום, או שאתה יכול להשרות את כפות הרגליים באמבט חם עם מלח אפסום.כדי להשתמש בטיפול בקרח, אתה יכול לעטוף חבילת קרח במגבת ולהחזיק אותה על כף הרגל למשך 10-15 דקות.

נטילת תרופות אנטי דלקתיות שאינן סטרואידיות (NSAIDS)

NSAIDs, כמו איבופרופן ונפרוקסן, יכולים לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים לדרבנות רגליים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח NSAIDs מכיוון שיש להם תופעות לוואי פוטנציאליות ויכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.בנוסף, אין לקחת NSAIDs לפרקי זמן ממושכים מכיוון שהם יכולים לגרום לבעיות בקיבה.

שימוש באורתוטיקה ללא מרשם

ניתן להשתמש באורתוטיקה ללא מרשם כדי לספק תמיכה בכפות הרגליים ולהגביל את טווח התנועה של כף הרגל.זה יכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשלוחה.בנוסף, אורתוטיקה יכולה לעזור להפיץ משקל באופן שווה יותר בכף הרגל, מה שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

באמצעות Epsom Slat Soaks

ספרי מלח אפסום יכולים להיות יעילים להפליא בהקלה על כאבי רגליים ואי נוחות הקשורים לדרבנות רגליים.כדי להשתמש בספיגת מלח אפסום, תצטרך להמיס 1-2 כוסות מלח אפסום באמבט חם ולהשרות את כפות הרגליים למשך 20 דקות.ספרי מלח אפסום יכולים לעזור להפחית דלקת, להרפות את השרירים ולקדם ריפוי.

שימוש בשמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו לבנדר, אקליפטוס ופפרמינט, הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות וחזקות כאבים שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לדרבנות רגליים.כדי להשתמש בשמנים אתרים, תוכלו לערבב כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ולעסות אותו לרגליך.לחלופין, אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמן אתרי לאמבטיה חמה ולהשרות את כפות הרגליים למשך 20 דקות.

שימוש בעיסוי

העיסוי

יכול להיות יעיל להפליא בהקלה על כאבים ואי נוחות הקשורים לדרבנות רגליים.עיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים והגידים סביב השלוחה, ובכך להפחית דלקת ואי נוחות.בנוסף, עיסוי יכול לסייע בקידום זרימת הדם באזור, שיכול לעזור לקדם ריפוי.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר עבור דרבנות רגליים?

הטיפול הטוב ביותר עבור דרבנות רגליים יהיה תלוי באדם.טיפולים מסוימים העשויים להיות יעילים כוללים טיפול בחום וקרח, נטילת תרופות אנטי-דלקתיות שאינן סטרואידיות (NSAIDs), באמצעות אורתוטיקה ללא מרשם, תוך שימוש בספיגת מלח EPSOM, באמצעות שמנים אתרים ובעיסוי.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל משטר טיפול.

מסקנה

דרבנות רגליים יכולות להיות כואבות להפליא ויכולות להגביל את טווח התנועה של רגלינו.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות סבתות טבעיות ומוסמכות שיכולות לעזור להציע הקלה מאי נוחות הקשורה למצב זה.במאמר זה דנו ב -18 תרופות של סבתא טבעית ומוסמכת לטיפול בדרבנות רגליים, כמו שימוש בחום וקרח, נטילת NSAID, באמצעות אורתוטיקה ללא מרשם, באמצעות Epsom Slaks Soaks, באמצעות שמנים אתרים, ובעיסוי.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל משטר טיפול לדרבנות רגליים.

בסך הכל, דרבנות רגליים יכולות להיות כואבות ולא נוחות.עם זאת, עם הטיפול הנכון, תוכלו למצוא הקלה מאי הנוחות הקשורה למצב זה.על ידי ניצול הסעדים הטבעיים והמוסמכים של סבתא שנדונו במאמר זה, תוכלו למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדרבנות רגליים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן