דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טבעי לשיעול – 24 תרופות סבתות משמעותיות ומשמעותיות
dddaddc dddad dcdaddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedad

טיפול טבעי לשיעול – 24 תרופות סבתות משמעותיות ומשמעותיות

שיעול הוא אחד התסמינים השכיחים והמעצבנים ביותר של הצטננות או שפעת.בעוד שאנשים רבים מסתמכים על תרופות ללא מרשם כדי לעזור להקל על השיעול שלהם, תרופות טבעיות יכולות להיות יעילות באותה מידה.להלן 24 טיפולים טבעיים לשיעול שהועברו דרך דורות של סבתות, והם עדיין רלוונטיים כיום.

יסודות השיעול

שיעול הוא הדרך של הגוף לפנות את דרכי הנשימה של ריר, חומרים מגרים וחלקיקים אחרים.ישנם שני סוגים של שיעול: פרודוקטיבי ולא פרודוקטיבי.שיעול יצרני מייצר ריר, המסייע בפינוי דרכי הנשימה, בעוד שיעול לא פרודוקטיבי אינו.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם השיעול שלך מלווה בחום, כאבי חזה, קשיי נשימה ו/או ריר צהוב או ירוק עבה, עליך לפנות לטיפול רפואי.אלה יכולים להיות סימנים למצב בסיסי חמור יותר הדורש טיפול רפואי.

24 טיפולים טבעיים לשיעול

דבש

דבש ידוע זה מכבר בתכונות הריפוי שלו, וזה יכול להוות תרופה יעילה לשיעול.מחקרים הראו כי דבש יכול להפחית את השיעול ולשפר את השינה.כדי להשתמש בדבש כטיפול, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ושתה אותו.

לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C ויכול לעזור להפחית את השיעול.מערבבים כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו אותו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את השיעול.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון.שתו את התה שלוש פעמים ביום.

H2: טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה משתמש בטיפולים טבעיים לשיעול, חשוב לוודא שאתה שותה שפע נוזלים.להישאר לחות יכול לעזור לשחרר ריר ולהפחית את השיעול.

כּוּרכּוּם

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.להכנת תה כורכום, מערבבים כפית אחת של כורכום מגורד טרי עם כוס חלב חם.מוסיפים קמצוץ של פלפל שחור וכפית דבש ושותה את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

בצל

בצל הוא תרופה טבעית ידועה לשיעול.להכנת תה בצל, מערבבים כפית אחת של בצל קצוץ עם כוס מים חמים ונתנו לתלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום.

H2: תה צמחים

תה צמחים יכול להיות תרופה מרגיעה ויעילה לשיעול.עשבי תיבול כמו טימין, שורש מרשמלו, שורש ליקוריס ואלם חלקלק יכולים לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.להכנת תה צמחים, תלול כפית אחת של העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום.

מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את השיעול ולהקל על גרונו כאב.כדי להכין גרגר מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר שלוש פעמים ביום.

H3: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחתת השיעול ולהקל על העומס.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת שלוש פעמים ביום.

שום

לשום תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.להכנת תה שום, מערבבים כפית אחת של שום מגורד טרי עם כוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.הוסף כפית דבש ושותה את התה עד שלוש פעמים ביום.

חומץ

חומץ הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את השיעול.להכנת תה חומץ, מערבבים כפית חומץ אחת עם כוס מים חמים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום.

חִלבָּה

חילבה היא עשב שיכול לעזור להפחית את השיעול.להכנת תה חילבה, ערבבו תה אחדכף של זרעי חילבה עם כוס מים חמים ומניחים להם לתלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום.

מולין

מולין הוא עשב שיכול לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע גרון כואב.להכנת תה Mullein, ערבבו

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות לשיעול שימשו מאז ימי קדם.תרופות צמחי מרפא מיוצרים מצמחים טבעיים ועשבי תיבול שנחשבים שיש להם תכונות ריפוי.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים לתרופות שיעול כוללות: שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, טימין, מולין והורדהאונד.

שורש מרשמלו מרגיע ומטיל את הגרון, ומפחית את הכאב והדלקת של שיעול.ניתן לקחת אותו בצורת תה או בכמוסות.שורש ליקוריץ הוא משווה המסייע לשחרר את הליחה ולהקל על השיעול.ניתן לקחת אותו גם בצורת תה או גלולה.

טימין הוא עשב אנטי -מיקרוביאלי המשמש לעתים קרובות בסירופי שיעול.זה עוזר להפחתת הזיהום ולהפחתת הדלקת בגרון.Mullein הוא משווה המסייע לשחרר ריר ולגרש אותו מהגוף.ניתן לקחת אותו בצורת תה או תמיסת.HoreHound הוא בעל פתיחה ואנטי -פסמודי המסייע להפחתת עוויתות בגרון.ניתן לקחת אותו גם בצורת תה או בתמצית.

תרופות ביתיות

ניתן להכין תרופות ביתיות לשיעול ממרכיבים יומיומיים שנמצאים במטבח.אחת התרופות הפופולריות ביותר לבית היא תערובת פשוטה של דבש ולימון.מערבבים כף דבש אחת עם מיץ לימון אחד ושותה אותו מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

ג’ינג’ר הוא גם תרופה ביתית יעילה לשיעול.מרתיחים שתי כפות ג’ינג’ר מגורד בכוס מים אחת למשך 10 דקות ואז מסננים את הנוזל.שתו אותו מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

בצל הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לשיעול.מרתיחים בצל אחד בכוס מים אחת, מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.בצל הוא משווה המסייע לשחרר ריר ולגרש אותו מהגוף.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא טכניקה פשוטה ויעילה להקלת שיעול.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס או עץ תה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, מכסים את הראש והקערה במגבת.קח כמה נשימות עמוקות ושאף את הקיטור.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

  • מה התרופה הטבעית הטובה ביותר לשיעול?
    התרופה הטבעית הטובה ביותר לשיעול תלויה בחומרת השיעול.לשיעול עדין, יעילות תרופות ביתיות כמו דבש ולימון, תה ג’ינג’ר ותה בצל.לשיעול חמור יותר, תרופות צמחיות כמו שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, טימין, מולין והורדהאונד יכולים להועיל.שאיפת קיטור היא גם טכניקה יעילה להקלת שיעול.
  • האם תרופות טבעיות בטוחות?
    תרופות טבעיות הן בדרך כלל בטוחות כאשר נלקחות במינונים המומלצים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח תרופה טבעית כלשהי.

טיפול טבעי לשיעול יכול להיות דרך יעילה להפחתת דלקת ולשחרור ריר.תרופות צמחיות, תרופות ביתיות ושאיפת קיטור הם כולם שיטות יעילות להקלה על שיעול.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח תרופה טבעית כלשהי.על ידי נקיטת אמצעי הזהירות הנכונים ושימוש בתרופות טבעיות באחריות, ניתן למצוא הקלה משיעול מבלי לפנות לתרופות ללא מרשם.

ל- Wikipedia.org הגדרה נהדרת לגבי טיפול טבעי לשיעול, שניתן למצוא <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/cough#natural_treatment" Target="_Blank"כ כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן