דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טבעי באקנה – 13 ללא מרשם וסעדים של סבתא טבעית

טיפול טבעי באקנה – 13 ללא מרשם וסעדים של סבתא טבעית

מה זה אקנה?

אקנה הוא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים רבים בכל העולם.זה מאופיין בבליטות אדומות, פצעונים וציסטות שיכולות לצמוח על הפנים, הגב, החזה והכתפיים.אקנה נגרם על ידי נקבוביות סתומות, שיכולות להיגרם כתוצאה מהצטברות של שמן, חיידקים ותאי עור מתים.אקנה יכול להיות כואב, מכוער ומתסכל להתמודד איתו, אך למרבה המזל ישנם הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.

טיפול טבעי באקנה

אקנה מטופל לרוב בתרופות, כמו אנטיביוטיקה וקרמים אקטואליים, אך אלה יכולים להיות יקרים ויש להם תופעות לוואי.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול באקנה ללא צורך בתרופות יקרות.להלן 13 תרופות של סבתא טבעית בהן ניתן להשתמש לטיפול באקנה:

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ומעורר טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית את החיידקים העלולים לגרום לאקנה ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים על אזורים מושפעים עם כדור כותנה.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית את החיידקים העלולים לגרום לאקנה ויכול גם להפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן שקדים או שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.

3.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם להוציא זיהומים מהעור.לשימוש, מרחו דבש ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור להרגיע את העור.לשימוש, יש למרוח ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו דולק למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להפחית את מראה הפגמים.לשימוש, החל את המכשפה לוז ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להפחית את מראה הפגמים.לשימוש, מרחו מיץ לימון ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להפחית את מראה הפגמים.לשימוש, מערבבים סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה ואז החל אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להפחית את מראה הפגמים.לשימוש, פורסים מלפפון לפרוסות דקות ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להפחית את מראה הפגמים.לשימוש, ערבבו שיבולת שועל עם מים ליצירת משחה ואז החל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.שום

שום הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה עוזר להפחית את החיידקים העלולים לגרום לאקנה ויכול גם להפחית את הדלקת.לשימוש, מועכים ציפורן שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.כורכום

כורכום

13 סבתא טבעית של Rחריגות לאקנה

למרות שיש מגוון טיפולים הזמינים לאקנה, רבים מאיתנו מעדיפים לבחור תרופות טבעיות.סבתות השתמשו בתרופות טבעיות במשך דורות לטיפול במגוון מחלות, ואקנה אינו שונה.להלן 13 תרופות של סבתא טבעית לאקנה שתוכלו להכין בקלות בבית.

1.מסכת דבש וקינמון

מערבבים שתי כפיות דבש אורגני עם כפית אחת של קינמון טחון אורגני.החל את המסכה על הפנים שלך והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.דבש וקינמון ידועים שניהם בזכות התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות שלהם, שיכולות לעזור להפחית צלקות אקנה ואקנה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מעצבן טבעי, כך שהוא יכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.מדללים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים של מים ומרחים את התערובת על עורך בעזרת כרית כותנה.השאירו אותו 5-10 דקות לפני השטיפה במים חמים.הקפד להשתמש בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן לתוצאות הטובות ביותר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לאקנה.מדללים את שמן עץ התה בשמן נשא, כמו חוחובה או שמן קוקוס, ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.שמן עץ התה יכול להיות חזק מאוד, לכן הקפד לבצע בדיקת טלאים לפני שמריחים אותו על עורך.

4.אלוורה

אלוורה ידועה היטב בזכות תכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.החל את הג’ל ישירות מהמפעל או ממוצר שנקנה בחנות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.אתה יכול גם לשתות מיץ אלוורה לקבלת יתרונות נוספים.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחתת דלקת ואדמומיות הנגרמת על ידי אקנה.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים.מרחו את העיסה על עורכם והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.הקפד להשתמש בסודה לשתייה אורגנית לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ובעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האקנה.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.הקפד להשתמש בשמן קוקוס אורגני ולא מזוקק לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מסכת שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והרגימות.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אחת של שיבולת שועל עם כפית דבש אחת וכפית מים אחת.החל את העיסה על עורך והשאיר אותו דולק למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעצבן טבעי ובעל תכונות חיטוי ואנטיבקטריאלי.מדללים את המיץ של לימון אחד עם כוס מים אחת ומרחים אותו על עורך בעזרת כרית כותנה.השאירו אותו 5-10 דקות לפני השטיפה במים חמים.הקפד להשתמש במיץ לימון אורגני לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מסכת עגבניות

עגבניות ידועות בתכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות שלהן.הכינו משחה על ידי מיזוג עגבנייה אחת עם כפית דבש אחת.מרחו את העיסה על עורכם והשאירו אותו 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.הקפד להשתמש בעגבניות אורגניות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון.תלול כפית אחת של תה ירוק בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ולהחיל אותו על עורך בעזרת כרית כותנה.השאירו אותו 5-10 דקות לפני השטיפה במים חמים.הקפד להשתמש בתה ירוק אורגני לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.מסכת קמח חומוס

קמח חומוס ידוע באנטיב שלו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן