דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בצרידות מקור – 4 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וחשוב
dddaddc ddadaddddaa dedadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddd

טיפול בצרידות מקור – 4 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וחשוב

מזג אוויר קר יכול להביא הרבה תסמינים שונים, כולל צרידות.מצב זה מאופיין בכאבי גרון, קול רעוע וקושי לדבר או בשירה.זה יכול אפילו להגביל את היכולת שלך לתקשר, מה שיכול להיות מתסכל ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור לך להחזיר את הקול שלך לשגרה.להלן ארבעה מהסעדים של הסבתא הטובה ביותר לטיפול בצרגות מהצטננות.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם אחד הטיפולים היעילים ביותר לצרידות מהצטננות.עשבי תיבול מסוימים, כמו שורש מרשמלו, אלם חלקלק, שורש ליקוריץ וטימין, ידועים בתכונותיהם המרגיעות והאנטי דלקתיות.פשוט תלול כפית של כל אחד מהעשבים האלה במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ולוגמים לאט.אתה יכול גם להוסיף מעט דבש כדי להמתיק את הטעם.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה פשוטה אך יעילה לצרידות מהצטננות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר אותו למשך 30 שניות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.תרופה זו מסייעת להפחתת נפיחות בגרון והריר משחרר, ומאפשרת לקול שלך להישמע ברורה יותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מועילה נוספת לצרידות מהצטננות.כל שעליך לעשות הוא למלא קערה גדולה במים חמים, הוסף כמה טיפות שמן אקליפטוס ונשען מעל הקערה עם מגבת מעל הראש.עצום את העיניים ושוטף עמוק למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר את הריר בגרונך ולנקות את הסינוסים שלך.

דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הוא תרופה עוצמתית לצרידות מהצטננות.פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.הדבש עוזר להרגיע את הגרון ומיץ הלימון עוזר לפנות את הריר.

טיפ

מצא דרך לשמור על לחות בגרונך.ניתן לעשות זאת על ידי שתיית שפע נוזלים, כמו מים, תה צמחים ומרקים.הימנע משתיית משקאות קרים או מסוכרים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את הסימפטומים שלך.כמו כן, נסו להימנע משיחה או שירה לפרקי זמן ממושכים, מכיוון שזה יכול לשים מאמץ על כבלים הקוליים שלכם.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית המשמשת סבתות רבות לטיפול בצרגניות הנגרמות כתוצאה מצד.תרופה זו פשוטה וקלה להכנה.כל מה שאתה צריך זה כמה חתיכות שורש ג’ינג’ר טרי, קצת מים וסיר.קלף ופורס את הג’ינג’ר לחתיכות קטנות ומוסיף לסיר המים.הביאו את הסיר לרתיחה ואז נותנים לו להתבשל כעשר דקות.לאחר שהתערובת התקררה, מסננים אותה והוסיפו מעט דבש כדי להמתיק אם תרצו.שתו את התה כמה פעמים ביום כשמרגישים צרוד.

תרופת שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת סבתות רבות לטיפול בצרידות הנגרמות כתוצאה מצד.כל מה שאתה צריך זה כמה שיני שום טרי, קצת מים וסיר.קלף וקוצר את השום ומוסיף אותו לסיר המים.הביאו את הסיר לרתיחה ואז נותנים לו להתבשל כעשר דקות.לאחר שהתערובת התקררה, מסננים אותה ומוסיפים מעט דבש או מיץ לימון כדי להמתיק אם תרצה.שתו את תרופת השום כמה פעמים ביום כשמרגישים צרוד.

שום מטוגן

זוהי תרופה נוספת בה משתמשים סבתות לטיפול בצרגניות הנגרמות כתוצאה מהצטננות.כל מה שאתה צריך זה כמה שיני שום טרי, קצת שמן ותבנית.קילף וקושר את השום ומוסיף אותו לתבנית עם השמן.מחממים את התבנית לחום בינוני ומטגנים את השום למשך מספר דקות.ברגע שהשום חום זהוב, כבה את האש ואפשר לו להתקרר.אכלו את השום המטוגן כמה פעמים ביום כשמרגישים צרוד.

תרופת דבש

דבש הוא תרופה מסורתית נוספת המשמשת סבתות רבות לטיפול בצרגנות הנגרמת על ידי הצטננות.כל מה שאתה צריך זה קצת דבש וכוס מים חמים.מערבבים את הדבש למים החמים ומערבבים עד שהוא מומס לחלוטין.שתו את תרופת הדבש כמה פעמים ביום כשמרגישים צרוד.

סיכום

סבתות היושימוש בתרופות טבעיות לטיפול בצרגניות הנגרמות על ידי הצטננות במשך מאות שנים.תרופות אלה פשוטות, קלות לייצור והוכחו כיעילות.תה ג’ינג’ר, שום, שום מטוגן ודבש הם כולם תרופות מסורתיות המשמשות סבתות רבות לטיפול בצרידות.נסה את אחד מהתרופות הללו בפעם הבאה שאתה מרגיש צרוד ובדוק אם זה עוזר.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות מסורתיות לצרידות הנגרמות כתוצאה מהצטננות?

תרופות מסורתיות לצרידות הנגרמות כתוצאה מקור כוללות תה ג’ינג’ר, שום, שום מטוגן ודבש.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והוכחו כיעילות.

כיצד אוכל להכין תה ג’ינג’ר?

הכנת תה ג’ינג’ר זה פשוט וקל.כל מה שאתה צריך זה כמה חתיכות שורש ג’ינג’ר טרי, קצת מים וסיר.קלף ופורס את הג’ינג’ר לחתיכות קטנות ומוסיף לסיר המים.הביאו את הסיר לרתיחה ואז נותנים לו להתבשל כעשר דקות.לאחר שהתערובת התקררה, מסננים אותה והוסיפו מעט דבש כדי להמתיק אם תרצו.שתו את התה כמה פעמים ביום כשמרגישים צרוד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן