דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ביבלות – 24 התרופות של סבתא לרגיעה וטיפול יעיל

טיפול ביבלות – 24 התרופות של סבתא לרגיעה וטיפול יעיל

הסעדים של סבתי לטיפול ביבלת
יבלות הן בעיות עור נפוצות שיכולות להוות מטרד.אמנם קיימים טיפולים רבים, אך חלק מהתרופות היעילות ביותר להסרת היבלות הם אלה המועברים מדור לדור.ביקשתי מסבתי לחלוק את הסעדים שנבדקו בזמן לטיפול ביבלת, והנה מה שיש לה לומר.

תרופה מס ‘1: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה של מחלות נפוצות רבות.להסרת היבלת, הספיגו כדור כותנה בחומץ תפוחים ומורחים אותו על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת למשך 1-2 שעות.זה צריך להיעשות פעם ביום במשך מספר שבועות או עד שהיבלת תיעלם.

תרופה מס ‘2: מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פשוטה ויעילה ליבלות.חותכים בצל לשניים ומשפשפים את הצד החתוך על היבלת.היבלת צריכה להפוך לבנה לאחר 5-10 דקות.המשך בתהליך זה עד להסרת היבלת.

תרופה מס ‘3: שום

שום הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטי -ויראלי חזק.זה יכול לשמש לטיפול ביבלות בכמה אופנים.ראשית, תוכלו לטחון שן שום ולערבב אותו עם מים להכנת משחה.מרחי את העיסה על היבלת ועטוף אותה עם תחבושת.השאירו את התחבושת למשך 1-2 שעות ואז הסר אותה.חזור על תהליך זה עד שהיבלת נעלמה.

תרופה מס ‘4: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי פופולרי המשמש לטיפול במצבי עור שונים.כדי להשתמש בו לטיפול ביבלות, מערבבים 1-2 טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים אותה בתחבושת.השאר את התחבושת למשך שעה ואז הסר אותה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

טיפ:

בעת טיפול ביבלות, חשוב להיות עקביים ומתמידים.חלק מהסעדים עשויים לקחת מספר שבועות לעבודה, אז אל תוותרו אם אינך רואה תוצאות מייד.בנוסף, חשוב לשמור על אזור היבלת נקייה ויבשה כדי למנוע את התפשטות הנגיף.

הסעדים של סבתא לטיפול ביבלת

סבתות ידועות שיש להן שפע של ידע בכל מה שקשור לבריאות ובריאות.זה נכון במיוחד כשמדובר בטיפול ביבלות.יש הרבה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו לאורך דורות, ועדיין משמשות כיום.להלן 24 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול ביבלות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול ביבלות.יש לו תכונות טבעיות חיטוי ואנטי -ויראליות שהופכות אותו לבחירה מצוינת לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיקו כדור כותנה בחומץ תפוחים והמרחו אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות 10 דקות, ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול ביבלות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום והפעילו את הדבק ישירות על היבלת.אפשר לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות אחרות לטיפול ביבלות

בנוסף לחומץ סיידר תפוחים ושום, ישנם תרופות ביתיות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול ביבלות.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

  • סודה לשתייה: מערבבים סודה לשתייה ומים ליצירת משחה, ואז מרחו אותה ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות, ואז שטפו במים חמים.
  • שמן קיק: מרחו שמן קיק ישירות על היבלת וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו לילה, ואז שטפו במים חמים.
  • אלוורה: החל ג’ל אלוורה ישירות על היבלת והכריכה עם תחבושת.השאירו אותו לילה, ואז שטפו במים חמים.
  • מיץ לימון: מרחו מיץ לימון ישירות על היבלת ומכסים בתחבושת.השאירו אותו לילה, ואז שטפו במים חמים.
  • שמן ויטמין E: יש למרוח שמן ויטמין E ישירות ליבלת ומכסים בתחבושת.השאירו אותו לילה, ואז שטפו במים חמים.
  • שמן עץ התה: מרחו שמן עץ התה ישירות על היבלת ומכסים בתחבושת.השאירו אותו לילה, ואז שטפו במים חמים.
  • דבש: החל דבש ישירות על היבלת והכסה עם תחבושת.השאירו אותו לילה, ואז שטפו במים חמים.
  • קליפת בננה: שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה ישירות אל היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות, ואז שטפו במים חמים.
  • חומץ לבן: משרים כדור כותנה בחומץ לבן ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שטפו במים חמים.
  • סרט צינור: מכסים את היבלת עם סרט צינור והשאירו אותו לפחות שישה ימים.החלף את סרט הצינור כל כמה ימים, ושטוף במים חמים.

תרופות אלה הן דרכים בטוחות ויעילות לטיפול ביבלות.עם זאת, חשוב לזכור שהתוצאות יכולות להשתנות מאדם לאדם.אם הסעדים לא עובדים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מרופא.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול ביבלות במשך דורות, והן עדיין משמשות כיום.החל מחומץ תפוחים ושום ועד סודה לשתייה ומיץ לימון, ישנם הרבה תרופות ביתיות בטוחות ויעילות שניתן להשתמש בהן לטיפול ביבלות.חשוב לזכור שהתוצאות יכולות להשתנות מאדם לאדם, ואם הסעדים אינם עובדים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מרופא.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר לטפל ביבלות?

הדרך הטובה ביותר לטפל ביבלות היא להשתמש בתרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, שום, סודה לשתייה, מיץ לימון, שמן קיק, אלוורה, שמן ויטמין E, שמן עץ התה, דבש, קליפת בננה, חומץ לבן וסרט צינורוחשוב לזכור שהתוצאות יכולות להשתנות מאדם לאדם, ואם הסעדים אינם עובדים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מרופא.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות לטיפול ביבלות?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן