דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ביבלות בכף הרגל – 3 תרופות של סבתא חמה וזולה

טיפול ביבלות בכף הרגל – 3 תרופות של סבתא חמה וזולה

יבלות על הרגליים: טיפול בסעדים של סבתא
יבלות על הרגליים הן חוויה לא נעימה ולא נוחה ויכולות להיות קשות לטיפול בהן.תרופות מסורתיות יכולות להיות יקרות ולא תמיד יעילות, ולכן הרבה אנשים פונים לתרופות של סבתא לטיפולים זולים וטבעיים.להלן שלושה טיפולים חמים וזולים שיכולים לעזור להיפטר מיבלות על הרגליים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.לשימוש, להשרות כדור כותנה בחומץ ומורחים אותו ישירות על היבלת.אבטח את כדור הכותנה בעזרת תחבושת והחלף כל לילה לפני השינה.חזור על שיטה זו למשך 10 ימים או עד שהיבלת נעלמה.

שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות.קוצצים שן שום ומניחים אותו ישירות על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו על לילה.חזור על שיטה זו למשך 10 ימים או עד שהיבלת נעלמה.

טיפ:

אם השום גורם לאי נוחות רבה מדי, נסה לערבב אותו עם מעט שמן זית כדי להפחית את העוקץ.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נפוצה ליבלות.לשימוש, מערבבים 2 כפות סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על היבלת וכסה אותה בתחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על 10 ימים או עד שהיבלת נעלמה.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת, נסה לערבב את משחת הסודה לשתייה עם כמה טיפות שמן עץ התה, שידוע שיש לו תכונות אנטי-ויראליות.

יבלות על הרגליים יכולות להיות חוויה לא נעימה ולא נוחה, אך ישנם טיפולים זולים וטבעיים שיכולים לעזור.שימוש בחומץ תפוחים, שום או סודה לשתייה יכול לעזור לטיפול ביבלות בכפות הרגליים במהירות וביעילות.נסה אחת מהשיטות הללו כדי להיפטר מיבלות על הרגליים וליהנות מחיים נטולי אי נוחות.

הסעדים של סבתא לטיפול ביבלות בכף הרגל

יבלות בכף הרגל יכולות להיות מטרד, ואם לא נותרו מטופלות, הן עלולות לגרום לאי נוחות וכאב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות, חמות וזולות שהועברו מסבתות במשך דורות.להלן שלושה מהטיפולים הנפוצים ביותר ליבלות בכף הרגל.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית ליבלות בכף הרגל.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ והחל אותו ישירות על היבלת.המתן מספר דקות שהחומץ יספוג, ואז יש לשטוף אותו במים חמים.חזור על תהליך זה עד שהיבלת נופלת או שהיא כבר לא נראית.החומציות של החומץ עוזרת לפרק את היבלת, מה שמקל על ההסרה.

שום

שום שימש כתרופה טבעית לתנאים רבים, כולל יבלות בכף הרגל.כדי להשתמש בו, לרסק שן שום של שום על משחה והחל אותו ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה לילה.בבוקר, הסר את התחבושת ושטוף את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה עד שהיבלת כבר לא נראית.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת ליבלות בכף הרגל.כדי להשתמש בו, מערבבים סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על היבלת וכסה אותה בתחבושת.השאירו את התחבושת למשך מספר שעות, ואז שטפו את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה עד שהיבלת כבר לא נראית.

שלושת הסעדים של סבתא החמה והזולה הללו הם דרך נהדרת לטפל ביבלות בכף הרגל.אמנם הם עשויים לקחת קצת זמן לעבוד, אך מדובר באפשרויות בטוחות ויעילות שיכולות לספק הקלה לסובלים מהיבלות.

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח לתרופות אלה לעבוד?

משך הזמן שנדרש כדי שהסעדים הללו יעבדו יהיה תלוי בגודל ובחומרת היבלת.באופן כללי, זה יכול לקחת בין כמה ימים לכמה שבועות עד שהיבלת תיעלם.

האם תרופות אלה בטוחות?

כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לשמורהאזור נקי ויבש, שכן יבלות יכולות להתפשט אם הם באים במגע עם אנשים או משטחים אחרים.

טיפול ביבלות בכף הרגל עם התרופות של סבתא חמה וזולה הוא דרך יעילה וזולה להיפטר מגופם של גידול העור הלא רצוי הללו.חומץ תפוחים, שום וסודה לשתייה הם אפשרויות טבעיות ובטוחות שיכולות לספק הקלה ולעזור להסיר את היבלת במהירות ובקלות.למידע נוסף על טיפול ביבלות בכף הרגל , עדיף לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן