דף הבית » תרופות סבתא » טיפוח עור פנים – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזמין בבית

טיפוח עור פנים – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזמין בבית

טיפוח עור – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזמינים בבית

כולנו שמענו על התרופות הביתיות של סבתא לבעיות בריאות ויופי.אך כשמדובר בטיפול בעור פנים, חלק מהתרופות העתיקות הללו יעילות באופן מפתיע.מדבש לשיבולת שועל, סודות עתיקים אלה אינם רק טבעיים, אלא גם נוחים וקלים למצוא.להלן 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזמין בבית.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי וחיטוי טבעי, מה שהופך אותו למרכיב מושלם לטיפול בעור הפנים.זה יכול לעזור לפנות אקנה, כמו גם להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, מערבבים כף דבש אחת עם כפית שמן זית אחד והמרחו אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

קְוֵקֶר

שיבולת שועל היא בחירה מצוינת לטיפול בעור מכיוון שהיא עשירה בוויטמינים ובמינרלים.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להרגיע את אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם כפית דבש אחת וכפית מים אחת.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות קל.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על לחות בעור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, יש למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על פניך ועסה אותו בעור שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כפית דבש אחת וכפית מים אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות קל.

מלפפון

למלפפון תכונות קירור ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, מועך חצי מלפפון והחל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

יוגורט

יוגורט הוא מקור טבעי של חומצה לקטית, שיכול לעזור להבהיר ולהבהיר את העור.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, ערבבו כף אחת של יוגורט עם כפית דבש אחת וכפית שמן שקדים.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות קל.

עגבנייה

עגבניות עשירות בנוגדי חמצון וויטמינים, שיכולים לעזור להפחית את המראה של קמטים וכתמים כהים.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, מועך חצי עגבנייה והחל אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

H2 – טיפ ייחודי ומועיל

זכור תמיד לנקות את הפנים שלך לפני שמריחת אף אחד מהתרופות הללו.זה יבטיח כי כל הלכלוך והזיהומים יוסרו לפני שתפעיל את הטיפול.

אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש בו כטיפול בפנים, מערבבים כף אחת של אלוורה עם כפית דבש אחת וכפית מים אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות קל.

H2 – שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, עץ תה ורוזמרין יכולים לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בהם כטיפול בפנים, מערבבים כפית אחת של שמן אתרי עם כף אחת של שמן שקדים או שמן זית.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות קל.

H3 – מסכת דבש, לימון וביצה לבנה

מסכה זו היא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהבהיר את עורך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף דבש אחת, כפית אחת של מיץ לימון, וביצה אחת לבנה.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחרקרם לחות קל.

תרופות טבעיות לטיפול בעור פנים

סבתות רבות ברחבי העולם העבירו תרופות לטיפול בעור פנים באמצעות מרכיבים טבעיים.באמצעות טיפולים טבעיים אלה, אתה יכול לטפל בעור שלך במהירות ובקלות ובלי שתצטרך לקנות מוצרים יקרים.להלן 11 תרופות מנוסות ונבדקות לטיפול בעור פנים בהן תוכלו להשתמש בבית.

אלוורה

אלוורה היא קרם לחות בעור טבעי וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת קמטים ולרפא כוויות שמש.אתה יכול להשתמש בג’ל של מפעל אלוורה או לקנות מוצרי אלוורה.פשוט החל את הג’ל על הפנים שלך והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

מלפפון

מלפפונים נהדרים להפחתת נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים.אתה יכול לחתוך פרוסות מלפפון ולהניח אותן על העיניים שלך או שאתה יכול להכין משחה של מלפפון ולהחיל אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע ולהרטיב את העור שלך.אתה יכול לערבב דבש עם כמה טיפות מיץ לימון ולהחיל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי נהדר לעור שלך.אתה יכול להשתמש בו כניקוי פנים או לערבב אותו עם מרכיבים אחרים כמו מיץ לימון ודבש להכנת מסכת פנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחומצה לקטית, שידוע כמסייע בהפחתת קמטים ושומר על התייבשות העור.אתה יכול למרוח יוגורט רגיל על הפנים שלך ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

עגבנייה

עגבניות נהדרות להפחתת נפיחות ועיגולים כהים מתחת לעיניים.אתה יכול לחתוך פרוסות עגבניות ולהניח אותן על העיניים שלך או שאתה יכול להכין משחה של עגבנייה ולהחיל אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

אלמוג

סנדלווד הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע ולהרטיב את עורכם.אתה יכול לערבב אבקת אלמוג עם כמה טיפות של מי ורדים ולהחיל אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעיק טבעי נהדר ויכול לעזור להפחית קמטים ולהשאיר את העור לחות.אתה יכול לערבב חומץ תפוחים עם כמה טיפות דבש ולהחיל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר לעור שלך.אתה יכול להשתמש בו כניקוי פנים או לערבב אותו עם מרכיבים אחרים כמו אלוורה ודבש להכנת מסכת פנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעיק טבעי נהדר ויכול לעזור להפחית קמטים ולהשאיר את העור לחות.אתה יכול לערבב מיץ לימון עם כמה טיפות דבש ולהחיל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע ולהרטיב את עורכם.אתה יכול לערבב שמן עץ התה עם כמה טיפות של מי ורדים ולהחיל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

סיכום

שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בעור פנים הוא דרך נהדרת לטפל בעור שלך במהירות ובקלות תוך הימנעות מכימיקלים קשים.החל מאלוורה לשמן עץ התה, ישנם מגוון מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי להזין ולהגן על עורך.עם חלק מהתרופות הללו, אתה יכול להכין מסכות וניקיון משלך בנוחות הבית שלך.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בעור פנים?

A:

עדיף להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בעור פנים על בסיס קבוע, אך עליך להתייעץ עם הרופא או רופא העור שלך לפני שתשתמש בהם.זה גם חשוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן