דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להסיר כתמי אקנה – 8 הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה והם טבעיים
dbddad dcddadda dbdaaded ddadad  ddadadddd dadc daddaad dda

כיצד להסיר כתמי אקנה – 8 הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה והם טבעיים

כתמי אקנה: 8 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה

כתמי אקנה הם מצב עור נפוץ הפוגע באנשים רבים, צעירים ומבוגרים.למרות שכיחותו, זה יכול להיות קשה להיפטר מנקודות אקנה ולהרחיק אותם.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות, וכאשר משתמשים בהן כראוי, יכולים לעזור להפחית את המראה של פגמי עור אלה.להלן 8 סעדים של סבתא הפועלים במשפחה והם טבעיים:

H2: שמן עץ התה

שמן עץ התה משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים, ובכך עוזר להפחית את המראה של כתמי אקנה.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע פעמיים ביום.

H2: מותק

דבש יכול לעזור להפחית את כתמי האקנה כאשר הוא מיושם ישירות על האזור המושפע.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשמור על לחות העור.לשימוש, ערבבו חלקים שווים דבש ומים ומרחו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

H3: טיפ מועיל:

הקפידו להשתמש בדבש אורגני גולמי לתוצאות הטובות ביותר.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.זה עוזר להפחתת דלקת ולאזן בין pH של העור.לשימוש, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחים ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

H2: אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחים טבעית ששימשה זה מכבר לטיפול במצבי עור כמו אקנה.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשמור על לחות העור.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

H2: מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.לשימוש, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

H2: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.לשימוש, מערבבים חלקים שווים סודה לשתייה ומים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

H2: פפאיה

פפאיה הוא אנזים טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.לשימוש, מועכים פפאיה בשלה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

H2: כורכום

כורכום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים, ובכך עוזר להפחית את המראה של כתמי אקנה.לשימוש, ערבבו חלקים שווים כורכום ומים ומרחו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

8 הסעדים של סבתא אלה טבעיים ויכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה כאשר משתמשים בהם כראוי.עם זאת, אם תרופות אלה אינן פועלות, עדיף להתייעץ עם רופא עור לצורך טיפול נכון. סוכרי: כתמי אקנה יכולים להיות קשים להסרה ותרופות מסוימות עלולות לגרום לתופעות לוואי.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות היעילים להסרת כתמי אקנה.שמונה הסעדים של סבתא אלה כולם טבעיים וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהסרת כתמי אקנה ללא צורך בכימיקלים או תרופות קשות.

1.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא תרופה טבעית לטיפול במקומות אקנה ששימשו סבתות במשך דורות.שמן זה נגזר מזרעי צמח חוחובה ועשיר בוויטמינים ומינרלים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הנפיחות והאודם הקשורים לכתמי אקנה.שמן חוחובה מכיל תרכובת הנקראת Ceramides, המסייעת לשמור על לחות בעור וגמישה.כדי להשתמש בשמן חוחובה, פשוט החל כמה טיפות על האזור הפגוע ועיסוי בתנועות מעגליות עד שהוא נספג במלואו.

איך שמן חוחובה עובד עבור כתמי אקנה?

לשמן חוחובה יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הנפיחות והאודם הקשורים לכתמי אקנה.הסרמידות בשמן חוחובה עוזרות לקיP עור מיובש וגמיש, ובכך מצמצם את המראה של כתמי אקנה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול במקומות אקנה ששימשה סבתות במשך דורות.חומץ תפוחים עשיר בנוגדי חמצון המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים ולהפחית דלקת.יש לו גם pH נמוך המסייע לאזן את העור, מה שהופך אותו פחות נוטה לפריצות אקנה.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים לטיפול במקומות אקנה, החל כמה טיפות על כדור כותנה נקי וטיפח אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

איך חומץ תפוחים עובד עבור כתמי אקנה?

חומץ תפוחים עשיר בנוגדי חמצון המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים ולהפחית דלקת.החומציות הנמוכה עוזרת לאזן את העור, מה שהופך אותו פחות נוטה לפריצות אקנה.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול במקומות אקנה ששימשו סבתות במשך דורות.דבש הוא באופן טבעי אנטיבקטריאלי, המסייע להרוג את החיידקים העלולים לגרום לפריצות אקנה.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בדבש לטיפול בכתמי אקנה, החל כמות קטנה על כדור כותנה נקי וטיפח אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

איך דבש עובד עבור כתמי אקנה?

דבש הוא באופן טבעי אנטיבקטריאלי, המסייע להרוג את החיידקים העלולים לגרום לפריצות אקנה.נוגדי החמצון שנמצאו בדבש עוזרים להילחם ברדיקלים חופשיים ולהפחית דלקת.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת לטיפול בכתמי אקנה ששימשו סבתות במשך דורות.שמן עץ התה הוא באופן טבעי אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי, המסייע להרוג את החיידקים והפטריות העלולות לגרום לפריצות אקנה.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הנפיחות והאודם הקשורים לכתמי אקנה.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בכתמי אקנה, מרחו כמה טיפות על כדור כותנה נקי וטיפלו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

כיצד פועל שמן עץ התה עבור כתמי אקנה?

שמן עץ התה הוא באופן טבעי אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי, המסייע להרוג את החיידקים והפטריות העלולות לגרום לפריצות אקנה.המאפיינים האנטי דלקתיים עוזרים להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לכתמי אקנה.

5.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ורה ג’ל היא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול במקומות אקנה ששימשה סבתות במשך דורות.ג’ל אלוורה עשיר בוויטמינים ומינרלים, המסייעים להזין ולהרגיע את העור.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הנפיחות והאודם הקשורים לכתמי אקנה.כדי להשתמש בג’ל אלוורה לטיפול בכתמי אקנה, פשוט החל כמות קטנה ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בתנועות מעגליות עד שהוא נספג במלואו.

איך ג’ל אלוורה ורה עובד עבור כתמי אקנה?

ג’ל אלוורה עשיר בוויטמינים ומינרלים, המסייעים להזין ולהרגיע את העור.המאפיינים האנטי דלקתיים עוזרים להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לכתמי אקנה.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא טבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן