דף הבית » תרופות סבתא » טחורים – 2 תרופות סבתות חשובות ועתיקות
ddddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddadaaddaddaa

טחורים – 2 תרופות סבתות חשובות ועתיקות

טחורים: 2 תרופות של סבתא קדומה

טחורים הם מצב שכיח ולעיתים כואב מאוד שיכול להשפיע על כל אחד.זה מתרחש כאשר הוורידים סביב פי הטבעת או פי הטבעת נפוחים ומודלקים.אמנם ישנם מספר טיפולים מודרניים זמינים למצב זה, אך אנשים מעדיפים להשתמש בשיטות עתיקות כדי להקל על אי הנוחות.להלן שתי תרופות של סבתא מנוסה ואמיתית עבור טחורים.

מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.החומר הפעיל בלוז המכשפה הוא טאנינים, שידוע כי הם בעלי תכונות עיקריות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל מכשפה לוז ישירות על האזור המושפע בכדור כותנה.אתה יכול גם לרכוש רפידות לוז או מגבונים שהוכנו מראש.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטחורים.על פי ההערכה, לנוזל חומצי זה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ואז משרים כדור כותנה בתערובת.החל את כדור הכותנה הספוג על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

טיפ

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תרופה לטחורים, אלא דרך להקל באופן זמני על הסימפטומים.אם אתם חווים כאב קשה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

בנוסף לשימוש בתרופות אלה, אתה יכול לנקוט צעדים להפחתת הסיכון שלך להתפתחות טחורים.הקפידו לשתות הרבה מים לאורך היום ולהימנע מישיבה לפרקי זמן ארוכים.בנוסף, חשוב לשמור על תזונה בריאה העשירה בסיבים סיבים ודלים במזון מעובד.

לבסוף, הקפידו לתרגל היגיינה טובה.אחרי כל תנועת מעי, נגב בעדינות את האזור עם בד רך ולח.הימנע משימוש בסבונים קשים או מגבונים מבושמים, מכיוון שאלו יכולים לעצבן עוד יותר את האזור.

על ידי ביצוע צעדים פשוטים אלה, אתה יכול להפחית את הסיכון שלך לפתח טחורים ולמצוא הקלה מאי הנוחות שהם יכולים לגרום.

התרופה של סבתא מספר 1 – מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה עתיקה ששימשה לטיפול בטחורים במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ומעורבות שהופכות אותו לתרופה יעילה להרגעת הכאב והגרד הקשורים לטחורים.ניתן ליישם לוז מכשפה באופן אקטואלי על האזור המושפע עד ארבע פעמים ביום.לשימוש, פשוט להשרות כדור כותנה עם לוז מכשפה וטיפלו בו באזור הנגוע.לוז מכשפה ניתן למצוא גם במגוון קרמים ללא מרשם, שעשויים להיות קלים יותר ליישום מאשר הצורה הנוזלית.

התרופה של סבתא מס ‘2 – אלוורה

אלוורה היא תרופה עתיקה נוספת לטחורים המשמשים במשך מאות שנים.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לטחורים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדימום ולקדם ריפוי.לשימוש, פשוט החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע עד ארבע פעמים ביום.ניתן למצוא אותו גם במגוון קרמים ללא מרשם שעשויים להיות קלים יותר ליישום.

שאלות נפוצות על התרופות של סבתא לטחורים

  • האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?
    כן, הסעדים של סבתא כמו לוז מכשפה ואלוורה בטוחים לשימוש לטיפול בטחורים.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם אתה חווה תסמינים חמורים, אתה אמור לפנות לרופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא?
    ניתן להשתמש בסעדים של סבתא כמו מכשפה לוז ואלוורה עד ארבע פעמים ביום.חשוב לעקוב אחר ההוראות על תווית המוצר ולהפסיק את השימוש אם הסימפטומים מחמירים.

סיכום

טחורים יכולים להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם כמההסעדים של סבתא העתיקה שיכולים לעזור לספק הקלה מסוימת.לוז מכשפה ואלוורה הם שניהם תרופות יעילות להפחתת דלקת והרגעת הכאב והגרד הקשורים לטחורים.אמנם סעדים אלה יכולים לספק הקלה מסוימת, אך חשוב לזכור שאין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי.אם אתם חווים תסמינים חמורים, עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתנסו תרופות ביתיות כלשהן.

למידע נוסף תוכלו לבקר ב wikipedia.org להגדרה של טחורים ושניים חשוביםוהתרופות של סבתא העתיקה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן