דף הבית » תרופות סבתא » טחורים בהריון – 10 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וסודיות
ddddaddd dddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadd

טחורים בהריון – 10 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וסודיות

מהם טחורים בהריון?

טחורים, הידועים גם בשם ערימות, הם ורידים נפוחים הממוקמים בחלק התחתון של פי הטבעת והפי הטבעת.טחורים יכולים להתרחש במהלך ההיריון, כאשר הלחץ המוגבר על הבטן כתוצאה מהתינוק הצומח גורם לעורקים בתוך פי הטבעת ובסביבתו להתנפח.טחורים בהריון בדרך כלל גורמים לכאב, אי נוחות וגירוד.

הסעדים של סבתא לטחורים בהריון

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות מנוסות ונבדקות שהועברו לאורך דורות, שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות והגרד של טחורים בהריון.כאן אנו מציגים 10 מהסעדים היעילים והאמינים ביותר, עם תוצאות מוכחות וסודיות.

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע שלך יכולה לעזור להפחית את הנפיחות על ידי הכנת כלי הדם ומתן הקלה בכאב.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים, מכה אותו ואז לחץ עליו על האזור המושפע.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אמבט סיטז חם

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה שמכסה רק את המותניים והישבן.זוהי דרך יעילה להפחית דלקת, גירוד וכאב.כל שעליך לעשות הוא למלא את האמבטיה במים חמים ולשבת בתוכה כעשר דקות בכל פעם.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים הן באופן פנימי והן חיצוני לטיפול בטחורים.כדי להשתמש בו באופן פנימי, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.כדי להשתמש בו חיצונית, מערבבים חלק אחד של חומץ סיידר תפוחים עם שני חלקים של מים חמים והשתמש בהם כדי להשרות מטלית נקייה.הניחו את הבד על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת וגרד.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת נפיחות ואי נוחות.כל שעליך לעשות הוא לפרק חתיכה של עלה אלוורה ולשפשף בעדינות את הג’ל על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

6.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך יעילה להפחתת דלקת ולספק הקלה בכאב.פשוט מוסיפים אחת לשתי כוסות של מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכו למשך 10 עד 15 דקות.עשו זאת מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.דיאטה עשירה בסיבים

אכילת דיאטה העשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית עצירות, העלולה להחמיר טחורים.הקפידו לכלול שפע של פירות, ירקות, דגנים מלאים וקטניות בתזונה.

8.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ על הוורידים שלך, מה שיכול להפחית את הנפיחות ואי הנוחות של טחורים.הקפד לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל יום.

9.הימנע מתאמץ

מתאמץ במהלך תנועות המעי יכול להחמיר טחורים.הקפד להשתמש בשירותים ברגע שאתה מרגיש את הדחף, והימנע מתאמץ ככל האפשר.

10.לשתות הרבה מים

שהייה לחות חיונית להפחתת עצירות, העלולה להחמיר טחורים.הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות של טחורים בהריון היא לשמור על אזור פי הטבעת שלך נקי ויבש.הקפידו לטפוח בעדינות על האזור יבש לאחר כל אמבטיה או מקלחת.כמו כן, נסו להימנע משימוש בכל מגבונים מבושמים או ריחניים או סבונים מכיוון שאלו יכולים לגרות את האזור יותר.

סקירה כללית של טחורים בהריון

טחורים, הידועים גם כערמות, הם ורידים נפוחים הממוקמים בפי הטבעת ובפי הטבעת.במהלך ההיריון, ורידים אלה מתרחבים בגלל לחץ מוגבר על אזור האגן.זה יכול לגרום לכאב, אי נוחות וגרד.חשוב שנשים בהריון יהיו מודעות לתסמיןטרשת נפוצה וטיפולים של טחורים על מנת לנהל אותם ביעילות.

הסעדים של סבתא לטחורים בהריון

סבתות תמיד היו מקור לחוכמה וידע, במיוחד כשמדובר בסעדים ביתיים.להלן 10 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטחורים בהריון:

1.יושב באמבט מים חמים

השריית אמבטיה חמה, או ישיבה באמבט של מים חמים עם מלחי אפסום שנוספו לה, יכולה לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.הסיבה לכך היא שהמים החמים עוזרים להפחית את הנפיחות והדלקת של הוורידים.

2.החלת דחיסה קרה

יישום קומפרס קר על האזור הנגוע יכול גם לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.הטמפרטורה הקרירה של הדחיסה עוזרת להרגיע את האזור ולהפחית את הגירוד הקשור לטחורים.

3.אוכלים אוכלים בסיבים גבוהים

דיאטה עשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.זה יכול להפחית את המתח על הוורידים ברקטום ובפי הטבעת, ולסייע בהפחתת אי הנוחות והכאב הקשורים לטחורים.

4.שותה הרבה מים

שתיית מים רבים עוזרת לשמור על לחות הגוף ויכולה להפחית את המתח על הוורידים בפי הטבעת ובפי הטבעת.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות של טחורים.

5.הימנעות מתאמץ במהלך תנועות המעי

מתאמץ במהלך תנועות המעי יכול להגביר את הלחץ על הוורידים, ולגרום להם להיות מודלקים ונפוחים.חשוב לנשים בהריון לקחת את זמנן כשהם הולכים לשירותים ומנסות להימנע מתאמץ.

6.הימנעות מישיבה לפרקי זמן ארוכים

ישיבה לפרקי זמן ארוכים יכולה להגביר את הלחץ על הוורידים בפי הטבעת ובפי הטבעת, מה שמוביל לנפיחות ואי נוחות.חשוב לנשים בהריון לקחת הפסקות קבועות מישיבה ולקום ולהסתובב כדי להפחית את הלחץ על הוורידים.

7.יישום לוז מכשפה

מכשפה לוז הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות.החלת כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.

8.החלת אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.החלת כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את האזור ולהפחית את הגירוד הקשור לטחורים.

9.מריחת שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מאי נוחות.החלת כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את האזור ולהפחית גירוד.

10.החלת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.החלת כמות קטנה של חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את האזור ולהפחית את הגירוד הקשור לטחורים.

סיכום

טחורים בהריון הם התרחשות שכיחה העלולה לגרום לכאב, אי נוחות וגרד.סבתות תמיד היו מקור לחוכמה וידע, במיוחד כשמדובר בסעדים ביתיים.להלן 10 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטחורים בהריון, כולל השריית אמבטיה חמה, מריחת דחיסה קרה, אכילת מזון בסיבים גבוהים, שתיית מים רבים, הימנעות מתאמץ במהלך תנועות המעי, תוך הימנעות מישיבה במשך תקופות ארוכות של זמן ארוכות, החלת לוז מכשפה, החלת אלוורה, החלת שמן קוקוס ומריחת חומץ תפוחים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן