דף הבית » תרופות סבתא » טחורים – 9 תרופות סבתות יעילות וחמות במהלך ההיריון

טחורים – 9 תרופות סבתות יעילות וחמות במהלך ההיריון

התמודדות עם טחורים במהלך ההיריון
הריון הוא תקופה מרגשת ונפלאה בחייה של אישה, אך היא יכולה גם לבוא עם קבוצה של נוחות משלה ואי נוחות שנשים רבות אינן מוכנות להן.אחד מאותם נוחות היא התפתחות טחורים במהלך ההיריון.טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת או פי הטבעת התחתונים, העלולים לגרום לגירוד, כאב ואפילו דימום.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא יעילות וחמות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של טחורים במהלך ההיריון.

מה גורם לטחורים במהלך ההיריון?

טחורים במהלך ההיריון נגרמים כתוצאה מהלחץ הנוסף בבטן הנגרמת על ידי התינוק הגדל.לחץ נוסף זה יכול לגרום לעורקים בפי הטבעת ולפי הטבעת להתנפח ולהיות מודלקים.גורמים אחרים שיכולים לתרום להתפתחות טחורים במהלך ההיריון כוללים עצירות, עלייה בהורמונים והזן הנוסף של דחיפה במהלך הלידה.

9 תרופות של סבתא אפקטיבית וחמה לחיכונים במהלך ההיריון

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של טחורים במהלך ההיריון.להלן תשעה מהסעדים היעילים והסבתא החמה ביותר לחימוקים במהלך ההיריון:

1.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה.

2.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

3.חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.לשימוש, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

4.אלוורה

ג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העור.לשימוש, החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.לשימוש, מדללים את החומץ במים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.

6.אמבטיות סיטז

אמבטיות סיטז יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מלאו אמבטיה רדודה במים חמים וישבו 15-20 דקות.

7.דיאטה עשירה בסיבים

אכילת דיאטה העשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את העצירות ולהפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.

8.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לסייע בהפחתת עצירות ושיפור זרימת הדם, מה שיכול לסייע בהפחתת הסיכון להתפתחות טחורים.

9.הגדל את צריכת המים

שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית עצירות ולהפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.

טיפ מועיל

חשוב לציין שאם הטחורים כואבים במיוחד או לא נוחים, עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו.

תשעת הסעדים של סבתא החמה הללו יכולים לעזור להקל על אי הנוחות של טחורים במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב לזכור שתמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך על כל הדאגות הרפואיות שעשויות להיות לך במהלך ההיריון.

הסעדים של סבתא במהלך ההיריון

הריון יכול להיות זמן נפלא עבור אישה, אבל זו יכולה להיות תקופה קשה.אחד הנושאים הנפוצים ביותר שיכולים להתעורר הוא טחורים, מה שעלול לגרום לאי נוחות וכאב רב.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של מצב זה.להלן 9 תרופות של סבתא יעילות וחמות בהן ניתן להשתמש במהלך ההיריון כדי להקל על תסמיני הטחורים.

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי המשמש לעתים קרובות כתרופה לטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.זה זמין גם במגוון קרמים אקטואליים ומשחות שיכולים לשמש כטיפול מרגיע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחיםידוע בתכונות הריפוי הרבות שלו, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני הטחורים.ניתן ליטול אותו דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע.חשוב לדלל את חומץ סיידר התפוחים לפני השימוש בו, מכיוון שהוא יכול להיות די חזק ולגרום לגירוי.

3.חבילות קרח

ניתן להשתמש בחבילות קרח כדי לסייע בהפחתת הנפיחות ואי הנוחות של טחורים.עדיף להשתמש בחפיסה קרה עטופה בבד או במגבת, ויש להחיל אותה ישירות על האזור המושפע למשך 15-20 דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולעזור להקל על הכאב.

4.אמבטיות חמות

אמבטיות חמות יכולות להיות מרגיעות עבור טחורים שכן המים החמים יכולים לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.חשוב להשתמש במים חמים, לא חמים, ולהימנע מהשריה יותר מדי זמן.אמבטיה חמה של 10-15 דקות יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני הטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הנגוע או ליטול דרך הפה בצורה של תוסף.אלוורה ידועה בתכונותיו המרגיעות ויכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

6.דיאטה עשירה בסיבים

אכילת תזונה עשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור לרכך את הצואה ולהפחתת תסמיני הטחורים.חשוב להגדיל לאט את צריכת הסיבים כדי להימנע מנפיחות וגז.הגדלת צריכת הסיבים בהדרגה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה לבריאות הכללית, והיא יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.תרגילים עדינים כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולים לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לטחורים.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הנגוע או ליטול דרך הפה בצורה של תוסף.

9.ערמון סוס

ערמון סוסים הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורה של תוסף או להחיל ישירות על האזור המושפע.

מסקנה

טחורים יכולים להיות מצב כואב ולא נוח במהלך ההיריון.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של מצב זה.לוז מכשפה, חומץ תפוחים, חבילות קרח, אמבטיות חמות, אלוורה, תזונה עשירה בסיבים, פעילות גופנית, שמן קוקוס וערמון סוסים הם כולם יעילים וחמים של סבתא החמים שניתן להשתמש בהם במהלך ההיריון כדי לסייע בהפחתת תסמיני טחוריםו

שאלות נפוצות

ש: מה זה טחורים?

א: טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת או פי הטבעת העלולים לגרום לכאב, גירוד ודימום.הם מצב שכיח שיכול להתרחש במהלך ההיריון ולעיתים קרובות נעלמים מעצמם לאחר הלידה.עם זאת, הם יכולים להיות כואבים ולא נוחים וניתן לטפל בהם בתרופות טבעיות כמו לוז מכשפה, חומץ תפוחים, חבילות קרח, אמבטיות חמות, אלוורה, תזונה עשירה בסיבים, פעילות גופנית, שמן קוקוס וערמון סוס.p>

ש: האם טחורים רציניים?

A: hem

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן