דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בפי הטבעת – 14 תרופות סבתות מועילות לרגיעה
dddadd ddad ddddadaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa

גירוד בפי הטבעת – 14 תרופות סבתות מועילות לרגיעה

גירוד בפי הטבעת – 14 תרופות סבתות מועילות להקלה

אף אחד לא אוהב גירוד בפי הטבעת, וזה יכול להיות גם לא נוח ומביך.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות המועברות מסבתותינו שיכולות לעזור להקל על הגירוד.ריכזנו 14 מהתרופות הטובות ביותר כאן כדי לעזור לכם למצוא הקלה.

1.הכינו משחה של סודה לשתייה ומים

סודה לשתייה היא מרכיב רב -תכליתי שיש בו שימושים רבים, כולל הקלה על גירוד פי הטבעת.כדי להכין משחה, מערבבים סודה לשתייה עם כמות קטנה של מים עד שהיא יוצרת משחה עבה ודביקה.מרחו הדבק זה ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.אתה יכול לעשות זאת עד פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.החל לוז מכשפה על האזור המושפע

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפות ישירות על האזור המושפע עם ספוגית כותנה או כדור כותנה.חזור על יישום זה עד פעמיים ביום.

3.להשרות באמבט חם עם שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה בתכונותיו המרגיעות, ולכן השריית אמבטיה חמה עם שיבולת שועל יכולה לעשות פלאים להקלה על תחושת הגירוד.לשם כך, הוסף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.החל שמן קוקוס על האזור המושפע

לשמן הקוקוס שימושים רבים, ואחד מהם הוא לעזור להקל על גירודו של פי הטבעת.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.עשו זאת עד פעמיים ביום.

5.החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע

אלוורה הוא מרכיב טבעי נוסף שיכול לעזור להקל על תחושת הגירוד.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.הכינו תה צמחים והשתמשו כדחיסה

תה צמחי מרפא ידועים בתכונותיהם המרגיעות, ולכן הכנת תה צמחי מרפא ושימוש בו כדחיסה יכולה לעזור להקל על התחושה המגרדת.לשם כך, פשוט תלול כפית אחת של עשבי תיבול יבשים (כמו קמומיל, לבנדר או מנטה) בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ברגע שהתה התקרר, טבל מטלית נקייה בתה ומרחי אותו כדחיסה לאזור הפגוע למשך 10 דקות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.החל קומפרסים קרים על האזור הנגוע

החלת קומפרסים קרים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את תחושת הגירוד.לשם כך, פשוט עטפו חבילת קרח במטלית נקייה והמרחו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.קח אמבטיה חמה עם מלחי אפסום

מלחי אפסום ידועים בתכונות הריפוי שלהם, ולכן השריית אמבטיה חמה עם מלחי Epsom יכולה לעזור להקל על התחושה הגירוד.לשם כך, פשוט הוסף כוס אחת של מלחי אפסום לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.להכין משחה של כורכום ומים

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, ולכן יצירת משחה של כורכום ומים יכולה לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כדי להכין את העיסה, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמות קטנה של מים עד שהיא יוצרת משחה עבה ודביקה.מרחו הדבק זה ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.עשו זאת עד פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.החל חומץ תפוחים על האזור המושפע

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות, ולכן יישוםו ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ התפוחים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.עשו זאת עד פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.קח

חמים את היתרונות של הסעדים של סבתא לגרד בפי הטבעת

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתרופות של סבתא בגירוד בפי הטבעת.תרופות אלה טבעיות ויכולות לעיתים קרובות לספק הקלה ללא שימוש בכימיקלים או תרופות קשות.הם גם חסכוניים וקלים למצוא.הסעדים של סבתא עשויים אפילו לעזור להפחית את הסיכון לגירוי וזיהום נוסף.

רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים, ומספקים הקלה מגרד בפי הטבעת ללא צורך בתרופות או בהתערבות רפואית.ניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים, כמו קרמים אקטואליים או משחות, או שהם יכולים לשמש כתרופה עצמאית.בשני המקרים, הם יכולים לספק הקלה מאי הנוחות של גירוד בפי הטבעת.

14 הסעדים של סבתא לגרד בפי הטבעת

1. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ניתן ליישם ישירות על האזור המושפע להקלה מגרד בפי הטבעת.

2. יוגורט: ניתן ליישם יוגורט באופן אקטואלי על האזור המושפע כדי לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את הגירוד.

3. לוז מכשפה: לוז מכשפה יכול לשמש להפחתת דלקת וגרד בפי הטבעת.

4. קוביות קרח: ניתן ליישם קוביות קרח ישירות על האזור המושפע כדי להפחית גירוד ודלקת.

5. אלוורה: אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן ליישם אותה באופן אקטואלי כדי להפחית גירוד בפי הטבעת.

6. שמן עץ התה: ניתן ליישם שמן עץ התה באופן אקטואלי כדי לסייע בהפחתת דלקת וגרד בפי הטבעת.

7. שום: ניתן ליטול שום דרך דרך הפה או ליישם אקטואלי כדי להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

8. שמן קוקוס: ניתן ליישם שמן קוקוס באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

9. כורכום: ניתן ליטול כורכום דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי כדי להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

10. תה קמומיל: תה קמומיל ניתן ליטול דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

11. סודה לשתייה: ניתן ליישם סודה לשתייה באופן אקטואלי כדי להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

12. מלח אפסום: ניתן ליישם מלח אפסום באופן אקטואלי כדי להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

13. שיבולת שועל: ניתן ליישם שיבולת שועל דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי כדי להפחית גירוד ודלקת בפי הטבעת.

14. שמן לבנדר: ניתן ליישם שמן לבנדר באופן אקטואלי בכדי לסייע בהפחתת גירוד ודלקת בפי הטבעת.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא לגרד בפי הטבעת

כשמשתמשים בתרופות של סבתא בגירוד בפי הטבעת, חשוב לזכור להשתמש בהם כמתווכח.אין להשתמש ישירות על הסעדים, כמו חומץ תפוחים ושום, על העור.בנוסף, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים.

חשוב גם לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ או טיפול רפואי.אם הגירוד נמשך, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא לגירוד בבטוח פי הטבעת?

    כן, הסעדים של סבתא לגירוד בפי הטבעת הם בדרך כלל בטוחים כאשר משתמשים בהם כמופנים.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים.

  • איך אוכל למצוא את הסעדים של סבתא לגרד בפי הטבעת?

    ניתן למצוא את הסעדים של סבתא לגירוד בפי הטבעת ברשת או בחנויות בריאות טבעיות.בדרך כלל הם קלים למצוא ובדרך כלל הם חסכוניים.

הסעדים של סבתא לגירוד בפי הטבעת יכולים לספק הקלה ללא צורך בתרופות או בהתערבות רפואית.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים או כתרופה עצמאית.חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי לפני כןבאמצעות כל אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים. pruritus analis הוא המונח הטכני לגירוד בפי הטבעת וחשוב לפנות לטיפול רפואי אם המונחגירוד נמשך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן