דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לטחורים
ddadadddd dadc daddaad dcddddaddd

הסעדים של סבתא לטחורים

הבעיה עם טחורים

טחורים הם מצב שעלול לגרום לאי נוחות וכאב קשה, במיוחד במהלך תנועות המעי.המצב נגרם לרוב כתוצאה מתאמץ במהלך תנועות מעיים, הריון וגורמים אחרים.זה יכול להיגרם גם בגלל בחירות דיאטה ואורח חיים.תסמינים של טחורים כוללים גירוד, גירוי וכאב באזור האנאלי.במקרים מסוימים המצב יכול להיות די חמור ודורש התערבות רפואית.

הסעדים של סבתא לטחורים

לסבתא היו תרופות משלה להתמודדות עם טחורים.רבים מהתרופות הללו טבעיות, וחלקם שימשו במשך מאות שנים לטיפול במצב.להלן כמה מהתרופות של סבתא לטיפול בטחורים:

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי המשמש במשך מאות שנים כתרופה לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור באמצעות כדור כותנה או כרית.העיתון יעזור להפחית נפיחות ודלקת, וזה יכול גם לעזור להרגיע את הגירוד והאי -נוחות הקשורים לטחורים.

2.מרכך צואה

מרככי צואה הם דרך נהדרת להפחית את כמות המתח המונחת על שטח פי הטבעת במהלך תנועות המעי.זה יכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים.ניתן ליטול מרככי צואה דרך הפה או להשתמש בהם בתור תומך.

3.אמבטיות סיטז

אמבטיות סיטז הן דרך נהדרת להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לטחורים.האמבט צריך להיות חם ויש לקחת אותו למשך 10-15 דקות בכל פעם.זה יעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים.

4.חבילות קרח

ניתן להשתמש בחבילות קרח כדי להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לטחורים.יש להניח את חבילת הקרח על האזור למשך 15 דקות בכל פעם.זה יעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את המתח על אזור פי הטבעת.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לטחורים.חשוב לוודא להתאמן במתינות ולהקשיב לגופך.

6.הגדל את צריכת הסיבים

הגדלת כמות הסיבים בתזונה יכולה לעזור להפחית את המתח על אזור פי הטבעת.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לטחורים.חשוב לדאוג להגדיל את כמות הסיבים בתזונה לאט כדי להימנע מכל סוגיות עיכול אפשריות.

7.הגדל את צריכת המים

הגדלת כמות המים בתזונה יכולה לעזור להפחית את המתח על אזור פי הטבעת.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לטחורים.חשוב לדאוג לשתות הרבה מים לאורך כל היום.

טיפ ייחודי:

נסה את המיקום “הכריעה” כשיצאו לשירותים.מיקום זה מסייע בהפחתת המתח על אזור פי הטבעת ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לטחורים.

מסקנה

הסעדים של סבתא לטחורים הם דרכים טבעיות ויעילות לניהול המצב.חשוב לזכור להקשיב לגופך ולפנות לטיפול רפואי אם התסמינים חמורים.על ידי ביצוע הסעדים של סבתא וביצוע שינויים באורח החיים, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לטחורים.

התרופות של סבתא לטחורים: טבעי ובטוח

הסעדים של סבתא לטחורים הם דרך נהדרת לטפל במצב באופן טבעי ובבטיחות.טחורים הם ורידים מודלקים ונפוחים בפי הטבעת ובפי הטבעת.ורידים אלה יכולים להתעצבן ולגרום לכאב, לגרד ודימום.הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ואפילו לרפא טחורים.

שימוש בצמחי מרפא

אחד הפופולריים ביותר בסעדים של סבתא עבור טחורים הוא השימוש בעשבי תיבול.ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו לוז מכשפה, ערמון סוסים וקמומיל להפחתת דלקת וכאב.ניתן ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות ולהפחתת הכאב.ניתן ליטול ערמון סוס בצורת קפסולה או תה ומסייע בהפחתת נפיחות ודלקתAtion.ניתן ליטול קמומיל בצורה תה ומסייע בהפחתת תחושת הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.

שימוש בתרופות ביתיות

הסעדים של סבתא לטחורים יכולים לכלול גם תרופות ביתיות.החלת קומפרסים קרים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.יישום ג’ל אלוורה על האזור יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות.לקיחת אמבטיה עם מלחי Epsom יכולה גם לעזור להפחית את הנפיחות ולשפר את הסימפטומים.

הסעדים של סבתא לטחורים: דיאטה ופעילות גופנית

הסעדים של סבתא לטחורים כוללים גם ביצוע שינויים בתזונה ובאורח החיים שלך.הגדלת צריכת הסיבים שלך יכולה לעזור להפחית את העצירות, שהיא הגורם העיקרי לטחורים.שתיית הרבה מים והימנעות מקפאין ואלכוהול יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.פעילות גופנית יכולה גם לעזור בשיפור הסימפטומים של טחורים.

חשוב לזכור כי הסעדים של סבתא לטחורים אינם תחליף לטיפול רפואי.אם אתם חווים תסמינים חמורים, חשוב להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא לטחורים בטוחים?
    הסעדים של סבתא לטחורים הם בדרך כלל בטוחים וטבעיים.עם זאת, אם אתם חווים תסמינים חמורים, חשוב להתייעץ עם רופא.
  • האם הסעדים של סבתא יכולים לטחורים לרפא טחורים?
    הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים ואף עשויים אפילו לרפא אותם.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.

לסיכום, הסעדים של סבתא לחובבים הם דרך נהדרת לטפל במצב באופן טבעי ובבטיחות.עשבי תיבול, תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ואף עלולים לרפא טחורים.חשוב לזכור כי הסעדים של סבתא אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי. התרופות של סבתא לטחורים יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים ולשפר את איכות החיים שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן