דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד טחורים – 17 תרופות סבתות טבעיות ואיכותיות

מה לעשות נגד טחורים – 17 תרופות סבתות טבעיות ואיכותיות

אי הנוחות והכאב של טחורים יכולים להיות בלתי נסבלים ולהשפיע בעיקר על איכות החיים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים ואיכותיים שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ואולי אפילו לרפא אותם.להלן מבט על כמה מהתרופות המוכחות והיעילות ביותר של סבתא עבור טחורים.

מכשפה לוז

Hitch Hazel יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה או כדור כותנה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש ליישם אותו מספר פעמים ביום.

אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה ומשמשת לעתים קרובות לטיפול במצבי העור.זה יעיל גם בטיפול בטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לקחת אותו כתוסף.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה טבעית עוצמתית עבור מחלות רבות.ניתן להשתמש בו לטיפול בטחורים על ידי יישום ישירות על האזור המושפע.חשוב לדלל את החומץ במים לפני שמריחים אותו על העור.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לטחורים.ידוע שהוא מפחית דלקת ומרגיע את האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור באמצעות ספוגית כותנה.

מזונות עשירים בסיבים

אכילת תזונה העשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.סיבים עוזרים לשמור על מערכת העיכול פועלת בצורה חלקה ומפחיתה את הסיכון לעצירות, שיכולה להוות סיבה עיקרית לטחורים.

שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לקחת אותו כתוסף.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא סוג של סיבים שיכולים לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף אותו למזון ומשקאות.

אמבטיות חמות

לקיחת אמבטיות חמות יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.חשוב לשמור על המים בטמפרטורה נוחה ולא חמים מדי.הוספת כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר וקמומיל יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.

קומפרסים קרים

יישום קומפרסים קרים על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.חשוב להשתמש במטלית נקייה ולוודא שהדחיסה אינה קר מדי.

ערמון סוס

ערמון סוסים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה או לקחת כתוסף.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית עוצמתית עבור מחלות רבות, כולל טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לקחת אותו כתוסף.

שמן שקדים

שמן שקדים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה או לקחת כתוסף.

מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לקחת אותו כתוסף.

מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.זה יכול להילקח כתוסף או ליישם ישירות על האזור המושפע.

טיפ מועיל

חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הטבעיות הללו, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אולגרום לתופעות לוואי אחרות.

סיכום

טחורים יכולים להיות די לא נוחים וכואבים.אך למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול ולמניעתם.מאמר זה מספק סקירה של 17 תרופות של סבתא טבעית ואיכותית לטיפול ומניעת טחורים.זה כולל גם קטע שאלות נפוצות העוסק בשאלות נפוצות הקשורות לטחורים.

17 תרופות טבעיות לטחורים

טחורים יכולים להיות לא נוחים וכואבים, אך החדשות הטובות הן שיש מגוון תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול ולמניעתם.להלן 17 תרופות סבתות טבעיות ואיכותיות לטיפול ולמניעת טחורים:

1.מרככי צואה

מרככי צואה הם אחד התרופות היעילות ביותר לטחורים.נטילת מרכך צואה באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את כמות המאמץ הנחוצה כדי לעבור תנועת מעיים, מה שיכול לעזור להפחית את הלחץ על האזור האנאלי ולעזור למנוע טחורים.

2.אמבטיות סיטז

אמבטיות סיטז הן דרך נהדרת להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לטחורים.כל שעליך לעשות הוא למלא אמבט רדוד במים חמים ולשבת בתוכה 15 עד 20 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לטחורים.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לטחורים.פשוט החל כמה טיפות של לוז מכשפה על כדור כותנה והחל אותו על האזור המושפע.

4.אלוורה

אלוורה הוא עשב טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לטחורים.פשוט החל כמה טיפות של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע כדי להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לטחורים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של חומץ תפוחים על כדור כותנה והחל אותו על האזור הנגוע.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לטחורים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לטחורים.פשוט מרחו כמה טיפות של שמן קוקוס על האזור הפגוע כדי להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לטחורים.פשוט מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על כדור כותנה ומורחים אותו על האזור הפגוע.

8.Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא תרופה טבעית נהדרת לטחורים.זה עוזר לרכך צואה, שיכול לעזור להפחית את כמות המאמץ הדרוש כדי לעבור תנועת מעיים.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ על האזור האנאלי ולעזור במניעת טחורים.

9.זרעי פשתן

זרעי פשתן היא תרופה טבעית נהדרת לטחורים.זה עוזר לרכך צואה ולהקטין את כמות המתאמץ הדרוש כדי לעבור תנועת מעיים.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ על האזור האנאלי ולעזור במניעת טחורים.

10.רפידות לוז מכשפות

רפידות לוז מכשפות הן דרך נהדרת להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לטחורים.פשוט החל כמה טיפות של לוז מכשפה על כרית כותנה והחל אותה על האזור המושפע.

11.מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא עשב טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לטחורים.פשוט מרחי כמה טיפות של תמצית המטאטא של הקצב על כדור כותנה והחל אותו על האזור הפגוע.

12.רוטין

רוטין הוא תמצית צמחית טבעית שניתן להשתמש בה כדי להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לטחורים.פשוט קח תוסף המכיל 500 מ”ג רוטיין מדי יום כדי להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים.

13.סרפד עוקץ

סרפד עוקץ הוא עשב טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת ו- IRRזה הקשור לטחורים.פשוט קח תוסף המכיל 500 מ”ג סרפד צורב מדי יום כדי להפחית את אי הנוחות הקשורה לטחורים.

14.ערמון סוס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן