דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טבעי בטחורים – 9 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ועם תוצאות מוכחות
dddaddc dddad dddddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daa

טיפול טבעי בטחורים – 9 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ועם תוצאות מוכחות

ייסורי הטחורים – 9 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות

טחורים יכולים להיות מצב מאוד לא נוח ומביך, שלא לדבר, קשה מאוד לטיפול.אנשים רבים סובלים מטחורים בשתיקה, לא רוצים לדבר על זה, או לחפש דרך להקל על הסימפטומים ולהיפטר מהם לתמיד.למרבה המזל, קיימים טיפולים טבעיים רבים העומדים לסייע בטיפול ומניעת טחורים.להלן 9 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע טחורים.

H2 – הגדל את צריכת הסיבים שלך

אחד הטיפולים היעילים ביותר לטחורים הוא להגדיל את צריכת הסיבים שלך.סיבים עוזרים לרכך צואה, מה שמקל עליהם לעבור ופחות סביר לגרום לגירוי לטחורים.אכילת דגנים מלאים יותר, פירות וירקות יכולה לעזור להגדיל את צריכת הסיבים שלך.דגנים מלאים, כמו אורז שיבולת שועל ואורז חום, מועילים במיוחד לטחורים.

H2 – שתו הרבה נוזלים

שתיית שפע של נוזלים היא היבט חשוב נוסף בטיפול בטחורים.להישאר לחות עוזר לשמור על שרפרפים רכים וקל יותר לעבור, תוך הפחתת הסיכון לגירוי ודלקת.שתייה 8-10 כוסות מים ביום זה אידיאלי.בנוסף, תה צמחים, כמו קמומיל ותה ירוק, יכול להועיל לטיפול בטחורים.

H3 – טיפ מועיל: הקפידו לשתות נוזלים לאורך היום, במקום לשתות כמויות גדולות של נוזלים בבת אחת.

H2 – השתמש במכשפות לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להרגיע את הגירוד והנוער הקשורים לטחורים.החלת לוז מכשפה ישירות על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה.Hitch Hazel זמין בצורת נוזלים וגם בשמנת, וניתן למצוא אותו ברוב חנויות המזון הבריאות.

H2 – החל אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בטחורים.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה.החלת ג’ל אלוורה של אלוורה שחולץ טרי ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחתת הנפיחות.

H2 – השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגירוד ושריפה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע או מדלל אותו במים והשתמש כדחיסה.

H2 – קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.הוספת כמה כוסות מלח אפסום לאמבטיה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה נוספת.השריית האמבטיה במשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

H2 – השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בטחורים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.החלת כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להקל על התסמינים.

H2 – השתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בטחורים.יש לו תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מגרד ושריפה.החלת כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחתת הנפיחות.

H2 – השתמש בקומפרס קר

שימוש בקומפרס קר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי נוחות.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במטלית נקייה ולמרוח ישירות על האזור הפגוע למשך מספר דקות.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול ולמניעת טחורים.אמנם תרופות אלה יכולות לספק הקלה, אך חשוב לראות רופא אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

מבוא

טחורים הם ורידים נפוחים ברקטום ובפי הטבעת העלולים לגרום לכאב, גירוד ודימום.אמנם קיימים טיפולים רפואיים לטיפול בטחורים, אךהם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של מצב זה.במאמר זה נדון בתשעה תרופות של סבתא לטיפול טבעי בטחורים עם תוצאות מוכחות.

תרופות ביתיות לטחורים

1.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור זרימת הדם ולהפחתת תסמיני הטחורים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים באזור פי הטבעת, שיכולים לעזור להפחית את הלחץ על הוורידים.הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים הם כל בחירות טובות לשיפור זרימת הדם ולהפחתת תסמיני הטחורים.

2.הגדל את צריכת הסיבים שלך

הגדלת צריכת הסיבים שלך יכולה לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.סיבים עוזרים לרכך צואה, שיכול להקל על העברת ולהפחתת הלחץ על הוורידים.אכילת פירות וירקות נוספים, כמו גם דגנים מלאים, יכולה לעזור להגדיל את צריכת הסיבים שלך.

3.לשתות הרבה מים

להישאר לחות חשובה לשמירה על בריאות גופך ולהפחתת תסמיני הטחורים.שתיית מים רבים יכולה לעזור לרכך שרפרף ולהפחית את הלחץ על הוורידים.מומלץ למבוגרים לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום.

4.קח אמבטיה של סיטז

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה רדודה שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.ישיבה באמבט של מים חמים יכולה לעזור להפחית דלקת וגירוד.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שב באמבט במשך 15 דקות מספר פעמים ביום.

5.החל חבילות קרח

החלת חבילות קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את נפיחות הטחורים.חבילות קרח יכולות לעזור להפחית דלקת וגירוד.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עטפו את חבילת הקרח בבד והמרחו אותה על האזור הפגוע למשך 10 דקות מספר פעמים ביום.

6.השתמש בקרם טחורים

ישנם כמה קרמים ומשחות ללא מרשם שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.קרמים ומשחות אלה יכולים לעזור להפחית דלקת, גירוד וכאב.בעת השימוש במוצרים אלה, הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה.

7.קח משככי כאבים

אם הסימפטומים של טחורים גורמים לכאב, נטילת משככי כאבים ללא מרשם, כמו איבופרופן או אצטמינופן, יכולים לעזור להפחית את הכאב.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה.

8.הימנע מתאמץ במהלך תנועות המעי

מתאמץ במהלך תנועות המעי יכול להגביר את הלחץ על הוורידים באזור פי הטבעת ולהחמיר את תסמיני הטחורים.כדי להפחית את הסיכון להתאמץ, הקפד להשתמש בשירותים כשאתה מרגיש את הדחף.בנוסף, אכילת דיאטה עתירת סיבים יכולה לעזור להפחית את הסיכון לעצירות, שיכולה לעזור להפחית את הצורך להתאמץ במהלך תנועות המעי.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את נפיחות הטחורים.החלת לוז מכשפה על האזור הפגוע בכדור כותנה יכולה לעזור להפחית דלקת וגירוד.

מסקנה

תשעת הסעדים של סבתא אלה לטיפול טבעי בטחורים יכולים לעזור להקל על הסימפטומים של מצב זה.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך תרופות טבעיות אלה עשויות לעזור להפחית את הנפיחות, הגירוד והכאב הקשורים לטחורים.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להפחית את הסימפטומים של טחורים?

ת: הדרך הטובה ביותר להפחית את הסימפטומים של טחורים היא להתאמן באופן קבוע, להגדיל את צריכת הסיבים שלך, לשתות הרבה מים, לקחת אמבטיה, למרוח חבילות קרח, להשתמש בקרם טחורים, לקחת משככי כאבים, להימנע מתאמץ במהלך תנועות המעי,והחיל לוז מכשפה.

ש: האם יש טיפולים רפואיים זמינים לטחורים?

ת: כן, ישנם טיפולים רפואיים זמינים לטחורים.טיפולים אלה עשויים לכלול שינויים באורח החיים, תרופות או ניתוחים.חשוב לדבר עם הרופא שלך על האפשרויות שלך. טיפול טבעי בטחורים – 9 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן