דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בטחורים – 14 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וחמות
dddaddc dddddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadd

טיפול בטחורים – 14 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וחמות

טיפול בטחורים – 14 התרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וחמות

אף אחד לא רוצה לסבול מטחורים, אך למרבה הצער, זה נגע שרבים מאיתנו חווים בשלב מסוים בחיינו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להביא הקלה ממצב לא נוח זה.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן יכולות לספק הקלה מהירה ולהפחית דלקת.להלן 14 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לטחורים.

H2 – אמבטיות סיטז חמות

אמבט סיטז חם הוא דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות של טחורים.מלא את האמבטיה שלך במים חמים ושבה בתוכה 20 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור המושפע.הקפד לייבש את עצמך ביסודיות אחר כך.

H2 – לוז מכשפה

Hitch Hazel הוא תרופה פופולרית לטחורים.ניתן לרכוש אותו בצורה נוזלית, ולהחיל אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.לוז מכשפה יכול להילקח דרך הפה כתוסף.יש לו תכונות טבעיות טבעיות, המסייעות להפחתת הדלקת ולהפחתת אי הנוחות של טחורים.

H3 – טיפ מועיל

אם אין לך לוז מכשפות זמין, אתה יכול גם להשתמש בפתרון של חצי מים וחצי חומץ תפוחים, שיספק גם הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

H2 – אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בטחורים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את נפיחות הטחורים.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם ליטול כמוסות אלוורה דרך הפה כתוסף.

H2 – שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לטחורים.החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.שמן קוקוס עוזר גם להפחית גירוד ושריפה.

H2 – ערמון סוס

ערמון סוסים הוא תרופה ביתית מסורתית לטחורים.ניתן לרכוש אותו בצורה תוספה ויכול לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.ערמון סוסים מסייע גם בהפחתת הדלקת ושיפור זרימת הדם.

H2 – מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא עשב ששימש לטיפול בטחורים במשך מאות שנים.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

H2 – שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה, ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.זה יעזור להפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

H2 – שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לטחורים.אכלו כמה שיני שום מדי יום, או מרחו משחת שום ישירות על האזור המושפע.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לטחורים.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים, ומרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.

H2 – מלח אפסום

מלח Epsom הוא תרופה טבעית נהדרת לטחורים.מוסיפים כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרתים בתוכה 20 דקות.זה יעזור להפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

H2 – חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

H2 – טמפונים לוז מכשפות

טמפונים לוז מכשפות הם תרופה נהדרת לטחורים.משרים טמפון בלוז המכשפה והכניס אותו לרקטום למשך 15 דקות.זה יעזור להפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

H2 – Aluמ ‘אבקה

אבקת אלום היא אנטי דלקתית טבעית ומעוררת.מערבבים כפית אבקת אלום עם כוס מים חמים, ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.

H2 – נביחת אלם חלקלקת

קליפת אלם חלקלקית היא תרופה ביתית מסורתית לטחורים.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

סיכום

טעם

סיכום

במאמר זה דנו ב -14 תרופות של סבתא לטיפול בטחורים.תרופות ביתיות אלה הוכיחו כיעילות כאשר משתמשים בהן כראוי, ואנשים רבים חוו הקלה מהתסמינים שלהם.כמו כן דיברנו על כמה טיפים נוספים לניהול טחורים, כמו גם בשאלות נפוצות קשורות.חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא, ואין להשתמש בהם במקום ייעוץ רפואי מקצועי.

טיפים נוספים לניהול טחורים

אף על פי ש -14 הסעדים של סבתא שנדונו במאמר זה הוכחו כיעילים לטיפול בטחורים, ישנם טיפים אחרים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולמנוע סיבוכים נוספים.אלו כוללים:

  • שתיית הרבה מים ונוזלים אחרים כדי להישאר לחות.
  • אכילת דיאטה עתירת סיבים כדי לקדם תנועות מעי רגילות.
  • מימוש באופן קבוע לקידום זרימה טובה.
  • הימנעות מתאמץ במהלך תנועות המעי.
  • שימוש באמבט סיטז כדי להקל על כאבים וגרד.
  • יישום קומפרסים קרים על האזור כדי להפחית נפיחות.
  • תרגול היגיינה טובה כדי למנוע זיהום.

חשוב גם לזכור שחלק מהסעדים הללו עשויים להיות לא הבחירה הנכונה עבור כולם.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה טיפולים חדשים, ולעקוב אחר כל ההוראות בזהירות.

שאלות נפוצות

האם טחורים נפוצים?

כן, טחורים נפוצים מאוד.למעשה, ההערכה היא כי עד 10 מיליון אמריקאים סובלים מטחורים בכל זמן נתון.עם זאת, חשוב לציין כי לא כל המקרים של טחורים דורשים טיפול רפואי.

האם טחורים מסוכנים?

אם לא מטופלים, טחורים יכולים להיות חמורים יותר ולהוביל לסיבוכים כמו דימום, זיהום ואפילו מוות ברקמות.לכן חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים שלך לא משתפרים עם תרופות ביתיות.

מסקנה

טחורים יכולים להיות לא נוחים וכואבים, אך עם הטיפול הנכון ניתן לנהל אותם.14 הסעדים של סבתא שנדונו במאמר זה הוכיחו כיעילים כאשר משתמשים בהם כראוי, ואנשים רבים מצאו הקלה מהתסמינים שלהם.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא, ואין להשתמש בהם במקום ייעוץ רפואי מקצועי.אם הסימפטומים שלך לא משתפרים עם תרופות ביתיות, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

על ידי שילוב של הגדרת Wikipedia.org על טיפול בטחורים – 14 התרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וחמות במאמר זה, הקוראים יכולים ללמודעוד על המצב והטיפולים השונים הקיימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן