דף הבית » תרופות סבתא » טחורים חיצוניים – 21 תרופות סבתות ישנות ויעילות
ddddaddd dddaddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa d

טחורים חיצוניים – 21 תרופות סבתות ישנות ויעילות

חיים עם טחורים חיצוניים: 21 תרופות של סבתא זקנה להקלה
אף אחד לא רוצה לחיות עם הכאב והדלקת של טחורים חיצוניים.למרבה הצער, מצב זה משפיע על אנשים רבים.החדשות הטובות הן שיש מספר טיפולים טבעיים ששימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות ולקבל הקלה מהתסמינים של טחורים חיצוניים.המשך לקרוא למידע נוסף על הסעדים של הסבתא הזקנה האלה, והתחל למצוא הקלה היום.

מהם טחורים חיצוניים?

טחורים חיצוניים הם סוג של דליות המתרחשות בפי הטבעת או פי הטבעת.בדרך כלל הם נגרמים כתוצאה מלחץ מוגבר בעורקי פי הטבעת או פי הטבעת, שיכולים להיגרם כתוצאה מתאמץ במהלך תנועות מעיים, הריון או גורמים אחרים.טחורים חיצוניים יכולים לגרום לנפיחות, גירוד, שריפה וכאב באזור הנגוע, ויכולים להיות מאוד לא נוחים.

הסעדים של סבתא לטחורים חיצוניים

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לספק הקלה מהתסמינים של טחורים חיצוניים.להלן 21 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר שהועברו מסבתא לסבתא.

1.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וגירוד הנגרמת על ידי טחורים חיצוניים.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל כמות קטנה של הג’ל ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרם על ידי טחורים חיצוניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים בקערה קטנה.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע להקלה.

  • 3.מכשפה לוז
  • 4.אמבטיה מלח אפסום
  • 5.שמן קוקוס
  • 6.זרעי פשתן
  • 7.חבילת קרח
  • 8.שקיות תה
  • 9.רוטין
  • 10.Psyllium Husk
  • 11.שום
  • 12.בצל
  • 13.שמן זית
  • 14.מרככי שרפרפים
  • 15.מיץ לימון
  • 16.מטאטא הקצב
  • 17.ערמון סוס
  • 18.פעילות גופנית
  • 19.הידרציה
  • 20.אמבטיות Sitz
  • 21.דחיסת לוז מכשפה

לוז המכשפה יש תכונות טבעיות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ונפיחות הנגרמות כתוצאה מטחורים חיצוניים.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו ישירות על האזור הנגוע להקלה.

אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהגרד והנוער הנגרמים על ידי טחורים חיצוניים.כדי להשתמש בו, פשוט הוסף כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגירוד הנגרם על ידי טחורים חיצוניים.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על האזור נקי ויבש בעת התמודדות עם טחורים חיצוניים.לאחר ההליכה לשירותים, השתמש בבד רך ולח כדי לנקות את האזור בעדינות.זה יעזור להפחית את הגירוי ולשמור על ניקיון האזור.

זרעי פשתן הם משלשן טבעי שיכול לסייע בהפחתת מאמץ במהלך תנועות המעי, מה שיכול להפחית את הלחץ בעורקי פי הטבעת או פי הטבעת ולסייע במניעת התפתחות טחורים חיצוניים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של זרעי פשתן קרקעיים לכוס מים ושתה אותם פעם ביום.

חבילת קרח יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מהכאב והגרד הקשורים לטחורים חיצוניים.כדי להשתמש בו, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.

ניתן להשתמש בשקיות תה גם להפחתת נפיחות ולספק הקלה מהגרד והנוער הקשורים לטחורים חיצוניים.כדי להשתמש בהם, תלולים שתי שקיות תה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז אפשר לתה להתקרר.פעם זההוא מגניב, החל את התה

הסעדים של סבתא על טחורים חיצוניים

טחורים חיצוניים הם מצב שכיח וכואב שיכול לגרום לגרד, לשריפה ואפילו דימום.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות וטיפולים ביתיים בהם ניתן להשתמש כדי להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים ולהפוך אותם לניהול יותר.סבתות משתמשות במגוון תרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במצב זה, ורבים מהם עדיין יעילים כיום.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם הסוג הנפוץ ביותר של התרופה של סבתא לחיכונים חיצוניים.רבים מהתרופות הללו פשוטות וקלות לייצור, וניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים חיצוניים.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר צמחי מרפא כוללים:

  • אלוורה: אלוורה היא תרופה פופולרית למגוון מצבי עור, וניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות והגרד הקשורים לטחורים חיצוניים.פשוט למרוח ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לטחורים חיצוניים.למרוח כמות קטנה של שמן לבנדר על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות ולהקל על הסימפטומים.
  • תה קמומיל: תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לטחורים חיצוניים.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה קמומילית במים חמים ואז למרוח את שקית התה המקוררת על האזור הפגוע.זה יפחית את הנפיחות והגירוד הקשור לטחורים חיצוניים.

תרופות אחרות

מלבד תרופות צמחי מרפא, ישנם מספר תרופות ביתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים.אלה כוללים:

  • קרח: החלת חבילת קרח על האזור הפגוע מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לטחורים חיצוניים.כל שעליך לעשות הוא לעטוף חבילת קרח במטלית נקייה ומרחי אותה על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.
  • אמבט סיטז חם: נטילת אמבטיה חמה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים.פשוט מלא גיגית במים חמים ולשבת בתוכה 10-15 דקות.
  • סיבים: הגדלת צריכת הסיבים שלך יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לטחורים חיצוניים.

תרופות מרשם

אם לא מספיקים תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים כדי להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות שיעזרו.תרופות אלה יכולות לכלול קרמים אקטואליים ומשחות, תרופות דרך הפה ואפילו ניתוחים במקרים מסוימים.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר במצבך הספציפי.

שאלות נפוצות

מהם הסימפטומים של טחורים חיצוניים?

התסמינים השכיחים ביותר של טחורים חיצוניים כוללים גירוד, שריפה ונפיחות.אנשים מסוימים עשויים גם לחוות דימום מהאזור המושפע.

כיצד אוכל לטפל בטחורים חיצוניים?

ישנם מספר תרופות וטיפולים ביתיים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הסימפטומים של טחורים חיצוניים, כולל תרופות צמחים, חבילות קרח, אמבטיות סיטז חמות והגברת צריכת הסיבים שלך.אם טיפולים אלה אינם מספיקים כדי להפחית את הסימפטומים, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות או ניתוחים שיעזרו.

טחורים חיצוניים יכולים להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם מספר תרופות וטיפולים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במצב זה במשך מאות שנים, ורבות מהן עדיין יעילות כיום.אם לא מספיקים תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים כדי להפחית את הסימפטומים, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות או ניתוחים שיעזרו. טחורים חיצוניים הם מצב שכיח וניתן לטפל, אז אל תפחדו לפנות לעזרה אם אתם סובלים ממצב זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן