דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בטחורים במהלך ההיריון – 11 תרופות סבתות פופולריות וטבעיות

טיפול בטחורים במהלך ההיריון – 11 תרופות סבתות פופולריות וטבעיות

טחורים במהלך ההיריון: 11 תרופות של סבתא פופולרית וטבעית

הריון הוא זמן יפה עבור נשים רבות, אך זה יכול להיות גם זמן של אי נוחות.אחת התלונות הנפוצות ביותר במהלך ההיריון היא טחורים, וזה יכול להוות מקור למצוקה רבה עבור נשים רבות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את החיים לנוחים יותר.להלן 11 תרופות של סבתא פופולרית וטבעית לטיפול בטחורים במהלך ההיריון.

H2: אמבטיות חמות

אמבטיה חמה היא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר עבור טחורים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב והגרד הקשורים לטחורים.עדיף להשתמש במים חמים, לא חמים, ולהשרות למשך 15 עד 20 דקות.

H2: לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן ליישם ישירות על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית גירוד, שריפה ונפיחות.לוז מכשפה ניתן למצוא ברוב בתי המרקחת ויש ליישם אותו עם ספוגית כותנה או כרית.

H3: טיפ מועיל

הקפידו להשתמש רק לוז מכשפה טהור, ולא במוצר המכיל אלכוהול, מכיוון שזה יכול להרגיז את העור.

H2: אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הקשורים לטחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו לשבת 10 עד 15 דקות.ניתן למצוא אותו ברוב חנויות המזון הבריאות, או שתוכלו לקנות ג’ל אלוורה ורה טהור.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה או כרית.חשוב להשתמש רק בחומץ תפוחים טהור, מכיוון שתכולת האלכוהול במוצרים מסוימים עלולה להיות מעצבנת לעור.

H2: קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מהכאב והגרד הקשורים לטחורים.כדי ליצור קומפרס קר, פשוט להשרות בד במים קרים ואז למרוח אותו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

H2: חבילות קרח

ניתן להשתמש בחבילות קרח כדי לספק הקלה מהכאב והגרד הקשורים לטחורים.להכנת חבילת קרח, פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד או במגבת והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

H2: מלחי אפסום

מלחי Epsom הם תרופה טבעית עבור טחורים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מהכאב והגרד.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, פשוט הוסיפו כוס מלחי אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 עד 20 דקות.

H2: סיבים

הגדלת צריכת הסיבים שלך היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת תסמיני הטחורים.אכילת מזונות עתירי סיבים כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.

H2: פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.הליכה, שחייה ופעילויות אחרות בעלות השפעה נמוכה יכולים לעזור להגדיל את זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

H2: הידרציה

להישאר לחות חשובה לבריאות הכללית, וזה יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על התייבשות הגוף ולשמור על השרפרף רך וקל לעבור.

H2: תוספי צמחים

ישנם מספר תוספי צמחים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בטחורים כוללים ערמונים של סוס, מטאטא הקצב, ומכשפה לוז.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בטחורים במהלך ההיריון.על ידי שילוב של כמה מהתרופות הללו, נשים רבות יכולות למצוא הקלה מאי הנוחות הקשורה לטחורים.

חלק 2: הבנה ומניעת טחורים במהלך ההיריון

הריון הוא זמן יפה ועם זאת מאתגר עבור נשים רבות.עבור רבים טחורים הופכים לחלק מהחוויה.אמנם הם לא נוחים ולעתים קרובות מביכים, הבנה ומניעההם יכולים לעזור להפוך את המסע לנוח יותר.

מה גורם לטחורים במהלך ההיריון?

טחורים במהלך ההיריון נגרמים על ידי גורמים רבים.שינויים ברמות ההורמונים במהלך ההיריון עלולים לגרום לורידים להתנפח ולהתרחב, מה שמוביל להיווצרות טחורים.הלחץ המוגבר של העובר ההולך וגדל באזור האגן יכול גם לתרום להתפתחות טחורים.גורמים אחרים כוללים לחץ מוגבר מעצירות, מתאמץ במהלך תנועות המעי או ישיבה לפרקי זמן ארוכים.

מניעת טחורים במהלך ההיריון

הדרך הטובה ביותר למנוע טחורים במהלך ההיריון היא לתרגל הרגלים בריאים.אכילת דיאטה עשירה בסיבים סיבים ושתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול בצורה חלקה.פעילות גופנית יכולה גם לעזור להקל על הלחץ על אזור האגן.בנוסף, ישיבה על כרית או כרית יכולה לעזור להפחית את הלחץ על אזור האגן.אם עצירות היא בעיה, ניתן להשתמש במשלשלים ללא מרשם.

הסעדים של סבתא לטיפול בטחורים במהלך ההיריון

סבתות היו מזמן מקור לחוכמה בכל מה שקשור לטיפול במחלות נפוצות.להלן 11 תרופות סבתות פופולריות וטבעיות לטיפול בטחורים במהלך ההיריון:

  • אמבטיות Sitz
  • קומפרסים קרים
  • לוז מכשפה
  • אלוורה
  • חומץ תפוחים
  • שמן קוקוס
  • שמן זית
  • שמן ויטמין E
  • תה קמומיל
  • Husk Psyllium
  • ערמון סוס

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב להיות זהירים ולמלא אחר ההוראות המסופקות.במקרים מסוימים, ייתכן שתרופות אלה אינן מתאימות אם קיימים מצבים רפואיים מסוימים.עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

  • מהם טחורים?

    טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת ובפי הטבעת.הם יכולים להיות חיצוניים או פנימיים.

  • מה גורם לטחורים במהלך ההיריון?

    טחורים במהלך ההיריון נגרמים על ידי מספר גורמים, כולל שינויים ברמות ההורמונים, לחץ מוגבר מהעובר הצומח, עצירות, מתאמץ במהלך תנועות המעי או ישיבה לפרקי זמן ארוכים.

הטיפול בטחורים במהלך ההיריון יכול להיות מאתגר.אמנם קיימים תרופות טבעיות רבות, אך חשוב להיות מודעים לסיכונים פוטנציאליים ולהתייעץ עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.תרגול הרגלים בריאים ונקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים יכול לעזור להפוך את המסע לנוח יותר ולהפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.

סיכום

הריון יכול להיות זמן יפה ועם זאת מאתגר עבור נשים רבות, כאשר טחורים הופכים לרוב לחלק מהחוויה.הבנת הגורם לטחורים במהלך ההיריון ונקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים יכולה לעזור להפוך את המסע לנוח יותר.סבתות היו מזמן מקור לחוכמה בכל הנוגע לטיפול במחלות נפוצות, ויש 11 תרופות סבתות פופולריות וטבעיות לטיפול בטחורים במהלך ההיריון שניתן לנסות.עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכונים פוטנציאליים ולהתייעץ עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו. טיפול בטחורים במהלך ההיריון – 11 תרופות סבתות פופולריות וטבעיות הוא דרך נהדרת להבין יותר על מצב זה ולעזור לעשות אתמסע נוח יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן