דף הבית » תרופות סבתא » חיידקים בבטן – 14 תרופות סבתות מצוינות ויעילות
dddddaddd ddddf  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa dd

חיידקים בבטן – 14 תרופות סבתות מצוינות ויעילות

מהם חיידקים בקיבה?

חיידקים בבטן, הידועים גם בשם פלורת הקיבה, הם מיקרואורגניזמים שחיים באופן טבעי בדרכי העיכול האנושיות.הם ממלאים תפקיד חיוני בעיכול, ספיגת חומרים מזינים ושמירה על חיידקים מזיקים ופתוגנים אחרים מהגוף.אנשים רבים חושבים שחיידקים בבטן הם רעים, אך הם למעשה מספקים יתרונות בריאותיים רבים.בעוד שחיידקים מסוימים יכולים לגרום למחלות, כמו הרעלת מזון, הרוב המכריע אינם מזיקים ואף מועילים.

הסעדים של סבתא לחיידקים בבטן

סבתות אולי עמדו במשהו בכל מה שקשור לתרופות לחיידקים בבטן.להלן 14 תרופות סבתות מצוינות ויעילות:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית לבעיות עיכול.זה נחשב מועיל לאיזון החיידקים בבטן.כדי להשתמש בו כתרופה, הוסף אחת לשתי כפות של חומץ תפוחים לכוס מים ושתה אותו לפני כל ארוחה.

2.אוכל פרוביוטי

מזונות פרוביוטיים הם דרך נהדרת להכניס חיידקים מועילים למעיים.אלה כוללים יוגורט, קפיר, קימצ’י, כרוב כבוש, מיסו וטמפה.יש לאכול אותם מדי יום לקבלת תועלת מקסימאלית.

3.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור לאזן את החיידקים בקיבה.ניתן לאכול אותו גולמי או מבושל אך יש לאכול אותו מדי יום לטובת מקסימום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה לבעיות עיכול.ניתן לצרוך אותו בתה, כתוסף, או להוסיף אותו למזון.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי עם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות חזקות.ניתן לשלב אותו במזון או לקחת אותו כתוסף.

6.שורש ליקוריץ

על פי ההערכה, שורש ליקוריץ עוזר לאזן את החיידקים בבטן.זה יכול להילקח כתוסף, או כתה.

7.שומר

שומר הוא עשב חריף הידוע בתכונותיו המופעלות בעיכול.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול כתוסף.

8.דבש גולמי

דבש גולמי עשיר בחיידקים מועילים שיכולים לעזור לאזן את החיידקים בקיבה.יש לצרוך אותו מדי יום לתועלת מקסימאלית.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטיבקטריאלי טבעי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור לאזן את החיידקים בקיבה.יש לקחת אותו מדי יום לטובת מקסימום.

10.אלוורה

אלוורה היא עזרה לעיכול טבעי שיכולה לעזור לאזן את החיידקים בקיבה.ניתן לצרוך אותו כמיץ, לקחת אותו כתוסף או ליישם אקטואלי.

11.פפאיה

פפאיה הוא פרי טרופי העשיר באנזימים מועילים שיכולים לעזור לאזן את החיידקים בקיבה.יש לאכול אותו באופן קבוע לקבלת תועלת מקסימאלית.

12.אננס

אננס עשיר בברומליין, אנזים שיכול לעזור לאזן את החיידקים בקיבה.יש לאכול אותו באופן קבוע לקבלת תועלת מקסימאלית.

13.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תה צמחים מרגיע שיכול לעזור לאזן את החיידקים בבטן.יש לצרוך אותו באופן קבוע לקבלת תועלת מרבית.

14.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב מרגיע שיכול לעזור לאזן את החיידקים בבטן.זה יכול להילקח כתוסף, או כתה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על איזון בריא של חיידקים בבטן.לשם כך, הקפידו לכלול מזון פרוביוטי בתזונה שלך, כמו גם להוסיף כמה מהתרופות של הסבתא שהוזכרו לעיל.בנוסף, הקפידו להימנע ממזון מעובד ומשקאות ממותקים, שיכולים לשבש את איזון החיידקים במעיים.

התרופות של סבתא לזיהומים חיידקיים בבטן

חיידקים יכולים לחיות בבטן ולגרום לזיהומים, מה שמוביל לתסמינים לא נוחים, כמו גז, נפיחות ובחילה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שנבדקו בזמן שהועברו על ידי סבתות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של הדבק חיידקייון בבטן.להלן 14 תרופות סבתות מצוינות ויעילות לזיהומים חיידקיים בבטן.

1.תה פטרוזיליה

תה פטרוזיליה הוא תרופה ידועה למגוון בעיות בטן, כולל זיהומים חיידקיים.התכונות האנטיבקטריאליות של פטרוזיליה יכולות לעזור להילחם בזיהום, בעוד שתכונותיו המשתנות יכולות לעזור לשטוף רעלים מהגוף.להכנת תה פטרוזיליה, פשוט תלול כף אחת של עלי פטרוזיליה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו כוס אחת מהתה עד שלוש פעמים ביום.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה לבעיות בקיבה, והוא יכול לשמש גם לטיפול בזיהומים חיידקיים בבטן.ג’ינג’ר מכיל תרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי החיידקים, כמו גם תרכובות אחרות שיכולות לעזור בעיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו כוס אחת מהתה עד שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למגוון בעיות בריאות, כולל זיהומים חיידקיים בבטן.החומצה האצטית בחומץ יכולה לעזור להרוג את החיידקים, ואילו התרכובות האחרות בחומץ יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לזיהום חיידקי בבטן, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

4.שום

שום הוא אחד התרופות העתיקות ביותר הידועות בזיהומים חיידקיים.הוא מכיל תרכובות גופרית שיכולות לעזור להרוג את החיידקים, כמו גם תרכובות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשתמש בשום לזיהום חיידקי בבטן, מערבבים כפית אחת של שום קצוץ טרי עם כוס מים חמים ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ידועה למגוון בעיות בריאות, כולל זיהומים חיידקיים בבטן.החומצה הלואורית בשמן יכולה לעזור להרוג את החיידקים, ואילו התרכובות האחרות בשמן יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשתמש בשמן קוקוס לזיהום חיידקי בבטן, קח כף אחת מהשמן עד שלוש פעמים ביום.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית למגוון בעיות בריאות, כולל זיהומים חיידקיים בבטן.התרכובות בקמומיל יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול, כמו גם לעזור להרגיע את רירית הבטן.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו כוס אחת מהתה עד שלוש פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה ידועה למגוון בעיות בריאות, כולל זיהומים חיידקיים בבטן.הכורכומין בכורכום יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול, כמו גם לעזור להילחם בחיידקים.כדי להשתמש בכורכום לזיהום חיידקי בבטן, מערבבים כפית אחת של כורכום טרי מגורד עם כוס מים חמים ושותה אותו עד שלוש פעמים ביום.

8.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית למגוון בעיות בריאות, כולל זיהומים חיידקיים בבטן.המנטול במנטה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול, כמו גם לעזור להרגיע את הקיבה.להכנת תה מנטה, פשוט תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.שתו כוס אחת מהתה עד שלוש פעמים ביום.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית למגוון בעיות בריאות, כולל זיהומים חיידקיים בבטן.התרכובות בשורש ליקריץ יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול, כמו גם לעזור להילחם בחיידקים.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לזיהום חיידקי בבטן, ערבב כפית אחת של שורש ליקריץ טרי מגורד עם כוס אחת שלמים חמים ושותים אותם עד שלוש פעמים ביום.

10.ציפורן

ציפורן הם א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן