דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בשיניים בחוכמה – 24 תרופות של סבתא יעילה ואמיתית
dddddd ddaddadddd ddddbded  daadaddaddaa dadc daddaad d

זיהום בשיניים בחוכמה – 24 תרופות של סבתא יעילה ואמיתית

מהי זיהום שיניים בינה?

זיהום בשיניים בחוכמה הוא מצב בו שיני החוכמה שלך נעשות נפוחות, מודלקות או נגועות.שיני בינה, או טוחנות שלישיות, הן השיניים האחרונות שנכנסו, בדרך כלל בין הגילאים 17-25. שיני בינה מועדות לזיהום מכמה סיבות, כולל צפיפות שיניים, התפתחות לא תקינה של עצם הלסת וניקוי לא תקין שלאֵזוֹר.

24 הסעדים של סבתא לזיהום שיניים בחוכמה

כשמדובר בטיפול בזיהומים בשיניים בחוכמה, לסבתות יש כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך דורות.להלן 24 תרופות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בטיפול בזיהום שיניים שלכם בחוכמה:

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות היעילות ביותר לזיהום בשיניים בינה הוא לשטוף את הפה שלך במי מלח חמים.מי מלח מסייעים להפחתת הדלקת ולהוציא את הזיהום.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כ- 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות עם מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לכדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

3.שטיפה של מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש במי חמצן, ערבבו כמה טיפות עם מים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מי חמצן על כדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בשום, מרסקים כמה שיני ציפורן והוסיפו אותם לכוס מים.תן לתערובת לשבת כרבע שעה ואז להשתמש בה כדי לשטוף את הפה שלך.

5.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי והרדמה טבעי.כדי להשתמש בשמן ציפורן, ערבבו כמה טיפות עם מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן ציפורן לכדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית האבקה עם כוס מים חמים והשתמשו בה כדי לשטוף את הפה.

7.בצל

בצל הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטיספטית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בצל, חתוך פרוסת בצל והניח אותו ישירות על האזור הפגוע.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש במיץ לימון, ערבבו כמה טיפות עם מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון לכדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

9.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו כמה טיפות עם מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של חומץ תפוחים על כדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית עם כוס מים חמים והשתמשו בה כדי לשטוף את הפה.

11.אלוורה

אלוורה היא אנטיבקטריאלית טבעית ואנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש באלוורה, ערבבו כמה טיפות של המיץ עם מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.אתה יכול גם להחיל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

12.שמן מנטה

שמן מנטה הוא חיטוי טבעי והרדמה טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.להשתמש בפלפל

תסמין שכיחOMS של זיהום שיניים בחוכמה

זיהום בשיניים בחוכמה הוא סוגיית בריאות הפה השכיחה הפוגעת באנשים רבים.זה נגרם על ידי הצטברות של חיידקים בפה, מה שמוביל לדלקת וכאב.הסימפטומים השכיחים ביותר של זיהום בשיניים בחוכמה כוללים: כאבים פועמים בלסת, לעיסה קושי, נפיחות, רגישות, אדמומיות, נשימה רעה וטעם רע בפה.אם לא מטופלים, זיהום בשיניים בחוכמה יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות כמו מורסות או מחלות חניכיים.

24 התרופות של סבתא יעילה ואמיתית לזיהום שיניים חוכמה

למרות שזיהום שיניים בחוכמה הוא נושא בריאותי קשה, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהביא הקלה.תרופות אלה, שהועברו מדורות, יכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של זיהום שיניים בינה.להלן 24 מהתרופות היעילות והסבתות האמיתיות ביותר לזיהום בשיניים בחוכמה.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה יעילה וטבעית לזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת עם מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת וכאב בפה ויכולה להיעשות מספר פעמים ביום.

2.שטיפת סודה לשתייה

שטיפת סודה לשתייה היא גם תרופה יעילה לזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית סודה לשתייה עם מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת וכאב בפה ויכולה להיעשות מספר פעמים ביום.

3.שום

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי וחטטני שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהום בשיניים בחוכמה.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לעשות תרופה זו מספר פעמים ביום.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות והחיטוי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת וכאב בפה ויכולה להיעשות מספר פעמים ביום.

5.קומפרס חם

ניתן להשתמש ב

דחיסה חמה להפחתת נפיחות וכאבים הקשורים לזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לעשות תרופה זו מספר פעמים ביום.

6.בצל

בצל הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהום שיניים בינה.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לשניים ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לעשות תרופה זו מספר פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית כורכום עם מים חמים ולגרגר אותו למשך כמה דקות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת וכאב בפה ויכולה להיעשות מספר פעמים ביום.

8.שטיפה של מי חמצן

שטיפת מי חמצן היא תרופה יעילה וטבעית לזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מי חמצן עם מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת וכאב בפה ויכולה להיעשות מספר פעמים ביום.

9.ציפורן

ציפורן הם משכך כאבים טבעי וחיטט טבעי שניתן להשתמש בהם לטיפול בזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לטחון כמה ציפורן ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לעשות תרופה זו מספר פעמים ביום.

10.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

שטיפת חומץ תפוחים היא תרופה יעילה וטבעית לזיהום בשיניים בחוכמה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים עם מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת וכאב בפה ויכולה להיעשות מספר פעמים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן