דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן – 24 תרופות מיושנות זולות עם תוצאות מוכחות

זיהום באוזן – 24 תרופות מיושנות זולות עם תוצאות מוכחות

מהי זיהום באוזניים?

זיהום באוזניים, המכונה גם מדיה דלקת דלקת בשם, הוא דלקת באוזן התיכונה.זה בדרך כלל נגרם על ידי זיהום חיידקי או נגיפי ונפוץ מאוד אצל ילדים, אם כי גם מבוגרים יכולים להשיג זאת.תסמינים של זיהום באוזניים עשויים לכלול כאבי אוזניים, חום וניקוז נוזלים מהאוזן.במקרים מסוימים, אובדן שמיעה עשוי להיות סימפטום.

מה גורם לזיהום באוזניים?

דלקות אוזניים מתרחשות כאשר הצינור האוסטאצ’יאני, המחבר את האוזן התיכונה לחלק האחורי של הגרון, נפח או חסום.זה יכול להיגרם על ידי הצטננות, אלרגיות או זיהום בסינוסים.הצינור האוסטאצ’יאני נחסם, ומאפשר לנוזל להצטבר באוזן התיכונה ולהידבק.

24 תרופות מיושנות זולות עם תוצאות מוכחות

יש הרבה תרופות זולות ומיושנות שהוכחו כמסייעות להקל על תסמיני זיהום באוזניים.להלן 24 מהם:

  • שמן שום: שמן שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים באוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, הכניסו כמה טיפות שמן שום לאוזן המושפעת שלוש פעמים ביום.
  • מיץ בצל: מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לזיהומים באוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, חילצו מעט מיץ בצל והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות, כולל דלקות אוזניים.התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות של חומץ סיידר תפוחים יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • שמן זית: שמן זית ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הנגרמים כתוצאה מדלקת אוזניים.לשימוש, הכניסו כמה טיפות שמן זית לאוזן הפגועה.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות אוזניים.התכונות האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות של ג’ינג’ר יכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כפית שמן זית אחד והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • מלח: מלח הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת אוזניים.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • בזיליקום: בזיליקום הוא תרופה ביתית פופולרית לזיהומים באוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של עלי בזיליקום עם כפית שמן זית אחד והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • Mullein: Mullein הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים באוזניים.תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות יכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פרחי מוללין עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • קמומיל: קמומיל הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הנגרמים כתוצאה מדלקת אוזניים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פרחי קמומיל עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת אוזניים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר הוא תרופה ביתית פופולרית לזיהומים באוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • מנטה: מנטה היא תרופה ביתית פופולרית לזיהומי אוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של עלי נענע עם כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא

    חלק 2: יתרונות של תרופות טבעיות לזיהומי אוזניים

    דלקות אוזניים הן מחלה שכיחה שיכולה להיות כואבת וקשה לטיפול, במיוחד אצל ילדים צעירים.תרופות טבעיות לזיהומי אוזניים מספקות יתרונות רבים, החל מחיסכון בעלויות ועד פחות תופעות לוואי.במאמר זה נחקור את היתרונות של 24 תרופות מיושנות זולות עם תוצאות מוכחות לטיפול בזיהומים באוזניים.

    חיסכון בעלויות

    אחד היתרונות העיקריים של תרופות טבעיות לזיהומים באוזניים הוא חיסכון בעלויות.רבים מ -24 הסעדים המתוארים במאמר זה דורשים מרכיבים שככל הנראה יש לך במזווה או במקרר שלך, כמו שום, שמן זית וחומץ תפוחים.מרכיבים אלה זולים בהרבה מתרופות ללא מרשם או מרשם מרשם, שיכולות להיות יקרות וייתכן שלא יכוסו בביטוח.

    פחות תופעות לוואי

    יתרון נוסף של תרופות טבעיות לזיהומים באוזניים הוא שלעתים קרובות יש להם פחות תופעות לוואי מאשר תרופות ללא מרשם או מרשם מרשם.רבים מ -24 הסעדים עדינים ובטוחים לילדים, ולא יגרמו לנמנום או לתופעות לוואי אחרות שיכולות להגיע עם תרופות.בנוסף, כמה תרופות טבעיות עשויות לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לדלקות האוזניים.

    מסקנה

    תרופות טבעיות לזיהומי אוזניים מספקות יתרונות רבים, כולל חיסכון בעלויות ופחות תופעות לוואי מאשר תרופות ללא מרשם או מרשם מרשם.24 הסעדים המפורטים במאמר זה כולם זולים וקלים למצוא, ורבים עדינים מספיק לילדים.אמנם תרופות טבעיות אינן תחליף לטיפול רפואי, אך הם יכולים להיות דרך יעילה לטיפול בדלקות אוזניים בבית.

    שאלות נפוצות

    האם תרופות טבעיות בטוחות לילדים?

    כן, רבים מהתרופות הטבעיות המתוארות במאמר זה בטוחים לילדים.חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופה טבעית כלשהי, מכיוון שחלקם עשויים להתאים לילדים קטנים.

    מה התרופה הטבעית הטובה ביותר לזיהומי אוזניים?

    התרופה הטבעית הטובה ביותר לזיהומי אוזניים תהיה תלויה באדם.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות שמן שום, חומץ תפוחים ושמן זית.חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית כדי להבטיח שהיא בטוחה ויעילה לצרכים האישיים שלך.

    לסיכום, תרופות טבעיות יכולות להיות דרך יעילה לטיפול בדלקות אוזניים בבית.עם מגוון תרופות לבחירה והפוטנציאל לחיסכון בעלויות ופחות תופעות לוואי, כדאי לשקול תרופות טבעיות בעת התמודדות עם זיהום באוזניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן