דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן התיכונה – 12 הסעדים של סבתא משקמת המועברים במשפחה
dddddd dddddf ddaaddbddad  ddadadddd dadc daddaad deda

זיהום באוזן התיכונה – 12 הסעדים של סבתא משקמת המועברים במשפחה

דלקות אוזניים, או אמצעי תקשורת בשחיקה, הם בעיה שכיחה לילדים, אך גם מבוגרים יכולים להיות מושפעים.הם יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים לגרום לכאב ואובדן שמיעה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות מסורתיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור לספק הקלה.להלן 12 תרופות של סבתא משקמת לזיהום באוזן התיכונה בשימוש נכון בתגי HTML.

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לזיהומים באוזניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריוניות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט מקלפים ומכסים שתי שיני שום.מחממים את השום בכף שמן שומשום או שמן קוקוס, עד שהוא משחים קלות.תן לתערובת להתקרר ואז לאמת אותה.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של השמן החם לתעלת האוזן.

בצל

לבצל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בצל כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט קחו בצל קטן וחתכו אותו לפרוסות דקות.הכניסו את הפרוסות לקערה וחממו אותם במיקרוגל למשך מספר שניות.נותנים לתערובת להתקרר ואז לסמן אותה.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של מיץ הבצל החם לתעלת האוזן.

טיפ מועיל

חשוב לוודא שהשמן או המיץ אינם חמים מדי לפני שמריחים אותו על האוזן המושפעת.בדוק את הטמפרטורה בחלק הפנימי של המרפק או מפרק כף היד לפני השימוש בה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם כף מים אחת.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של התערובת לתעלת האוזן.

מלח

מלח הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש במלח כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט מערבבים כף מלח אחת עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת וסוחט את עודפי המים.הטו את האוזן הפגועה כלפי מעלה ומניחים בעדינות את כדור הכותנה בתעלת האוזן.השאר אותו שם למשך 5 עד 10 דקות ואז הסר אותו.

שמן זית

שמן זית יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט חיממו כף אחת של שמן זית במיקרוגל למשך מספר שניות.נותנים לשמן להתקרר ואז להטות את האוזן הפגועה כלפי מעלה ויורדים בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של השמן החם לתעלת האוזן.

MULLEIN

Mullein הוא עשב שיש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט הוסיפו שתי כפיות של מולין מיובש לכוס מים חמים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של התערובת החמה לתעלת האוזן.

בזיליקום

לבזילוס יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט הוסף כפית אחת של בזיליקום מיובש לכוס מים חמים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של התערובת החמה לתעלת האוזן.

קמומיל

קמומיל הוא עשב שיש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט הוסיפו כפית אחת של קמומיל מיובש לכוס מים חמים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של התערובת החמה לתעלת האוזן.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה יש חיטוי אנטי-דלקתיERTIEs שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה ביתית לזיהומים באוזניים, פשוט מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית אחת.הטה את האוזן הפגועה כלפי מעלה ושחרר בעדינות שלוש עד ארבע טיפות של התערובת החמה לתעלת האוזן.

שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות ש

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזן התיכונה

דלקות באוזן התיכונה, הידועה גם בשם אמצעי תקשורת בשחיקה, הם מחלות ילדות שכיחות העלולות לגרום לכאב ואי נוחות.למרבה המזל, סבים וסבתות רבים העבירו תרופות כדי לסייע בטיפול בתסמינים של דלקות באוזן התיכונה.חלק מהתרופות הללו התגלו כיעילות להקלה על הכאב ואי הנוחות של דלקות באוזן התיכונה.להלן שתים עשרה הסעדים של סבתא משקמת לזיהומים באוזן התיכונה המועברים במשפחה.

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול להיות יעיל מאוד בהקלה על הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהומים באוזן התיכונה.החל מטלית חמה ויבשה על האזור המושפע למשך מספר דקות בכל פעם כדי לספק הקלה זמנית.אם הדחיסה חמה מדי, עטפו אותו במגבת לפני שמריחים אותו על האוזן.

2.שמן שום

לשמן שום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקות באוזן התיכונה.כדי להשתמש בשמן שום, מערבבים כמה טיפות שמן שום עם מעט שמן זית חם ומורחים כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות לפני ששטיפה אותה בעדינות.

3.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים באוזן התיכונה.כדי להשתמש במיץ בצל, מחלץ את המיץ מבצל ומערבב אותו עם מעט מים חמים.מרחו כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה ואפשרו לה לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.

4.תמיסת מלח

ניתן להשתמש ב

תמיסת מלח כדי להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לזיהומים באוזן התיכונה.כדי ליצור תמיסת מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ואז השתמשו בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.אפשר לפתרון לשבת כמה דקות לפני ששטיפה אותו בעדינות.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום והדלקת הקשורה לדלקות באוזן התיכונה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות לפני השטיפה.

6.שמן זית

שמן זית יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקות באוזן התיכונה.כדי להשתמש בשמן זית, חיממו כמה טיפות שמן זית ומורחים כמה טיפות מהשמן המחומם באוזן הפגועה.אפשר לשמן לשבת כמה דקות לפני ששטיפה אותו בעדינות.

7.שמן מוללין

שמן מוליין

הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים באוזן התיכונה.כדי להשתמש בשמן מולין, חיממו כמה טיפות של השמן ומורחים כמה טיפות של השמן המחומם באוזן הפגועה.אפשר לשמן לשבת כמה דקות לפני ששטיפה אותו בעדינות.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקות באוזן התיכונה.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן זית חם ומורחים כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות לפני ששטיפה אותה בעדינות.

9.Echinacea

Echinacea יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקות באוזן התיכונה.כדי להשתמש ב- Echinacea, ערבבו כמה טיפות של Echinacea בכוס מים חמיםD מרחים כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.אפשר לפתרון לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.

10.Goldenseal

Goldenseal יש תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום הקשור לדלקות באוזן התיכונה.כדי להשתמש ב- Goldenseal, מערבבים כמה טיפות גולדנסיליות בכוס מים חמים ומורחים כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.אפשר לפתרון לשבת כמה דקות לפני כן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן