דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזניים בילדים – 7 מטבח סבתא ותרופות בריאותיות
dddddd dddddadddd dddcdddd  deddd daddaad ddaadad

זיהום באוזניים בילדים – 7 מטבח סבתא ותרופות בריאותיות

זיהומי אוזניים בילדים: סקירה כללית

דלקות אוזניים, הידועות גם בשם אמצעי דלקת בשחיקה, הם בעיה שכיחה לילדים.ההערכה היא כי עד 75% מהילדים יקבלו לפחות זיהום באוזניים אחד עד שהם יגיעו לגיל 3. זיהומי אוזניים עלולים לגרום לכאב ואי נוחות, ובמקרים מסוימים יכולים להוביל לאובדן שמיעה.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לטיפול בזיהומים באוזניים, כולל תרופות רפואיות וטבעיות כאחד.מאמר זה ידון בשבעה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לזיהומי אוזניים, כפי שהומלצו על ידי סבתות בכל מקום.

מה גורם לזיהום באוזניים?

דלקות אוזניים נגרמות בדרך כלל על ידי הצטברות נוזלים באוזן התיכונה.נוזל זה הופך לקרקע רבייה לחיידקים ונגיפים, מה שמוביל לזיהום.ילדים רגישים במיוחד לדלקות אוזניים מכיוון שהצינורות האוסטאצ’ים שלהם הם צרים יותר ואופקיים יותר מאלו של מבוגרים.זה מקל על חיידקים וירוסים להיכנס לאוזן התיכונה.

תרופות טבעיות לזיהומי אוזניים

ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של זיהום באוזניים.להלן שבעה מהפופולריות ביותר המומלצות על ידי סבתות בכל מקום.

  • שמן שום: שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לזיהומים באוזניים.ניתן להכין שמן שום על ידי ריסוק כמה שיני שום והרתחתן בשמן זית.לאחר הקירור, ניתן להשתמש בשמן כדי לעסות את החלק החיצוני של האוזן.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • מיץ בצל: מיץ בצל שימש כתרופה טבעית לזיהומי אוזניים במשך מאות שנים.להכנת מיץ בצל, מערבבים בצל אחד ומסננים את המיץ.מניחים כמה טיפות של המיץ באוזן ומכסים בכדור כותנה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל היכולת להפחית דלקת וכאב.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים אחת.אפשר לתה להתקרר, ואז השתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל היכולת להפחית דלקת וכאב.כדי ליצור חומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן ולכסות בכדור כותנה.
  • שמן זית: שמן זית הוא תרופה טבעית לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בו, חיממו כמה טיפות שמן זית והניחו אותו באוזן עם טפטפת.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • מי מלח: מי מלח הם תרופה טבעית לזיהומים באוזניים.להכנת תמיסת מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן ולכסות בכדור כותנה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • תרופות צמחיות: ניתן להשתמש בתרופות צמחי מרפא לטיפול בזיהומים באוזניים.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לזיהומי אוזניים כוללים קמומיל, שום וג’ינג’ר.ניתן להרתיח את עשבי התיבול הללו במים ולהשתמש בהם כדחיסה או להוסיף לאמבטיה חמה.

טיפ ייחודי:

בעת שימוש באחד מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב לזכור לשמור על האוזן יבשה.המשמעות היא הימנעות משחייה או אמבטיה עד שהזיהום התבהר.בנוסף, אם זיהום האוזניים מלווה בחום, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

לסיכום, זיהומי אוזניים הם בעיה שכיחה לילדים ויכולים לגרום לאי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של זיהום באוזניים.סבתות בכל מקום המליצו על תרופות אלה במשך מאות שנים, והן יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.עם זאת, אם זיהום האוזניים מלווה בחום, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

GRAתרופות המטבח של NDMOTHER לזיהומי אוזניים אצל ילדים

דלקות אוזניים הן סוגיה שכיחה הפוגעת בילדים, וזה יכול להוות מקור לכאב ואי נוחות.במקרים מסוימים נקבעים אנטיביוטיקה ותרופות אחרות כדי לסייע בניהול המצב.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן במטבח כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום באוזניים.סעדים אלה פשוטים, בטוחים ויעילים, והועברו במשך דורות.

שמן שום

ניתן להשתמש בשמן שום כדי להקל על אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מדלקת אוזניים.כדי להכין את השמן, קח כמה שיני שום וקיים אותם.מחממים את השום הטחון במחבת עם קצת שמן זית למשך מספר דקות עד שהשום משחים.אפשר לתערובת להתקרר, ואז מסננים ולאחסן אותה בצנצנת.משרים כדור כותנה בשמן השום והשתמש בו כדי למרוח את השמן ישירות לאוזן.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה נוספת למטבח שניתן להשתמש בה לטיפול בדלקות אוזניים.להכנת המיץ, קח בצל אדום וחותך אותו לחתיכות קטנות.הכניסו את החלקים לבלנדר ומערבבים עד שהוא יוצר משחה עבה.מסננים את העיסה דרך בד גבינה ואוספים את המיץ.השתמש בכמה טיפות של מיץ הבצל לאוזן בעזרת עיניים.המיץ יעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לזיהום באוזניים.

התרופות הביתיות של סבתא לזיהומי אוזניים אצל ילדים

בנוסף לתרופות המטבח, ישנם גם כמה תרופות ביתיות בהן ניתן להשתמש לטיפול בזיהומים באוזניים.סעדים אלה פשוטים, בטוחים ויעילים, ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מהזיהום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת והשתמש בו כדי למרוח את הפיתרון ישירות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.

מלח ומים חמים

תרופה ביתית נוספת לזיהומים באוזניים היא תערובת של מלח ומים חמים.להכנת התערובת, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת והשתמש בו כדי למרוח את הפיתרון ישירות לאוזן.זה יעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לזיהום.

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר לזיהומי אוזניים?

התרופות הביתיות הטובות ביותר לזיהומים באוזניים הם חומץ תפוחים, שמן שום, מיץ בצל ותערובת של מלח ומים חמים.תרופות אלה פשוטות, בטוחות ויעילות ויעילות ויכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.

האם ניתן לטפל בזיהומים באוזניים אצל ילדים באופן טבעי?

כן, ניתן לטפל בדלקות אוזניים אצל ילדים באופן טבעי בעזרת תרופות למטבח ובבית.סעדים אלה פשוטים, בטוחים ויעילים, ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום.

לסיכום, ניתן לטפל בזיהומי אוזניים אצל ילדים עם תרופות מטבח והן בתרופות ביתיות.תרופות אלה פשוטות, בטוחות ויעילות ויעילות ויכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.משמן שום ומיץ בצל ועד חומץ תפוחים ומלח ומים חמים, תרופות אלה שימשו במשך דורות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול זיהום באוזניים.

מאמר זה בוויקיפדיה מספק מידע נוסף על זיהומי אוזניים אצל ילדים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן